Snart går flyget
Så äntligen efter månader utav mailande så bär det iväg.
Jag och Myran (S*Moramyran) tar flyget från Arlanda(stockholm) till italien i morgon bitti - tidigt som f-n.
Lite lustigt var det när Hanne åkte till Milano en vecka tidigare precis - hihi (vi kunde ha samåkt…haha)
En oriental blir det - hane med en härlig färg som jag hoppas ska hjälpa min mönsteravel på traven.
Håll tummarna alla för att alla papper är som dom ska och att han får komma in i Sverige på måndag!!
Jag är så nervös - jag blir snart tokig.
Jag hoppas jag har en massa bilder jag kan visa er sen när jag är säker på att han kom hit - vågar inte riktigt tro att det kan bli sant.

Lycka till med allt! Spännande!
Håller tummarna för er att allt går bra, att ni får en trevlig helg i Milano. Jag har ju vetat av hemligheten. Jag dyker upp så fort jag kan för att kolla in den efterlängtade grabben, är så nyfiken så.
Lycka till med resan! Ska bli spännande att få se bilder på "italienaren" sen när ni kommer hem.
Lycka till!

Vad roligt att hämta hem en kille från Milano! Förstår att det känns pirrigt.
Lykke til. Håper dere får en super tur og at alt går som det skal med pusen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Spännade!
Väntar på bilderna!
/Elisa
Oj, så spännande! Ett riktigt äventyr! Vi väntar spänt på att få bli uppdaterade. Lycka till! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Dette blir kjempespennende. Du blir nødt å poste bilder så raskt nykatten har kommet trygt på plass.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Oj så spännande! Det ska bli kul att se bilder på grabben när han han anlänt till Sverige. Lycka till på Milanotrippen!!!
Mvh Anna Bengtsson

Lycka till!
Såå Spännande. Lycka till!

Spännande!!! Lycka till och trevlig resa!

Vad spännande, ser fram emot att få se bilderna.
Lycka till och ha en trevlig resa

Spännande! Ha en trevlig resa!
Å så spännande, lycka till! Hälsningar från Knutsbo:)
Har flyet retunert Sverige igjen snart? 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Jag väntar också på att de ska komma hem. Hon har då inte datorn på. Så hemma i Leksand är hon inte än ser jag.
Men nu är du hemma vet jag…. fram med kameran Lina, vi vill se honom. Din efterlängtade "Spotte"
Ja jag är hemma igen - men kameran måste laddas innan ni kan få några bilder. Jag fottade slut på bateriet i Milano ;-)
Så håll ut lite till
Här kommer en suddig bild där ni kan se lite av hans fina classictabbymönster.

Vilken fin varm färg han har. Han ser rätt nöjd ut med tillvaron som nybliven svensk :-)
Grattis till att äntligen ha fått hem honom!
Oj det va en stoooor biff detta…. Jag trodde det va en spottad men det är ju en tabby… han va grann det står Lina på honom.

Grattis till grabben!!! Han var riktigt rejäl :-)) Härligt med classic tabby och choklad gör ju inte ont det heller!!
Ja han har en härligt varm färg - vilket jag är enormt glad över. Öronen kunde ju självklart vara större - det kan dom ju på nästan alla våra katter nu när vi blivit öronfixerade. Storleken fick hans bror Michelangelo antar jag.
Ögonen är gröna men inte så bra som kan önska. Men dom är underbart sneda. ja det finns mycket som kan vara bättre men för mig är han en dröm som gått i uppfyllelse. Och visst står det Lina skrivet i pannan på honom - vem kan missa det ;-)
En sån snygging; och vilken charmör-blick han har!
(Pixi blev alldeles knäsvag tror jag, hon trillade just ner från mitt knä efter att stirrat på datorskärmen & den stilige italienaren)
Han är underbar! Classic tabby också…wow! Men hur ska du kunna prata med honom? Är du haj på italienska? 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Endelig var der nye bilder av han. Fant han på hjemmesiden til oppdretter i går,men det var flott å se nye bilder av han. Gratulerer så masse!! Og en classic…..heldiggris
Jeg skal gå å titte ofte på min superspott,hver gang jeg får litt "sjalusi" over tanken på at du har en classic og jeg har en spott :-))))) Håper han kan bidra masse til ditt arbeid med mønster.
Ja några italienska ord och fraser har man ju snappat upp efter helgen men det blir nog för honom att lära sig svenska. Han tittar frågande på mig rätt ofta jag kan tänka mig han undrar vad jag babblar om.
Ja titta du på din spott Veena och så tittar jag på min classic - sen så byter vi någon dag och drar nytta av varandras mönster ;-)
Så flott han var.Kjempegrattis med gutten.Han så jo så god og snill ut også,en stor herlig kosebamse.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis till en fin gosse. Härligt mönster.
Den blicken… Så där skall en oriental titta på omvärlden!:)
En härlig kille en stor härligt kille med härligt mönster
Han för skynda sig att lära sig svenska så att ni förstår varandra.
Rithwa

Maffig kille! Hans tegelröda nos är helt ljuvlig 
Jättefin kille..
Väldigt lik Spidde i typen och verkar ha lika lätt att lägga på sig..
Uppfödaren till Odin söker en fin classic hane till Odin superfina blåspottade syster.
Den damen bär på både choklad och tabby. Plus att hon har fantastiskt fin ögonfärg.
Kanske hade varit en kul kombination.
Gissar dock att du inte vill låna ut honom ännu på ett tag?
/Elisa