~Du kan säkert förvara mig hos Shurgard~

men vilken sötnos… ja skynda dig ut och upptäck världen

Hahhaha…ta genast bussen hit!

/Elisa

Vilken charmör!!!! Föll direkt
Jaaa eller SKYNDA DIG HIT DU ÄR SÅ VÄLKOMMEN!!!!Dosan bara väntar på en ny kompis…..
ÅÅÅÅ Næmmen Louise er det en rød eller creme? 
Nå får du snart forbud mot å vise bilder. Herregud for en nydelig liten skapning.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilken liten goding!!! Kan du inte måla om honom till mig??!!
helt underbara!

Härlig unge 
Åh så fin!!
Vilken störtskön kattunge, Louise!
Tror knappast du kan hålla den där krabaten inne i lådan särskilt många timmar till. :-)
underbar kattunge

#9…måla om! vilken färg vill du ha då? :))
- liten ivrig bisse-besse är i säkert förvar igen, har dom väl "sett över kanten" på första bolådan så finns inget stopp och de installerades raskt i baby-bo nr 2 direkt efter den här manövern.
Fridens liljor…ett litet tag till :-)
Louise

Men bästa A_Famosa, är det inte belagt med bötesstraff eller skamvrå eller vad nu Brottsbalken påbjuder i dylika fall (får kolla upp rättspraxis för några jämförbara tingsrättsdomar om undanhållande av viktig kattbildinformation) att lägga upp bilder på sötnosar utan att tala om vem detta är och vad de lyckliga föräldrarna heter? Fyy - nej! 
#16 Jag tror bestämt att det är totalförbjudet att lägga upp kattungebilder utan vidare information om föräldrar och bebis, maxstraffet är skramvrå, men kan kompenseras i efterhand för att få minskat lidande för iakttagare! 
Vem kan föräldrarna vara? Tycks "nästan" känna igen linjerna ;-). Superfin! Berätta!

#15 Oriental-färg t ex

Spennende og vakker
…og selvklart kjenner jeg mamman 
Karitzy(。❤‿❤。)
#21 Etter en titt på A'Famosa sine jenter så tipper jeg at det er en frøken fra deg jeg.
Nei Louise nå må du nesten presentere mamma og pappa tror jeg for her er vi mange som lurer på den lille vidunderbebisen din 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jo, visst ska jag presentera de underbara feta små, först vill jag veta säkert att sajtvärden ställer i ordning en skamvrå till mig…den får jag gå till oavsett hur jag gör 
Nillaaaaaaaa! Är du här? Lyssna här;
Skamvrån ska vara mjukt madrasserad eftersom jag kommer att få lite stryk säkert, där måste finnas salvekvick och en skön lotion (esté lauder helst) som lenar rivet skinn. Läsk, popcorn, vin, rom & cola för dom förstående och tröstande som vill stanna kvar efter spöstraffet och diskutera vidare hur himla enkelt det är att vara en perfekt seriös uppfödare :-)))))))
-- bara listans medlemmar skall få nyckeln till min skamvrå-----
Sol! du stannar väl och håller handen,va?
:-)) Louise

Selvklart Louise, ingen er perfekt …bare nesten
Karitzy(。❤‿❤。)