Håpløse meg
Alle her inne: Vær så snille å minn meg på neste gang min kjære mann Knut spør meg om jeg kan klippe han at JEG KAN IKKE KLIPPE HÅR 

Jeg tok frem klippemaskin og startet med friskt mot. Det tok nøyaktig 2 sekunder før jeg hylte ut Opps,å herregud! Der ble det en bar flekk på siden av hodet. Fullt så kort var det ikke meningen at det skulle bli.
Jaja jeg gikk videre litt mindre overbevist om at det skulle bli et bra resultat og prøvde å jevne ut litt. Litt langt på toppen og snaut på siden..hmmm nei.. Så da var det bare å prøve så godt jeg kunne å få det noenlunde jevnt. Stakkars mann,han så ut som en straffange/halveis skinhead da han gikk på jobb.Jeg sa han fikk ta på seg en lue 
Det var såpass stygt og ille at han ringte meg for å si at det spilte ikke så stor rolle, han likte kort hår og elsket meg like høyt fordet,selvom han mente han skulle gå til en frisør neste gang.
Jonas kom hjem fra skolen og brast ut i latter da han så Knut,det sier jo litt om mine klippekunstner.
Line ,bannlyst frisør.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Hehe, det hørtes bra ut Line..
Det finnes sånne fine maskiner som du kan velge hvor langt håret skal være
Jeg hadde ikke klart meg uten den…
Men min mann har nok fått noen flotte komentarer for det tror jeg
Men trøst deg med at det bare er hår :) Det vokser fort ut igjen :)
#1 Haha ja jeg trodde jeg hadde en sånn maskin,men jeg snudde den visst opp ned og da gikk det ikke fullt så bra 
Ja det vokser jo fort ut og i mellomtiden får jeg late som jeg er gift med en kriminell ramp stakkars.

/Elisa

Haha! Stakkars Knutemannen!
Jeg skal minne deg på det - jeg får heller ikke lov å klippe Hans sitt hår med maskin, og det var et mindre uhell *LOL*

ooooOOOPS…!
Det ska vara en man med stort M för att ta en sån sak med stort jämnmod- och tänk! han älskar dig lika mycket ändå 
Hvor er før og etter bildene…hihihi?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#2. Hi hi, precis så gjorde jag också första gången jag skulle klippa min man
Det slutade med att han fick raka hela huvudet…
Efter det vill jag inte så gärna klippa honom igen…
Ja, herregud! Stackars karl!
Själv skulle jag göra lite vårfina ljusa slingor härom dagen. Jag har nu en kalufs á la morotspuré. (gulrotspuré)

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Hår gul/orange som gullrötter…stackars dig Nilla (eller så kanske du gillar det- grattis i sånt fall :-))
Mitt tjatande om hur VIKTIGT det är att det inte får bli minsta gula reflex kvar då mina slingor görs har fått frisörerna att inse läget (efter 25 års gnällande o pipande)- jag menar verkligen allvar - och blir sittande med snygg-mössan på övertid i bland …hellre vita maskar än gula :-))
…konstigt föresten att man har så mycket röd/gula reflexer kvar i håret …trodde att jag hade mest gråa strån numer
#11 -Äh, det piggar upp. Ger en riktigt fin lyster till den vinterbleka huden.

Haha, bra det ikke bare er meg som har gjort dette her da. Føler meg litt bedre nå. For å skåne meg så hadde Knut sagt på jobben i dag at han hadde klipt seg selv!!! Jo jeg synes det var litt hakkete hadde en sagt 
#7 haha nei her blir det ingen før og etterbilder.
#9 ja gulrot er en stilig farge
jeg gjorde en sånn skikkelig hårtabbe i vinter jeg også.Gikk fra normal blond ,til altfor mørk rød,til barbie hvit til grønn før jeg gudskjelov endte opp med blond igjen.
En vakker dag må man nok lære og jeg tror min dag var i dag.(og Knut sin dag også)
Stackars Knut.