Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 2161 ggr
Attacks
0

Mini Decibellene er kommet

Ja,da ville dem ut.

Den første kom over midtnatt,så dem klarte ikke vente til fredagen.

Nr 1 - OSH jente - brun mønstret - 106 gram
Nr 2 - OSH gutt - brun mønstret - 107 gram
Nr 3 - SIA  jente - 108 gram
Nr 4 - OSH jente - brun mønstret -98 gram
Nr 5 - OSH gutt - brun mønstret - 110 gram
Nr 6 - OSH jente - brunmønstret -102 gram

Nå skal jeg bare hive i meg noe mat,og så skal jeg sove.
Jeg håper det er ferdig nå,for antallet var så perfekt.Jeg er virkelig glad der ikke var like mange som forrige gang. Kommer det en liten etternøler,så tror jeg at jeg kan sove trygt på sofaen,for hun har klart det hele selv.

Ser ut som et lite ormebol oppi fødekassen,og så bryter en liten siameser frøken hele symetrien…hihi. Er sikker på hun er tabby hun også. Undrer på om jeg skal sjekke om Decibell er en mønster lager,for jeg har ikke fått en eneste solid av henne noen gang.
Dem er så nydelige alle sammen Kyss

Bilder kommer etterhvert.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Biames
0

Grattis till de små. Ser fram emot att se bilder på dem längre fram, få dock hålla mig i två veckor då jag skall åka till Thailand om ett par timmar.

tuska
0

Det blir roligt att här framöver få följa deras utveckling

Grattis Grattis

Helenaf76
0

GRATTIS till de små! Ska bli roligt att följa dem :-)

Nilla
0

Stort grattis! Så fina vikter också! Nu får du sova och vila dig. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Avions
0

Stort Grattis!

Vilket dygn fick hon dom på?

paivi
0

Grattis till bebbarna!

Attacks
0

Tusen takk alle sammen. Hun var merkelig i oppførselen i hele går,og 10 min før jeg skulle på jobb,turde jeg ikke dra på jobb. Fikk så dårlig magefølelse,om at jeg kom hjem til kattunger.Så heldigvis har jeg greie jobb kollegaer,og en av dem stepte inn på kort varsel.Så skal jeg ta igjen en jobbe vakt i påsken. Men hun gav meg litt ventetid likevel,for det startet ikke før like over midtnatt. Begge forrige gangene har hun født på dag 65.Jeg regner alltid 2. parringsdag. Men denne gangen ville hun det anderledes,så hun fødte på dag 63.5. Terminen jeg hadde satt var fredagen,men tenkte dem sikkert kom mellom torsdag og lørdag en gang.

Jeg har navne tema klart,men egentlig burde dem hete popcorn 1-6 - for det gikk så raskt Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Grattis..:-)
Väntar på bilder!

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss ÅÅÅ grattis Veena. Så morsomt at de har kommet allerede og at alt gikk så fint. Et perfekt antall da.

Men jeg lurer virkelig på om hun Decibolla di er rasist. Bare en eneste siam.  Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

Ååå vad roligt!! Grattis! Pussa på duktiga mamma Decibell och alla hennes bebisar från mig!

MijmuPix
0

Ååå vad roligt!! Grattis! Pussa på duktiga mamma Decibell och alla hennes bebisar från mig!

Attacks
0

Ja,hun er veldig rasist… hihi.Siden pappan ikke er like ren og pen som Secret er,så syns hun at det holdt bare med en mus Skrattande

Connie
0

Grattis med stort kull igjen!

Bra vekter på dem, til tross for at de er så mange. Som de andre, så gleder jeg meg til å se bilder av dem!

Hvem er pappaen til kullet? Står kanskje på din hjemmeside? Må ta en titt. Blir jo så nysgjerrig… :-)

SacredSouls
0

#12 Ja jeg hadde liksom gledet meg til noen søte små siam barn jeg da… grrrr.

Jeg får vel lage dem selv da Skrattande

Attacks
0

#13 Det er jo Rasputin som er pappan. Han som har pene Nora til mamma som bor hos Evelyn,og grommingen Coco hos Jeanette til pappa. Men hun ser ut som hun ikke har født ferdig enda.Men det er bare fordi hun er så feit. Hun fikk over 400gram boksemat daglig i 9 uker så + tørrfor Generad

#14 Skal lage en siam til deg jeg,no problema,men vent så jeg kan få fristet deg med noe ekstra sølv og FW i linjene og OSH så klart…haha.

(siden Line avler rent,og siden Line tåler sånn en spøk)

SacredSouls
0

#15 haha du må for all del ikke glemme langhår også da.

Nei nå gleder jeg meg til bilder av nurkene dine så nå må du fotografere snart Kyss

Avions
0

Bilder!Skrattande

Attacks
0

15# Felix røyter litt nå,så kan jo sende med en pose med langhår også ja,bare minn meg på det Skrattande

17# Kommer snart,må vente til hjelperen min kommer hjem fra skolen,så han kan holde.

[hakkapelitta]
0

Grattis :D :D :D

hecajon
0

Jättestort grattis till en stor och frisk kull, längtar efter foton jag med. Får se om Maja väntar tills det är planerat eller sätter igång tidigare hon med!

Juliette-
0

Åh Grattis har de äntligen kommit nu. Ja jag skulle gissa fröken mamma inte är solid bärare det ser ut så om man ser till hennes kullar. Grattis till prickarna ska bli roligt att se dom sen

MalinL
0

Grattis till kattungarna!

ossilian
0

Oj, vad roligt! Grattis vackra Decibell! Och vilka bra vikter, bamseungar!

Attacks
0

Oi,så mange som hadde svart Glad

Må man ha en ticket forelder,for å få ticket unge? Jeg har en som ligner på oci teddybjørnen til Nilla her,men den må nok bli spottet eller tigret,for classic er den ikke,og en annen veldig spottekatt,en mørk spottet som Sue,i Decibell sitt første kull, men der er 2 OSH som ser ticka ut.

Tenk om dem er ticket,så spennende! Det har jeg aldri hatt før. Så sant det går an. Jeg vet også om en oppdretter som nettopp fikk 2 ticket OSH,fra en solid siam pappa,og en spottet OSH mamma. Men så hørte jeg om en som mente en måtte ha en ticket forelder,for å få ticket nemlig. Men stemmer det,så burde jo ikke ticket komme. Så hva mener dere er rett?

SacredSouls
0

Skrattande Jøss,er guttungen på skolen fortsatt Räcka ut tungan

"venter på bilder"

Avions
0

Hur lång är en skoldag i Norge?Räcka ut tungan

Attacks
0

Nei,nå sover han Generad Skal se om det rekkes i morgen. Jeg har uansett ikke hastverk, i hverstefall kan du jo bare komme en tur innom på besøk med ditt kamera Räcka ut tungan

Attacks
0

Dette kan jeg jo slenge inn da,er så forelsket i mønsteret,men noen har jo da sett det andre steder. Det er en jente,og sålangt helt defektfri. Egentlig burde denne jenta  bo sammen med oci katten til Nilla med det fantastiske mønstret Skrattande

kalindas
0

Vilket vackert mönste och färg hon ser ut att har!..Glad
Tickad är hon inte, gissar på spotted.
Ska bli spännade att se hur hon utvecklas…Glad

/Elisa

Avions
0

Men vad fin! Mer bilder!Skrattande

Attacks
0

Det kommer flere bilder,når dere minst aner det…hihi.

Neida,denne lille damen over er en spotte jente,men der er 2 tickede også,mest sannsynlig. Har plaget både Connie og oppdretter til Tenor med noen kjappe dårlige bilder. Hurra!! En ems kode jeg aldri har hatt i hus før,veldig morsomt.

Liljekatten
0

Grattis till bebisarna!!!

kalindas
0

Pappan till Decibell är väl tickad, så visst borde de kunna vara tickade då..:-)
Tickat är vackert! Jag hoppas få tickat efter Skatan & Odin. Gärna lite Classic Tabby också…:-)

/Elisa

Attacks
0

#33 Ja,han er ticket.Men jeg trengte bare at noen kunne bekrefte for meg at OSH kan få tickede uten at foreldre kattene er det,for om dem ikke kunne det,så måtte mine 2 hatt et elendig dårlig annet mønster. Så tusen takk,er glad for flere kan bekrefte dette. Glad

ossilian
0

#28 Vilket häftigt mönster hon har! Men visst ska hon väl bo med Nillas gullplutt ;-) Snacka radarpar!

Detta med mönster gör mig galen!!! Just som jag lärt mig att för att få en tickad unge måste där vara minst en tickad förälder så kommer du och vänder upp och ned på allt igen Skrattande Kan du inte lägga ut en bild på de tickade?

RarozSia
0

Gratulerer med et stort og spennende kull!

Raymond

www.rarozsia.com

Attacks
0

Det er utrolig dårlige bilder da,men jeg skal legge opp bilder her av bedre kvalitet etterhvert.  Mønster er skapt til å forvirre Skrattande

img339/7504/jenteticket1pt1.jpg

img339/5682/girln25fb6.jpg

HeidiK
0

Gratulerer igjen med bebisene :o)

Jeg og Line durer nedover vi får å se på bebiser :)

Gleder meg til å se flrere bilder av dem etterhvert også Kyss

Rovardotters
0

Grattis, jag ska hålla tummarna för dem!Kyss #28 Fantastiskt mönster på honan.

SacredSouls
0

Så morsomt med ticket.

Jenta så veldig nydelig ut. Så nesten ut som hun glødet i pelsen Kyss

Canoodles
0

Jättegrattis till bebisarna!! Vad skönt att allt har gått bra. Fram med kameran, vill ju se fler bilder :-))

Nonimonos
0

Hej

Grattis till kullen igen Veena och stå på dig angående det andra ;-) Den här världen är full av sladdertackor som verkar ha tappat respekten för andra.

Jag satt igår och läste nätet efter det du skrev om tickat. Jag tycker mig också komma fram till att en tickad ska ha en tickad gen bakom sig - men vem säger att det inte döljer sig bakom Rasputin? Har inte haft tid att forska in i stamtavlorna än - men är bra nyfiken på hur det hänger ihop. 

Jag fick en kille i min senaste kull som påminner om det mönstret du visar - han vart mer och mer spottad men dog tyvär ifrån mig efter en vecka så jag vet inte vad som skulle ha blivit av mönstret. Hans syster som jag har kvar hade liknande men inte alls så pass mörkt - man kunde se svaga spottar i det mörka. Hon är idag vad jag skulle kalla en dålig spott - men det blir bättre och bättre.

MEN den spotten du visar - den ser ut som jag vill ha dom - härligt varm i undertonen. Sär att jag kan få köpa den av dig??? snälla. Den skulle passa min spottavel utmärkt!

Jag ser med spänning fram emot fler bilder. 

Nonimonos
0

Fan vad kass jag är på detta med bilderna - inget funkar som jag vill suck

Fast efter lite donande så gick det Skrattande

ossilian
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#37 Visst ser den tickad ut! Finns det någon tickad i deras stamtavla? Kanske en aby långt bak? ;-) Här är en bild på Kimita som är blåtickad, hittade ingen bättre bild just nu. Ska kolla senare om jag kan hitta en bra på henne som nyfödd.

http://siames.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=46b70929-5d19-4024-a999-5ff9d7622e83&Filename=kimipers4v.jpg

Attacks
0

Da fikk jeg forklart dette hos en bengal oppdretter :

En solid katt har alltid et underliggende mønster som ikke blir uttrykkt fordi den solide katten ikke har allelet for agouti (det som uttrykker mønsteret). Så er to av disse ticked tabby - som jeg også synes det ser ut som - så er Rasputin sitt underliggende mønster ticked tabby.

Da kan det kanskje stemme likevel,at en av foreldrene må være ticket på en eller annen måte likevel?

2 bilder av ticket bror og søster :

img301/3060/2dager2fc9.jpg

img404/8292/2dager3ju3.jpg

Lina,jeg har også en i kullet som ligner på din,men den er spottet. Kjøpe spotten av meg? Jeg tror ikke jeg vil selge noen av dem Skrattande Jeg skal begynne å samle på katter---hihi. Dem er så små enda,og jeg må jo se hvordan det  barker i vei med dem,og en skal jeg også beholde selv. Men jeg trenger jo heller ikke nødvendigvis beholde super spotten Glad

hecajon
0

Vad fina dina underverk är. Vad spännande att du fick mönster du inte trodde du kunde få. Lycka till med dem alla små och  mamman får enKyss för att hon är så duktig!

Nonimonos
0

Ja det var det jag menade när jag skrev att man inte vet vad som ligger bakom Rasputin. Just det att han bär ju en agoutigen som man inte ser.

Men nu när jag ser dom där bilderna på dom lite annorlunda ungarna så blir jag tveksam. För precis så såg min pojke som dog ut och han kan inte ha varit tickad då båda föräldrarna är spottade….antar jag. men vet du vad - det löser sig med tiden vad dom är ;-)

Jag håller en tumme för att du kanske inte behåller en superspott själv - eller om det är så att du gör det så håller jag en tumme för att du kanske parar den med någonting toppen och jag får vänta på min tur där ….Flört

ramithi
0

Gratulerer med så mage fine kattunger. Gratulerer og så til Decibell også.

SacredSouls
0

Næmmen se her ja. Her var det kommet noen bilder.KyssDe så jo så fine ut begge to.

Nilla
0

Kjaere Attacks, skal jeg sende gossen min til Norge da? Du skrev du hadde noen som passet sammen med ham. Jeg kan poste ham til deg om noen uker! Flört

Attacks
0

Åååååååååååååååååååh jeg døøøøør. Han er jo så skjønn!!! Kyss

Avions
0

Han är så gooooKyss

SacredSouls
0

#50 ÅÅÅÅÅ noe så søtt KyssKyss

Nilla ,nå får du værsegod oppdatere tråden din!

Nilla
0

Men det här är ju ett Kat IV-forum!!! Skrattande

Fliris
0

Det driter vi i! Ocicat er jo halvt siameser og da er jo de automatisk halvt kat iv. Da er det lov!

Attacks
0

Skiftet teppe i dag,og fant frem kamera.Så veldig lystne på fotografering var dem ikke,så ble ikke så mange,og heller ikke av alle. Men guttene ville jo…..så klart,er 2 hjerteknusere allerede,som mange pusegutter ofte er.

Først spotte-gutt :

3dager-guttspott.jpg picture by attacks_2007

Så ticket-gutt :

3dager-guttn25.jpg picture by attacks_2007

Og et heller uklart bilde av hun som er sin pappa opp av dage, Frøken Hyle :

3dager-knekk.jpg picture by attacks_2007

De andre jentene fulgte ticket-søsters forslag og sov videre da dem fikk nytt rent teppe i kassen sin.

3dager-natti.jpg picture by attacks_2007

Nilla
0

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, vilka bebbar!!! Ja, jag ser en viss likhet mellan de två översta pojkarna och Tiramisú.

Men Fröken Hyle var ju också en liten guldklimp…

kalindas
0

Kanske mjag ska köra en sväng till Norge med en STOOR väska..;-)
Supersöta!

/Elisa

Avions
0

Vilka fina små karameller! Tror jag hänger med till Norge!Skrattande

hecajon
0

Tur att jag får egna bebisar snart, hoppas på lite mönster här också, de är ju för söta dinaKyss

SacredSouls
0

KyssKyss  ÅÅ se på lille frøken hyle da. Kjempesøt.

Nydelige alle sammen,med eller uten spotter.

Helenaf76
0

#58 o 59 Vi kan väl samåka och dela på härligheten ;-)

Supersöta små bebbar! Kyss

kalindas
0

Självklart..Skrattande

/Elisa

Avions
0

Absolut!Räcka ut tungan

Attacks
0

#63 #64 Skrattande

Nå har dem åpnet øynene og er enda mer knus bedårende. Og tenk i morgen natt er dem allerede 1 uke gamle.

Avions
0

Tänk vad en vecka går fort!Förvånad

Mer bilder tack!Skrattande

Connie
0

Heja, lille frk Hyle!!! Herlig kattunge!

Attacks
0

I dager vi 1 uke,og er überskjønne :

img254/5969/siagfz4.jpg

Så kommer spottene.

Jentene først :

img153/5669/oshn24txz2.jpg

img153/4056/oshn24gvb3.jpg

Spottegutten :

img254/2073/oshn24bdj0.jpg

Så var det en veldig søvning ticket gutt :

img254/5615/osh25bgk8.jpg

Til slutt ticket jenta,som ikke ville være med på noe potrett bilde:

img255/5436/osh25ghf4.jpg

hecajon
0

Underbara, äntligen får de se omvärlden.

SacredSouls
0

Kyss ÅÅÅ jeg falt helt for den lille tickede jenta jeg. Hun var så søt da.Men gutta var herlige de også og lille frøken hyle en klar favoritt hun med.

Nonimonos
0

Jag fastnade för den första spottade flickan jag ;-)

Fina! Ska bli spännande att se dom vid tre veckors ålder.

Attacks
0

#71 Hun du stoppet ved er hun med det flotte mønsteret. Håper dem kan utvikle seg rette veien og forbli defektfrie. Jeg har falt helt for hun som er OSH n25,men…. hun med mønsteret er noe for seg selv.En liten tiger prinsesse.

Ellers har begge guttene krøpet inn i hjertet mitt,og det blir ikke enkelt når dem er flytteklare.

Siameser jenta har tidenes haleknekk,og blir sikkert den peneste av dem alle sånn ellers.Skrattande Om halen peker til venstre,høyre,bakover eller nedover med tiden,kan bli spennende.Den sitter langt ute da,så hun blir en tøff kosekatt for en eller annen.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=eddd12b3-a97b-4dc8-aa29-22c9bef5ee54&Filename=3 dager knekk x.jpg)

Gemstone
0

For noen herlige feite og snakkesalige kattunger!. Lille Hyle er jo bare så sjarmerende med sin "lille" knekkRäcka ut tungan

Nilla
0

#72. De är fullständigt underbara allihop! Jag vidhåller att Fröken Hyle är speciell, knick eller ej!

Tack för att du visar upp knicken på bild. Eftersom jag är relativt ny inom området, har jag inte sett så många knickar…faktiskt ingen alls.

Nonimonos
0

Kul att jag har öga för mönster ha ha ha ha ;-)

Rovardotters
0

Fina bebisarKyss

Connie
0

Gratulerer enda en gang med et stort og flott kull. Innmari synd med haleknekken; jeg tror nemlig som du, at siam-jenta blir den aller beste av dem. Dermed ikke sagt at de andre ikke blir pene, for det tror jeg da virkelig at de blir!

Men siamjenta ser spesiell ut…

Attacks
0

#74 Har du ikke sett knekk før? Ja,det  blir nok mange bilder å vise av min lille sjeldenhet når dem etterhvert vokser seg til. Hihi. Hun burde få seg pent smykke,siden hun har sin eksklusive knekk,så blir hun riktig sånn som en siameser skulle være før i tiden Räcka ut tungan

Ellers har det slått til igjen, kjønns feen har vært innom kassa mi,så nå t-r-o-r jeg der er 3 av hvert kjønn.Men den ene er mer et intetkjønn,jeg blir ikke klok på det der. Men "min" ticket er heldigvis en jente 100%.

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig,i hvert eneste OSH kull,så er der en luring som får kjønnsbytte etter noen uker.Eller der  var ingen luringer i forrige kull da. Må opp å studere stompen mere senere i dag.

Attacks
0

Dessverre Lina,den som har blitt en gutt,er han med det flotte mønsteret.For min del var det ikke noen stor sorg,jeg håper han blir værende i Norge.Håper i det minste han vil bli værende i avl,for jeg liker han jeg.Fin profil han han også :

profiltsmall-1.jpg picture by attacks_2007

Ellers har jeg nå hatt barnedåp,så navnene er kommet på plass,og hjemmesiden min er oppdatert :

stnos.jpg picture by attacks_2007

For bilder av alle kan dere se dem her :

http://www.siamese-orientals.com/Attack/perfumelitter.html

kalindas
0

Underbart söta kattungar!Kyss
Sitter och väntar på att Skatan ska börja löpa. Vill ha kattbebisar jag också!

/Elisa

SacredSouls
0

Kjempenydelige alle sammen og så fine navn de hadde fått.

Kyss

Nonimonos
0

Jag har då alltid otur jag ;-(

Jag håller tummarna för att han kan få gå i avel och kan lånas ut då - skulle passa min lilla Isa bra ;-)

Lina

Juliette-
0

Dom är så fina och #79 oj vilken kille en kille helt i min smak.. jag får väl offra mig han kan bo här så kan jag pussa på honom :P gillar dina små du får alltid så fina

Attacks
0

#82 Ja,man skal jo ikke ha for mye flaks på en gang… skulle gjerne ønsket det var en jente jeg,for din skyld. Men har vist stompen til et x antall oppdrettervenner nå,og alle sier det er en gutte stomp. Men jeg har ikke lyst å selge han,jeg har jo lyst å beholde,så jeg kan bruke han neste år. Men jeg skal beholde en søster,og jeg tenkte ikke å kastrere Decibell riktig enda heller. Kanskje man skulle spørre naboen min om dem ville være forvert? Men så kom jeg på jeg ville aldri latt naboen min være forvert heller,for dem har sitt syn på innekatter. Usj,jeg vil ha en nabo med ikke fordommer på innekatter. Da må jeg kanskje flytte?Fot i munnnen Blir han værende i avl i mitt oppdrett,på en eller annen måte,så klart må han på date med vakre Isa Cool

Lina,sjekk pm innboksen din straks.

#83 Der er alltid en og annen hannkatt bebis å finne,når du leter etter en jentebebis.Du skal se alle jentebebisene dukker opp om du vurderer å lete etter hannkatt igjen Skrattande

Attacks
0

Nå er dem blitt sosiale stuepluttenutter,og 15 dager gamle. Skal se om jeg får tatt noen bilder neste helg,det må jeg jo.Må jo få lagt ut 3 ukers bilder på hjemmesiden.

Men tok noen få i dag.

Og ja,han er og blir en liten herremann denne lille "bengalen" min.

HeidiK
0

Guri så flotte de har blitt Kyss

Nonimonos
0

Fy fy Veena! Inte visa bilder på honom. Jag blir sjuk så sjuk! Suck jag får bygga ut här hemma så att jag kan ha en massa hanar snart ………………..

Connie
0

Jøss, så flotte de er blitt allerede! Jeg får hjertebank. :)

kalindas
0

Underbara!Kyss

/Elisa

SacredSouls
0

KyssFor en nydelig liten gutt.Gleder meg til bilder av resten av gjengen også.

Rovardotters
0

Jättefin gosse!Kyss

[hakkapelitta]
0

Men guuuud, de börjar ju bli små katter av dem!! Pussa på lillbengalen från mig! Kyss

Attacks
0

18 dager er vi blitt,og et par gidder ikke stå stille på bordet lenger for fotografering.Neida,dem har begynt å få dreisen på de så føttene sine.Skrattande

Boss in Motion :

Bo18.jpg picture by attacks_2007

Burberry Touch

B18.jpg picture by attacks_2007

Design ;

D18.jpg picture by attacks_2007

Fashon Avenue :

F18.jpg picture by attacks_2007

Just Me :

J18.jpg picture by attacks_2007

Til sist Pleasure Intense :

p18.jpg picture by attacks_2007

Nå må jeg på jobb,men får titte innom alle trådene her i kveld.

HeidiK
0

Så flotte de er! Kyss

Syns de er kjempebedårende Räcka ut tungan

MalinL
0

Gud så fina!!

SweetWishes
0

ooooh herre gud så underbara

Avions
0

Nämen så himla fina! helt underbara!Kyss

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Connie
0

Fy flate, Veena! De kattungene er bare, ja, hva skal man si? De er bare helt vidunderlige!

SacredSouls
0

Superskjønne alle sammen men det bildet av Design var helt nydelig KyssKyss

TetraFelines
0

Vilka superfina små gullungar du har Veena! Jättegrattis!!

ossilian
0

Så fina dem är dina små knattar!!

Juliette-
0

Gud så fina dom är

Attacks
0

Tusen takk for mange koselige tilbakemeldinger. Phu!! Nå har jeg fri i noen dager,ble ikke påskeferie på meg overhode. Så nå skal jeg nusse og susse og kose meg masse med de små sjarmtrollene i dagene som kommer.

Attacks
0

I dag er vi 5 uker,og vi er høyt og lavt. Og dem håpfulle små ser nå ut som tar "kaninalderen" med stoisk ro Skrattande

zzzz.jpg picture by attacks_2007

Tar man bilder i visse vinkler,ligner man ikke en kanin en gang,men bilde lurer,han kan ikke fly avsted. Det er uklart men,de andre nedover er ikke så uklare. Hjertekatten min i dette kullet er faktisk ikke en gutt denne gangen,det er Plesure Intense med de nydelige mørkeblå øynene sine. I går hadde sønnen min besøk av en venninne i klassen,og lille siam jenta fotfulgte gjesten,og dem hadde det i grunn veldig morsomt begge to.

Design :

5design-1.jpg picture by attacks_2007

Plesure Intense :

5Plesure.jpg picture by attacks_2007

Just Me :

5JustMe.jpg picture by attacks_2007

Fashon Avenue :

5Fashon.jpg picture by attacks_2007

Burberry Touch :

5Burberry.jpg picture by attacks_2007

Boss in Motion:

5BossinMotion.jpg picture by attacks_2007

Så et til av Design,sånn som han egentlig ser ut :

5Design.jpg picture by attacks_2007

kalindas
0

Jättevackra!Kyss

/Elisa

SacredSouls
0

Nei og nei så vanvittig skjønne de er blitt Kyss

Du har jo fått en så herlig blanding av ekstremt lekre ala Design til lille snåling Just me. Prikke magen var jo så flott da.Favoritten min må nok være lille siamjenta tror jeg eller Design.

Nyyyyyydelige alle sammen iallefall.

Nilla
0

Underbara bilder! Jag vill ha allihop! Räcka ut tungan

Liljekatten
0

Helt underbara!!!! Skicka hit Design! Jag har plats för honom! För den fulingen är det säkert ingen annan som vill ha…OskyldigFlört

HeidiK
0

De er så sjarmerende alle sammen Kyss

ossilian
0

Vilka lyckopiller!! Kyss

Attacks
0

Lykkepiller Skrattande Der traff du spikeren på hode,det passer perfekt på glade kattebebiser.

Sånn typemessig liker jeg også Plesure og Design best,men dette er jo sånn en fryktelig alder. Håper det jevner seg positivt ut når "skrekk ukene" er over.

Design skal ikke flytte han….ikke før om kjempelenge til. Så,så heldig er jeg Räcka ut tungan Og han stiller trolig til utlånt sånn sparsomt etterhvert også.Om alt er vel med sin fertile helse når tiden kommer.Er altfor tidlig å legge store eller små planer for bebiser.

MijmuPix
0

Så stora och söta de blivit ditt lilla Decibell-gäng! Skrattande 

Jag är imponerad av att du lyckats få så fina & skarpa bilder på dem! Min kamera är helt klart inte någon "kattunge-plåtar-kamera" Flört

Canoodles
0

Vad härliga de är!!! Är så avundsjuk så jag är alldeles grön!!

paivi
0

Vilka bilder!

Och jättefina kattungar :D

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.