Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1338 ggr
Nayak
0

2 blå siameser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En gutt och hans syster, födda 27 december, söker nya hem. Syrrorna lila har redan flyttat.

Lillasyster Charlie´s Number One Angel har tyvärr fått sned rygg. Det kom plötsligt. Eventuellt kan hon ha ramlat, men vi vet inte vad som hänt eller varför hon blivit svankig. Hon har inte ont men behöver ett hem där hon kanske kan få hjälp med träning, eller iallafall mycket spring och bus. Jag brukar stretcha hennes lilla rygg och det är ett pyssel som bara kanske ger resultat. Så, vem kan hjälpa Angel? Hon behöver en naprapat.

Storebror Cullinan´s Number One Son är en stadig kille på 1894 gram idag, med snygg profil, cool blick och utmärkt färg.

Bara SIA i många generationer.

Nayak
0

Ett par bilder från dagens siesta.

Nayak
0

Bara en kom med. Hur gör man?

Här kommer nästa med lillasyster längst fram. Hon är inte så liten, men brorsan är stoooor.

SacredSouls
0

Kyss Kjempeflotte begge to men han gutten var jo bare skjønn da.Desverre så er det litt for nære slekt med to av mine jenter.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jättevackra båda två. Kyss
Här är det kattstopp för tillfället, så jag får nöjja mig med att beundra alla vackra katter…

/Elisa

Nayak
0

Tack tack! Jag det är mest Blue-Iam´s och Yatzeekatter. Kattstopp här med Skrattande. Tur man har lite självdisciplin. Annars skulle det vara fullt av pälsbarn här.

Avions
0

Helt underbara!Kyss

Helenaf76
0

Vackra kissar! Kyss