Ny här.
Jag är en liten "tassare" här på forumet, men nu tänkte jag kliva ut i ljuset och säga hej.
Har nyss blivit ägare till två vackra kissar, Balinespojken Svante och Seychelloisflickan Diamond. Jag har länge varit sugen på en Siames och åkte för att titta på Svante hos en uppfödare och kom hem med två katter. Maken var inte alltför glad…. I synnerhet som vi hade två huskatter sedan innan. Så kattinnehavet fördubblades på en gång. ;-)
Bifogar ett foto på Diamond som solar. Foto på Svante finns i min presentation.

Vad roligt du vågar dig ut i ljuset.. jag förstår dig man ska inte åka och titta på kat4 bebisar de kan bli alldeles för många hihi.. ser fram emot mera bilder på dina små.
Välkommen!

Diamond är ett år och vacker och trevlig. Man kan nästan säga att det var hon som valde oss eftersom hon helt fräckt kom och var så söt och kelig och charmade mig och mina barn fullständigt. Det var nästan så att vi glömde att titta på Svante eftersom vi blev så betagna av henne. :-)

Välkommen hit! *ler*
Förstår helt klart att du kom hem med två vackra katter!
Försöker själv just nu att övertyga min sambo att vi behöver två hundar och inte bara en. Han är mottligt road av mej… *ler*
Ha en fin dag!
#3 När jag skaffade hund nr två, fanns han bara här en dag, jag berättade inte det för någon. Gubben tittade lite i ögonvrån på hunden de första dagarna minns jag, men det gick fort som attan över. Så gjorde jag när jag utökade familjen med en till vovve. Skaffade jag en till katt tror jag inte han märkte det

Grattis med 2 nye flotte puser.
#5 Så flott sofa gjeng
Katter (og hunder) er flinke til å gjøre mannen i huset myk og lett å snurre rundt poten.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Velkommen hit
Gratulerer med kattene.Lille Svante var kjempesøt. Vi må få se litt flere bilder.
Hehe ja det er lett å komme hjem med to istedenfor en.
#5 Joda du ser vel det at han har plass til en liten vove ved siden av seg der. Du får gjøre som Tuska.Andreas så så snill ut så det hadde nok gått greit 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Välkommen hit!

Välkommen!!
Välkommen hit! Vad kul med ännu en seychellois-ägd människa!
Fler bilder på skönheten tack!

På det sista fotot ser Svante ut som en porslinskatt! Välkommen! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Tack Nilla. En porslinskatt minsann? Hehehe… han är ju allt annat än lugn och stilla som en porslinskatt. Jag fick roffa åt mig hans leksak, en pensel, och hålla den ovanför kameran för att han skulle sitta still.
Jättefina båda två. 
Men är Svante verkligen en Balines? Han ser ut som han skulle kunna vara en variant. Fast det kan ju hända att pälsen växer ut mer…
Kan inget om Balineser..
/Elisa
Han är verkligen söt. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#16 Tänkte detsamma (kan heller inget om balineser).
Jättesöta är de båda två!

Velkommen både til deg og dine vakre katter. Håper vi får se mange bilder av dem fremover 
Gratulerar med två härliga katter! Vilken uppfödare kommer de från?

Tja, jag är ju helt ny på rasen öht, men han är reggad som en Balines iaf. 
Jag har köpt dem från Lucky factors.

Välkommen hit!!

Välkommen hit!
Svante är väl efter två långhår har jag för mig? För då kan han inte vara annat än balines. Pälsen kan vara lite kort på dom när dom är bebisar och växa ut sen…speciellt när dom byter fårn babypälsen kan den bli extra kort. Och så har vi dom balineser som har ganska kort päls och dom som har något längre=)
Angående Diamond så kommer hon från mig=) Så det ska bli kul att fortsätta att föla henne.

Aha, vad roligt att Diamonds uppfödare är "här" också. :-)
En helt underbar liten kattfröken. Som du kanske såg tidigare så i tråden så kan man nästan säga att det var hon som valde oss. :-) Hon fick verkligen våra hjärtan att smälta.

Det låter härligt och jag litar på att Annhild valt ett bra hem åt henne=)
Men ännu roligare att ni blev valda!