Kattpink
Tänkte meddela att jag nu har testat medlet Urin-Off och det fungerar otroligt bra. Den tar helt bort kattpinklukten och ger en fräch doft. Hon som säljer det brukar åka på olika utställningar. Annars finns det HÄR. Jag är i alla fall mäkta förvånad att det funkar. Allt annat jag har provat har det inte. Tänkte att alla med fertila hanar har behov av detta. Jag tänker i alla fall inte bli utan.
//Monica
Jag har Pis waek (felstavat) tycker det fungerar bra, men är osäker på om det innehåller amoniac. Amoniac ska man ju inte ha när man gör rent efter kissande katter…
/Elisa
#0 Tusen takk for tipset. Jeg tror det er samme som selges i Norge og jeg har sett etter den mange ganger men har ikke funnet den enda.
Vi har en sønn som er senge væter og såklart synes jo spesielt Jöback at det er veldig morsomt å tisse på hans madrass innimellom
Nå er han jo kastrat og har så og si sluttet men vi har jo arvetageren her i huset også..
Fikk du med uv lampen også? Fungerer den?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jadå jag fick med UV lampan. Man får städa när det är mörkt så man ser riktigt. Det är jätteroligt att vara på spaning i huset och leta kiss :-).
//Monica

web butiken kattprylar.se fick sig lite gratis smygreklam av oss, Vad får jag av dom? :-))) inget antar jag :-/
L

Ja lägg gärna direktlänk till produkter, inte till indexsidorna. Det räknas som reklam. Ska se om jag kan få till en direktlänk…

Jag har också testat Urine-off,,,och är väldigt nöjd!

Line - Linda selger Urine Off i sin nettbutikk :)
Oh.,. Urine Off låter bra. Det måste jag testa
tack för tipset.
Mvh Mandy
Ni som skall på Örnskölds kattens utställning dom som säljer kommmer att vara där förhoppningsvis har dom med Orin OFf till försäljning. Jag har ingen erfraenhet av Orin off men jag har hört talas om att det skall hjälpa
Rithwa
Det är jag som säljer Urine-Off i Sverige på www.kattprylar.se och på utställningar i mellansverige + Övik i vår. Det är samma medel som Linda säljer i Norge och det fungerar löjligt bra. Här är en direktlänk till produktsidan
Det är jättesvårt det här med vilken reklam och sånt på forum och jag brukar låta bli att göra reklam för mina grejer. Men nu kom det upp från annat håll så jag ville bara ge mig till känna. Hoppas det är OK.
#4 Skicka mig din postadress så skickar jag en toaskylt. 
Förresten… en sån kan jag skicka med på köpet till alla härifrån som handlar av mig på hemsidan eller på utställning. Säg bara till att du är medlem på siames i fokus.