Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1023 ggr
Attacks
0

Poeserings duellen

Vi har hatt gjettekonkurranse i dag,hvem liker best å posere pent forran kamera.Blir det jente seier,eller gutte seier?

Kom an siamsøster,nå skal vi posere pent for matmor:

4-1.jpg picture by attacks_2007

Man skal se rett frem og inn mot linsen :

4-2.jpg picture by attacks_2007

Okei,du trenger ikke se rett frem da :

4-3.jpg picture by attacks_2007

Phøy,bare gå du,jeg sitter like staut :

4-4.jpg picture by attacks_2007

Da satt jeg her helt alene da,er du snart ferdig med å fotografere?

4-5.jpg picture by attacks_2007

Det ble ren gutte seier Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Helenaf76
0

Vilka härliga bilder och text!

Bedårande små kissebebisar! Pussa massor på dem från mig. Kyss

Nilla
0

Underbara bilder och rolig text! Trådar som denna, får en verkligen på gott humör. Tack!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

ossilian
0

Men vilken härlig uppsyn han har, gutten! Blir lite kär…Kyss Är det han med de fantastiska spottarna?

kalindas
0

De är jättesöta!Kyss

/Elisa

Liljekatten
0

Underbart ljuvliga bebisar! Vill ha båda två!Kyss

MalinL
0

Sötnosar!

SacredSouls
0

KyssHerlige.

De ser kjempefine ut begge to,men jeg kan ikke noe for det, lille siamjenta er en liten favoritt. Gi henne en liten suss fra meg.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Takk Skrattande Dem er så nydelige og morsomme alle sammen nå. Flinke til å spise,og i dag tisset endelig "Tass" på do. Sønnen min har døpt han Tass,og han syns han er så morsom.Han er rett og slett DIGER i forhold til de andre.De andre tenker jeg er mer gjennomsnittlige i størrelse.

Er han med det pene mønstret ja,og siam søster som poeserer.Nå har jeg fri en liten stund fra jobb,så må prøve å få tatt bilder av hele gjengen.

Dem har delt seg i 2 grupper nå. Store tick, super spott og siam jenta holder sammen,og de andre tre holder sammen. De først nevnte er busegjengen,og de andre er dem som er fornuftige,og vurderer i det minste et halv minutt lenger nye situasjoner før de andre. Står døren åpen til kattungegården inni kjøkkenet,så har jeg plutselig 6 små som nesten sitter i buksebenet mitt Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Canoodles
0

Vilka små godingar!! Alldeles ljuvliga! Ja, fram med kameran och bomba oss med bilder!!! :-)

HeidiK
0

De er kjempesøte alle sammen Kyss

Herlig bildeserie!

Rithwa
0

Sööööööööööööööööööööötingar

Attacks
0

Takk Skrattande Tok for meg potrett fotografering i kveld,men dem var ikke noe samarbeidsvillige.Dem løøøøøøp i stedet mot fotografen for å kose. Ja,skal jo ikke klage,men da ble det ingen bilder å vise dere av gjengen.

Avions
0

Ljuvliga!Kyss