Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 945 ggr
Caroline22
0

Kattunger hos Coco Chanel`s.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jeg har vært i Finland i Påsken, og på vei hjem kom telefonen fra min mann Ole…1 kattunge er født, fort deg hjem!! Herregud kattungen skulle jo komme på Onsdag…Vel vel..Foxy og Ole klarte dette super bra uten meg;-) Foxy og Haldir har fått 6 OSH babiser..2 OSH n og 4 OSH n24. 3 gutter og 3 jenter.

Caroline

Zinziras
0

HeidiK
0

Oi!  Ville ikke Foxy vente på mamsen sin eller? Skrattande

Gratulerer med stort flott kull :)  Gleder meg til mere bilder :)

Helenaf76
0

GRATTIS!!

Nonimonos
0

Ett jättegrattis till Devvans syster Foxy och resten av familjen.  Kanske kan det vara en spottad flicka i denna kullen som inte byter kön efter tag ;-)

Du vet att jag leter ;-)

paivi
0

Gratulerar :D

Zinziras
0

Grattis igjen fra meg også Skrattande

TetraFelines
0

Grattis till den stora kullen! Det ska bli kul att följa de små liven framöver. Lycka till med bebisarna!

Connie
0

Fy søren, så urettferdig. Du får minsann bare orientalere, mens jeg, som ha bare orientalere når jeg parrer Olivia, får en masse kjipe siamesere… ;-)

Masse grattis til det store kullet. Fra det jeg kan se, finnes det noen "hoder" der! :-)

Grattis igjen. Flink mamma, Foxy.

Caroline22
0

Tusen takk;-))

Her går det flott..Foxy elsker disse små. Jeg tror faktisk at Haldir bare gir OSH babiser…Og det er jo ok.

Hvordan disse små ser ut er ikke lett og si, men håper di blir friske og raske. Det er vel det viktigste.

Caroline

Attacks
0

Gratulerer.Gleder meg masse til flere bilder.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

karitzy
0

Grattis igjen.
Det er deilig med store kull  …nå blir det masse liv i stova snart Skrattande

Karitzy(。❤‿❤。)

Caroline22
0

Ja huff;-)) Sender dem til deg Sol..Også får vi vårt lille vedunder snart også!! Dette blir full rulle denne våren.

Caroline

Avions
0

GRATTIS!Skrattande

kalindas
0

Grattis! :-)

/Elisa

Rithwa
0

Grattis till kullen skall bli kul att få se kort av dem allt eftersom de växer

SacredSouls