S*Änglarnas Jasmin Kiss
Hade lite fotografering idag. Tycker dessa bilderna blev så fina på den lilla feta Skatan här hemma…
.jpg)
.jpg)
Detta är en katt som man ena dagen säger WOW vilken ögonfärg! Andra dagar är de knalloranga. Men i rätt ljus är de så här fina..
/Elisa
Idag är det definitivt WOW vilken ögonfärg som gäller.
Jättefin tjej !
Ja, det var en fin katt och bra bild. Det är snyggt med den bakgrunden. Hur kunde hon sitta stilla så där?

Lilla söta Skatan!!
Har en kamera som knäpper av 5 bilder på raken utan blixt. Så jag hann nog ca 3 bilder innan hon rörde sig…
Bakgrunden är min tapet. Men jag gillar den..:-)
/Elisa

Nu förstår jag, att din fina Skatan egentligen hette Jasmin en gång i tiden
, ett av mina favoritnamn och jag såg att du ändrat på rubriken också
. men jag har ju döpt om mina katter också, så jag är inte bättre jag
. Vilken underbar grön ögonfärg hon har din tjej.
Så fin hon är!
Utseendemässigt är hon en Jasmin. Personligheten och färgen är en Skata. Altså blev det Skatan…
/Elisa

Underbara ögon! Hon är sååå fin
Nydelig jente er hun
Veldig pene øyne også.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Åh, när hon poserar sådär fint så lyckas hon med att inte se sååå fet ut - det vill säga att hon är en riktig expert på modellande!
Hon har blivit väldigt fin 
Ja nå mangler det bare at hun skal begynne løpingen og forelske seg i Odin 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hon har slankat till sig de sista veckorna, trots att alla äter kattungemat. Tror hon alltid kommer likna en runt kotte med tandpetsben och svans…
Hon har en otroligt blank päls, är svårt att se på bilden att hon är smoke.
Misstänker att hennes spökmarkeringar är tickade, därav den jämnsvarta färgen…
/Elisa
#12 Jaja, det säger du varje gång 
Nemesis är spotted under. Det syns tydligt nu när han fäller, för varje fällning har hans smoke framträtt mer och mer. Men han är ju lite äldre än Skatan också, annars är han också en sån smoke som ser riktigt svart ut 
kjempesøt er hun 
Du är jätteduktig på att fota, men det har jag sagt förut. Bakgrunden är rikigt läcker och du vet hur man ska göra med kameran för att få bra bilder…många snabba foton utan blixt.
Ta ett liiiiiitet steg bakåt och ta med hela hennes kropp på någon bild. Tips. Vill se hennes slanka ben också!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Här kommer bilder med profil och tassar…
.jpg)
.jpg)
/Elisa
Hon är så fin den lilla "tjockisen"! 

Hon är en mycket söt tjej lilla Skatan