Siames iFokus

Siames

Etikettminneslund
Läst 2448 ggr
hecajon
0

Med stor sorg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr kunde jag inte få dessa två underbara bebisar att överleva trots alla försök. De kommer alltid finnas i mitt hjärta hur som helst. De stod mig så nära på grund av all extra omsorg och mat de behövde när de var så små och behövande. Kommer aldrig glömma de glada pipen och att de försökte komma till mig när jag som extramamma kom med maten. Jag får samtidigt vara tacksam att jag har en kvar som verkar må jättebra, ta i trä. Hoppas att dessa små juvelerna får leka i det gröna gräset där uppe i himmelen bland alla de andra goa katterna vi minns.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=57f3d10e-411c-4fa4-8006-e3f2d66ba022&Filename=Majas L-kull 116.jpg)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=63bdca4d-6e4a-468d-831a-e76a6fe7dbfa&Filename=Majas L-kull 146.jpg)

kalindas
0

Nej!
Vad ledsen jag blir..Gråter
På något vis kanske det var meningen att de inte skulle klara sig. Men det är alltid jobbigt. Speciellt eftersom man ofta fäster sig vid de svaga…

Pussa på den lilla blåa tjejen som är kvar. Håller tummarna att hon fortsätter vara pigg och frisk.

/Elisa

Avions
0

Nej vad tråkigt. Förstår vwerkligen hur det känns. Har en här hemma nu som jag stödmatar och han är pigg och ökar finfint i vikt men man vet att det snabbt kan vända.

Beklagar verkligen.

Håller också tummarna stenhårt för tjejen.

Nilla
0

Åh, nej…stackars dig! Så fruktansvärt. Gråter Vi finns här och stöttar dig.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

Så fryktelig trist Gråter Føler virkelig med deg nå.

tuska
0

Vilken jobbig situation.  hua ligen,det riktigt ruskar om mej i maggropen.  Det där är det negativa med att föda upp missungar.  Styrkekramar från mej // Inger

Liljekatten
0

Åhhh, vad sorgligt att de inte klarade sig. Gråter Håller tummar och tår för den lilla du har kvar.

HeidiK
0

Så utrolig trist å høre Gråter

Juliette-
0

Gud vad tråkigt att höra.. Många kramar

Denna kommentar har tagits bort.
Sewena
0

Vad tråkigt att läsa…Jag har nyligen själv råkat ut för samma sak o man anklagar sig själv att man inte gjort mer..trots att man gjort allt man någonsin kan…

Många kramar..

ossilian
0

Så ledsamt. All kraft till dig och fina tjejen.

Leffe
0

Vad sorgligt, men du får glädja dig åt den tredje som du nu kan ge all hjälp och tid

[hakkapelitta]
0

Tusen kramar till dig Helena… Gråter

Tänker på dig!

Caroline22
0

Huff så trist;-((

Klem fra Kragerø

Attacks
0

Gråter Så grusomt.Jo lenger man har dem,enda mer trist og vondt er det,for da lærer en jo de små å kjenne.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

Gråter Å nei så fryktelig trist å lese hecajon. Stakkars deg,så sliten og lei deg du må være nå.Nå ble jeg så lei meg på dine vegne.Prøv å trøste deg med den herlige blå som er igjen.Du gjorde alt som var i din makt og noen ganger rår man rett og slett ikke over alt.

Masse trøsteklemmer herfra.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Oh, så trist! Många tröstekramar till dig och mammakissen.!! Gråter

Canoodles
0

Fy så tråkigt,, känner verkligen med dig. Ska hålla alla tummar jag har för att tjejen som är kvar fortsätter att må bra.  Sänder dig några tröste- och styrkekramar

Caelitus
0

Så trist! Føler virkelig med deg nå.

Trøsteklem

MijmuPix
0

Så sorgligt att höra om de två små som inte klarade sig Gråter 
Många tröstekramar till dig och mamma katt

Avenacattery
0

Fy vad tråkigt.

Kænner med dig.

Rithwa
0

Så sorgligt att dom inte klarade sig. Känner med erhört mycket. Lycka till men den som ärkvar

yahtzeecats
0

Nej, så hemskt sorgligt Ledsen Efter att du kämpat så länge. De var otroligt söta, och jag förstår hur nära ni kom varandra på så kort tid när du pysslade så mycket med dem. Jättejättetråkigt, lider med dig!! Pussa massor på fina stora starka systern som är kvar… ibland är det bara orättvist det som sker.

acas
0

Tänker på Er! å vet du vad!! Dom har det bra, det är vi som är kvar som mår dåligt. Stor kram till Er och Lycka Till med lilla som är kvar.

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

Nilla
0

#24 Ja, det är sant. Det är vi som lider, inte de.

Deras små kroppar var inte rätt, de kommer återfödas i nya friska kroppar i en annan kull. Det hjälper att tänka så…

Jag har inte mist någon kattunge hittills och jag klarar inte ens att titta på bilderna av dina små.

Jag har tre stycken som varit lite hängiga här hemma, skulle jag mist någon av dem, skulle jag dött av sorg. Det är då man funderar på om kattuppfödning verkligen är något man vill syssla med.

Med andra ord, jag känner verkligen med dig. Stor tröstekram!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

paivi
0

Oj vad ledsamt :(

Kram!

Hoppas att det går bra med den ena lillen som är kvar!

Qetesh
0

Nä vad sorgligt, vad söta de var! Gråter Många tröstkramar!!