Lille Marie
Ja, nå har jeg nettopp hentet Marie fra dyrlegen etter sterilisering. Stakkars lille knøttet mitt som bare veier 1,75kg. Hun vinglet ut av buret etter å ha kranglet litt med broren sin og nekter å lille på varmeputa si, men må ligge på fanget mitt. Håper hun kvikner til litt snart for det var så skummelt å se henne få narkose og bare segne om. Men på pluss siden så slipper jeg å gi henne p-piller lengre og ikke minst slippe et lite incestkull :)
Jeg glemte å spørre dyrlegen, men hvor lenge skal egentlig bodyen være på? Jeg må nemlig ringe imorgen.
Stackars lilla tös…hoppas att hon piggnar till snart. Jag tyckte så förfärligt synd om min Gucci när han kastrerades i januari. Han hade så ont, det syntes.
Jag tror du får ha bodyn på ett bra tag. Kanske någon med mer erfarenhet kan svara på den frågan?
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Hun har vært litt rundt omkring nå mens jeg har laget kattemat (je! ny kjøttkvern). Men jeg tror det er fordi hun helst vil ligge i fanget mitt, Berlioz tror plutselig at han har overhånd over henne så det er litt fresing og dessuten begynner det å bli trangt om fanget mitt og i dag har Marie prioritet.
Stakkars Gucci, vi kastrerte hannhunden vår for mange år siden i England og etter det løp han til andre siden av gata om vi skulle gå forbi vetrinæren. Og det er jo nesten enda verre når hun er så liten og spinkel. :(
Du fick väl med dej smärtstillande hem?
De flesta brukar klara kastreringen bra och utan större smärta eller problem.
Är hon inte intresserad av ärret och om du är hemma och passar på henne. Så kan det hända att du inte behöver ha på bodyn.
Saga hade jag ingen tratt eller body på alls. Var dock berädd att sätta på den om hon skulle tycka det kliade vid läkning.
Efter ca 10 dagar är såret läkt.
/Elisa

Nei jeg fikk ikke smertestillende. Legen sa at de hun har fått nå varer et døgn og skulle hun ha vondt er det bare å komme innom (det tar meg ca 10 min). Jeg er heldigvis hjemme hele helgen så kan vi de hvordan hun er med såret. krysser fingrene for at alt går bra.

Lilla hjärtat. Hon hämtar sig nog snabbt och blir som vanligt igen!

Hun er så tøff den jenta. I løpet av et par timer begynte hun å lekesloss med Berlioz, men jeg holdt dem litt unna hverandre siden hun ikke hadde helt kontroll. Og ved 12/01-tida hoppet hun opp i fanget mitt, hoppet rundt omkring dog på noe ustødige bein, men likevel. Hun ble forresten operert ca fem. Så hun brukte seks timer på å hente seg inn.
Jeg holdt dem fra hverandre i natt da Berlioz har en tendens til å plutselig kaste seg over henne, men jeg vet ikke hvor lurt det var for de er så knyttet til hverandre. Hun har heller ikke vist noe interesse for såret, men bodyen derimot. Den er morsom å tygge på.

Men se så söt och stor lill jenta blivit :) !

Hun er ennå litt større enn på bildet nå og ja, hun rakk jo tilogmed å bli kvinne før jeg tok henne under kniven :P

#8. ? Hade broder B varit lita väl het?! Ha ha. Bra att han vet vad han ska göra. Tur att du hann kastrera henne. :)

Ja ikke sant. Han driver for øyeblikket å setter seg oppå henne og biter i nakken. Men biting i nakken har han gjort siden jeg hentet dem. Jeg har forresten funnet en kul dyrlege som er personlig, billig og det virker som om han bryr seg. Får se hvordan det er neste gang jeg går dit. Dessuten så er det så nærme at om jeg må dit om sommeren eller noe for vaksinering e.l så er det bare å ta kattene i bånd og gå ned dit.
lillskruttan då vad söt hon är!