SK utställningen
Är det någon som har lite info om SK's utställning? Jag är alltid så nyfiken på hur det har gått.
Ja, jag är också nyfiken!

Igår var det ca 40 katter i kat IV. Har inte alla resultat men det här fick jag med mig:
BIS vuxen hane FIN*Mimin Jago, OSH a 03 24
BIS vuxen hona ?
BIS 6-10 Concinnus Crown of Creation JW OSH n
BIS 3-6 Nova Star Madicken, SIA b
(i denna åldersgrupp var det mycket hård konkurrens mellan flera mycket lovande ungdjur, alla BAL eller varianter. Domarna slet sitt hår!)
BIS Kastrat hona CH Mummeli Vippelinha Funny, BAL f (släkt - mormors syster?? - till BIS 3-6)
BIS kastrat hane GIP Mac-Razel's Braveheart SIA n 21

Åååå hon var så söt, Nova Star Madicken!
Den blåvita orientalen slog Osis i panelen! Men det var kul att Osis blev NOM iallafall, trots hans machotemperament! 
Tetris blev Premier igår, nu ska han och hans trinda buk få gå i utställningspension tror jag!
Åh, Mimin Jago är så snygg! Han är släkt med Kiku också :D
Grattis till Osis NOM också :D
Hoppas det läggs upp en fullständig resultatlista med alla cert och nom och grejer på SO-gruppen sen! :D

Hoppas det läggs upp en fullständig resultatlista med alla cert och nom och grejer på SO-gruppen sen! :D
Ja, det hoppas jag också och samtidigt passar jag på att påminna att vem som helst, som har färdiga resultatlistor kan lägga upp dessa på SOG's hemsida (det finns alltså ingen speciell som ansvarar för att sidan uppdateras)
Louise
Min nya kille blev nominerad på söndagen ( ungdjur)och fick gå mot Nova Star Madicken. Det blev 1-1 i panelen så en skiljedomare fick gå in och då blev det Madicken som vann.
Vet att Tammee´s Darling Darla blev BIS fertil Hona både lördagen och Söndagen.
Det överiga reslutatet för söndagen var i princip som på lördagen förutom kastrat hane, där var det en brunspottad hane som kommer från Tammee´s som blev BIS samt Kastrat hona, vet ej vad hon hetter hon var dock en SIAg och från Finland.