Utställning
Grattis Anna och GoldenSun till BIS på Sydkattens utställning. Från en stolt gammelmatte. Sea hälsar syrran jättekramar och grattispussar.
Rithwa

Grattis Anna och fina Sun!!! Vi ses nog en stund i morgon om jag hinner förbi.

Grattis!! Hur gick det för övrigt i Kategori IV?
Har någon resultaten så att vi får vet vilka katter som var nominerade och vilka som blev BIS
Rithwa
Har resultatet men orkar inte skriva detta nu då jag precis kommit hem så ni får snällt vänta till imorgon eller till på Måndag
Tackar det skall bli spännande läsning
Rithwa

Tack så mycket alla! Sun var så duktig igår! Vi ska snart iväg till en ny spännande utställningsdag. Det bästa av allt är att träffa alla trevliga människor och deras fina katter.
Oh, grattis!
Grattis till alla vinnare..:-)
/Elisa

Stort grattis till otroligt vackra Sun!!!Hon är en pingla!!!Fortsatt lycka till din lilla ängel!!Hon e verkligen vacker!!!!Från Elisa o katter!!
Ja Anna jag håller med dig man träffa så många trevliga människor och lär känna så många, man får vänner för livet.
Rithwa
Grattis Anna og GoldenSun
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis!!

GRATTIS

Slänger in ett litet grattis till Stig också! Lätt att glömma karlarna bland alla kvinnfolk ;-)))

Vad skoj Rithwa, du måste vara hur stolt o glad som helst.
Grattis! 

Hej! Nu är vi hemma igen. Idag blev Sun nominerad, BIS junior idag blev snyggingen S* Sandvretens Loch Lomond, OSH n24. GRATTIS Camilla!
Måste tillägga att lilla S* Tetra Feline`s AbraCadabra, SYS n03 blev BIS ungdjur både igår och idag! Vi är så stolta över lillstumpan "Fiffi". GRATTIS Camilla!
Grattis till alla nom och BIS katter och grattis AbraCadabra. Jättekul att det har gått så bra för er i helgen. Håller med dig Anna, Loch Lomond är en snygging.
Vilka domare dömde resultaten för båda dagarna.
Rithwa

#17 Lördagens domare: Dorte Kaae, Angelika Kneifel och Thea Friskovec
Söndagens domare: Dorte Kaae, Thea Friskovec och Francoise Milcent.
Grattis till alla fina katter i helgen!!! Hoppas att någon kan lägga in hela resultatlistan här på forumet.

Grattis til Nom 'er og BIS'er!

Karitzy(。❤‿❤。)

Grattis til alle Nom Og BISer..Skjønner at dette var en stor utstilling.
Caroline
Ja,jeg gleder meg til bilder
Grattis alle sammen.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Gratulerar till Biset på Sun. Och lilla Sysen med för den delen. Jag hade den äran att se Sun när jag var nere i Jönköping - enormt stilig flicka med en härligt blå färg. Har inte varit så glad i blått på siameser - men med en sån färg som hon hade så skulle jag kunna ha många.