Bell Canto
Lillegutten er slått seg helt til ro her hos oss. Han er så nydelig syns jeg;)) Og jeg er helt bergtatt i hans grønne øyner.
Nye bilder av Bell Canto

Og profilen hans

Han är verkligen vacker.
Vilken ögonfärg!

En urolig vakker prins. Som har mange vakre katter i stamtavlen. Han kommer sikker til og lage mange fine småbarn i fremtiden.
Ooooh, vilken Prins! Jag blir också nästan sugen på gröna ögon!
Jättefin är han!
Otroligt vacker!
Tröttnar du på honom så är det bara att skicka hit honom. 
/Elisa
Vakkergutten! Synd han er korthår 
Tralalaaaa….
Han är verkligen fin!!!
Och skulle du tröttna på honom så är det bättre du skickar honom till mej. Kalinda har redan en hane….
Nej!
Vill ha honom juuu!! 
/Elisa

Han är bara så läcker inte alls avis

Wow vad snygg!!
Mmmm.. nydelige øyne og flott katt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jätte fin, har alltid gillat hans pappa.

Otroligt vacker….

Jättefin gosse!
#8 Vi får väl slåss om honom. 
Fast jag tror ju att det är en ytterst pytteliten chans att hon tröttnar på honom….

*grrrrr* !!!!
medans forumet träter om vem som skall ha honom så sveper jag förbi kön och tar vad som, jag kände, tillhör mig 
hihi…nei, nei jeg blir nok aldri lei Bell Canto. Vakkergutten har krøpet inn i mitt hjerte, og jeg er fullstendig forelsket i en katt. Så nordlenning kommer han nok å bli hele sitt liv.
Tusen takk for så mange hyggelig kommentarer…

Ojojoj vilken läckerbit..=)
Oj oj oj, vilken liten läckerbit! Men titta…jag skriver precis samma som cewinvegas! Nå, nu får det stå kvar. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Ja jeg er temmelig stolt av ham i lilla. Og er så glad for at det var jeg som fikk ham. Han blir enda en bortskjemt himmelpus som jeg gleder meg til å bruke i avl.