Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1104 ggr
hecajon
0

Jättebebis!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Majas småttingar blivit 3 veckor och växer på sig bra allihopa, men en är ju outstanding i att växa. Den blåspottade tjejen väger nu idag vid 3 veckor och 2 dagars ålder 450gFörvånad, vare sig min mamma eller jag har hört talas om en sån bjässe. Är det någon som haft en sådan tjockis i sina kullar? Min undran är då hur de utvecklas senare, jag vet ju av erfarenhet att de lite underviktiga tar igen det senare, men hur är utvecklingen för de stora, slutar de någonsin att växaSkrattande?

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=43b02baf-9309-4a63-8f8c-6e068df8cd66&Filename=Majas L-kull 129.jpg)

Idag blev de döpta också:

Ödesby´s Limited Edition OSH a24, hona

Ödesby´s Look A Like OSH n, hona

Ödesby´s Loud Speaker SIA (a,b eller c), hane

kalindas
0

Tror din jättebebis blir "normal" hon också. Skrattande
Otroligt söt är hon iallafall. Du får gärna skicka henne till migKyss

/Elisa

Connie
0

Nej, så stor unge tror jag inte haft? SingSangs sista kull vägde vid 3 veckor som följer:

Olivia 448 gram

Lancegutt 418 gram

Noah 426 gram

Harriet vägde bara 418 gram när hon var 3 veckor, men hon väger 3,9 kg som vuxen. Och är en stor hona.

Olivia är också en stor hona, i alla fall väldigt lång och högbent, men hon väger bara ca 3,6 kg.

Jo, för resten, jag har haft en så stor kattunge som din! Albert, i SingSangs andra kull, vägde också 450 gram vid 3 veckor. De andra vägde 406, 448 och 440 gram.

Men stort sett har mina legat på mellan 400 och 448 gram (flera gånger just 448 gr vad det nu kan komma sig?).

Alla har blivit normalstora åt det lite större hållet.

Helenaf76
0

Hon är ju bara bedårande!!!!!! Om du tröttnar på henne är hon välkommen hit ;-)

hecajon
0

#2 Tycker att alla dina bebisar väger som minGlad, glad för det. Skönt att höra att de blir, om något stora, men normala till sist. Mamma Maja är en stor tös hon med, matchvikt på 4,0kg, på utställningar tror många domare att hon är av manligt kön först när man kommer fram med henne pgav storleken, men samtidigt är hon är lång och smal trots den vikten, hoppas bjässen blir likadan. Syrran Moa väger bara 3,0kg!! Men är väldigt lik sin mamma, generna hamnar som de hamnarSkrattande

SacredSouls
0

For en nydelig kjempe bebis Kyss Det jevner seg sikkert ut etterhvert men siden mamman er såpass stor så blir hun nok ikke liten iallefall ;)

Mine har ikke veid så mye ved tre ukers alder. 374g(gutt) og 399 g (jente)var det på samme tidspunkt på siste kullet her og jeg synes de hadde en fin fin vekt jeg Räcka ut tungan

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

HeidiK
0

Mine 2 i mitt første kull veide ca 420/30 ved den alderen - det er en kjempegod vekt :o)

Flott stor bebis på bildet Kyss

[hakkapelitta]
0

Superbebis blå Kyss

yahtzeecats
0

Stor eller ej, magen är definitivt redo att pussas Glad

Liljekatten
0

Det borde vara förbjudet att lägga upp sådana bilder!!!Skrikandes

Det sög till ordentligt i kattungetarmen. Vill ha!!!

Biames
0

Vill se bilder på syskonen

Juliette-
0

Härligt hon är så rund och go om magen det är ju bara guld dom blir normala jättarna med hihi

Attacks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sånne gode runde klumper er så hærlige. Miu som bor hos Malin var også en sånn stor klump,i grunn bare noe få dager etter fødsel så raste han fra de andre søskene som var normale.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/