Någon som ger sina katter BARF?
Jag barfar min hund. Fungerar bra. Hon älskar maten och jag tycker själv att den fabrikstillverkade maten mest är skräp.

Jo, jeg gjør det. Men du må passe på å tilpasse kattens BARF til katt. Her finner du en hel del tips: http://naturalcat.forum24.se/naturalcat.html og ikke minst på www.devonrex.se/kokbok finner du enkle og lette tips.

Hej BARFARE!
Visst BARFAR jag mina katter och kattungar! Hade gett det till hundarna också om de inte vore så många…..
Hallå Louise var är du? Du kan ju verkligen prata för varan!
Hälsningar Maria
www.zadiyads.com

Hej. Här har du en till! Jag har gett rå mat i ca 3 år nu och kan bara säga positiva saker om det eftersom det är vad alla rovdjur borde äta istället för fabrikstillverkade sopor. Många hälsovinster, men det vet du ju redan eftersom din hund får rätt mat. Kan bara instämma med# 1, på naturalcatforum hittar du mängder med råd och många duktiga människor med erfarenhet, där ibland Matilda Eriksson som finns under den andra länkadressen.
Några av de viktigaste skillnaderna är att katt MÅSTE få Taurin varje dag och att de inte kan omvandla betakaroten till A-vitamin utan måste få det från kosten och att fett(animaliskt) är främsta energikällan.
"A couple of rats every day, keeps the vet. away"