Siames iFokus

Siames

Etiketttävling
Läst 1651 ggr
Nilla
0

Påminnelse röstning!

Inatt kl 00.00 går tidsfristen ut för inskick av tävlingsbidrag. Efter kl 00.00 är det alltså fritt fram att lägga sin röst.

Ni röstar genom att skicka mig ett personligt PM. Jag kommer noggrant att föra bok över rösterna och bocka av medlemmarna på en lista. Sajtvärden deltar ej i röstningen.

Röster inkomna därefter räknas ej in i slutresultatet. Jag redovisar samtliga röster 1 April klockan 20.00.

Jag behöver väl inte säga, att ni måste vara medlemmar för att rösta och att ni inte får lov att rösta på eget bidrag?

Lycka till!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Tror fler hade röstat om man gjorde på det gamla viset, där man ser staplarna…
Men det är ju en smaksak vilket man tycker bäst om..:-)

/Elisa

Nilla
0

#1 - Medlemmarna har i en undersökning fått tycka till om hur de vill att röstandet i tävlingarna ska utföras.

Det verkade som om de flesta var för att hemlighetshålla utvecklingen av röstanden, fram till dess att vinnaren korats. Detta för att inte förstöra själva överaskningsmomentet.

På denna sajt råder demokrati, alltså blir det som medlemmarna önskar. Det skulle naturligtvis bespara mig en massa arbete om röstningen skedde i en röstningstråd precis som i jultävlingen, men nu ville medlemmarna ha det på detta viset och jag tar på mig den arbetsuppgiften.

Puttar upp tråden med denna undersökning, ifall någon missat den. De som valt att inte göra sin röst hörd i denna undersökning, är tyvärr för sent ute. Det gavs alltså tillfälle för önskningar och kommentarer.

De som inte vågar/vill redovisa sin röst till mig, får helt enkelt avstå från att rösta.

Jag ska tillägga, att medlemmarnas röster stannar hos mig och inte ens delges medarbetarna. Hade jag haft glappande munläder, hade nog medlemmarna genomskådat mig för länge sedan. Flört

SacredSouls
0

Så masse fine bidrag det har kommet inn og morsomme dikt/rim. Sender min stemme til deg i morgen Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Det är verkligen kul att det har kommit in så många roliga bidrag! Glad

Jag tycker vi "utvärderar" hur röstandet fungerat när tävlingen är slut. Vi kan starta en tråd där folk får tycka till om tävlingen igen, vad som kan förbättras etc.

hoffens
0

3¤ Bra med utvärdering. Det går att förenkla det, tycker det är lite omständigt.

Nilla
0

#5 Jag tycker det är spännande, jag!

SacredSouls
0

Skrattandeja du vet hvem som leder du,ikke rart du synes det er spennende.

Er det en klar leder her eller er det to-tre bidrag som kjemper i teten?Litt må du avsløre Räcka ut tungan

Nilla
0

Än så länge har det kommit in 8 röster. Vi hoppas naturligtvis på fler. Ett bidrag har fått 3 av dessa röster…Oskyldig

SacredSouls
0

Ja da får alle være flinke til å stemme Glad

Nilla
0

Måndag klockan 00.00 avgörs påsktävlingen. Det har bara kommit in 9 röster.

Vore kul om fler ville anstränga sig och bidra med sin röst, nu när vi fått in så många roliga bidrag! Det enda du behöver göra, är att skicka mig ett PM. Glad

Nilla
0

Rösta för böveln!  Skrattande

Helenaf76
0

Kom igen nu Rösta! Jag vill vinna det fina påskägget med Ocibebisen i ;-)

Bokskogens
0

#12 Haha! Visst blir man svag för små oci-prickar! Jag vinner gärna ett sådant ägg med!

Helenaf76
0

De är farliga med sina prickar!! Mums!! Och din lilla sötnos du hade med dig igår :-) Blir ju knäsvag.

Nayak
0

Jag har röstat!

Må bäste katt vinne Skrattande

SacredSouls
0

Skrattande Nå er jeg spent.

Jeg vil vinne en liten baby jeg ogsåRäcka ut tungan

Nilla
0

Är det detta innehåll ni suktar efter? Jag är ledsen att göra er besvikna…men innehållet har redan vuxit ur påskägget! Han får inte plats längre!!!

Men jag lovar…hm…vinnarens KATTER kommer inte bli besvikna.Skrattande

kalindas
0

Men Skatan ville ju ha honom om hon vinner!Ledsen
Hon tycker inte att Odin är lika rolig att jaga längre och vill ha en ny att skrämma…Flört

/Elisa

SacredSouls
0

#17 KATTER!!! Var det ikke påskeegg til oss eierne med en liten mønster -baby oppi? Det var det du sa premien var,det er jeg skråsikker på Skrattande En baby til 1,2 og 3 plass.Selve påskeegget uten innhold går til den heldige 4 plassen.

SacredSouls
0

Nå hvordan går det her? Er det jevnt?

Nilla
0

17 röster har kommit in. Tre bidrag har fått de flesta rösterna. Ett av dessa har 2 röster fler, än de andra 2 bidragen. Oskyldig

Imorgon är jag efter er med blåslampan…

Helenaf76
0

Men Nilla, det finns större påskägg! Lilla pricken får plats jag lovar!!!! Oskyldig

Nilla
0

Två bidrag ligger sida vid sida. Det måste till flera röster för att det inte ska bli dött lopp. Två timmar kvar. Nu går jag in i trådarna och snokar upp er! Räcka ut tungan

kalindas
0

Men Hyasint1 skulle ju rösta 20ggr på Skatan! Då borde ju hon vinna överlägset!..;-)

Alvarligt talat. Blir det lika får det skickas ut två Påskägg. Du har ju tre kattungar. Så du får ju ändå en unge över…;-)

/Elisa

Nilla
0