Psst...! Påskpresent!
Nu har jag tryckt på min hemlis så länge så nu kan jag inte hålla mig längre, vi räknar ner dagarna tills vi får hem den bästa påskpresenten nånsin!
Det är en ljuvlig liten pastellfärgad blåbärspaj med vaniljsås och chokladfyllning, det är såklart en padda och hon ska bo med min mamma och hennes kastrerade hålldam Frida…
Välkommen till Cupcakes-familjen Kiboko!!
Kiboko heter S*MijmuPix Kiboko och är urgullig!
Tack Emma för att du gör det här möjligt!

Grattis! Vilken underbar påskpresent 
Ljuvlig liten dam! 
Åh GRATTIS !
Henne har jag sett på Mijmupix hemsida och hon är ju supercharmig. Lycko den som får ett sådant påskägg.

Grattis!
Har också kikat på henne inne på Mijmupix hemsida. Otroligt fin!

Grattis! Vilken sötnos! En till padda…. inte alls avis…. 
Vilken liten skönhet Grattis till nytillskottet.
Rithwa
Vad roligt att ni gillar mitt påskägg ^_^
Det står mer om henne och finns mer bilder på hemsidan!
www.cupcakes.se
Grattis till en fin padda…. fast jag visste ju redan hihi
Grattis! Supersöt liten tjej!
/Elisa
Så suuupernydelig påskepresang
Så koselig at hun skulle til deg/mamman din.
Kjempegrattis!!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis!! Så smart av Emma å selge henne til deg,da er det ingen fare med at jeg får være med i oppveksten på et av de svenske barnebarna mine. Hun er nydelig!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Hon är så fin! 

Gratulerer!
Hun er kjempeflott
Susie hilser til sin halvsøster også :)
Tack allihopa :D
Grattis till en jättesöt liten tjej!

hihi berättar du det högt nu, ja jag visste ju redan.. Hon var min favorit av dom alla och din mamma valde bra hon är så söt lillstumpan. Grattis till påskägget eller Grattis Hakkas mamma snanare 
Ja, grattis till mamma :D
Jag ska vara kattvakt åt Kiboko och Frida snart, så då kommer en bildtråd med massa bilder!!
Grattis med en fin liten padda! Torties rule! :-)

Blåpaddor!!! Håller med om att de är lite speciella! Grattis till en riktig liten goding!
Blåpaddor is the shit! 
Eller, pastellpaddor överhuvudtaget faller mig i smaken 

ÅHHHH Vad Kul!!!!!Påskpuss på henne!!!Vad fin hon är jag har kollat in henne på hemsidan sen liten!!!Fin haka ser hon ut att ha..Det är så gulligt dom ser så nöjda å bestämmda ut då!!Lycka till!!Elisa
Det är med varm tass och hand och övertygade om att ett bättre hem kunde inte vår lillepadda få som jag och mamma Pixi lämnar iväg vår kelgris Kiboko till er!
Puss puss puss Kiboko!
Här kommer en bild på paddasystrarna Molli Minttu (till vänster) och Kiboko (till höger)! Vinkeln gör att lillasyster Kiboko ser lite större ut än halvsyrran (vilket Kiboko ser mäkta nöjd ut med!), men i verkligeheten är det tvärtom; Molli är större! ;-)
Grattis till din sötta katt. Tittade på stamtavlan och såg att min gamle avelshane fanns där.
Dem är så underbara allihopa! Fick äran att gosa med dem idag, eller snarare se dem flänga runt i fullkarér runt i lägenheten :D *ler* lillablåmespaddan smakade på mina tossingar :P hon är jättefin! :D stort grattis! Men alla Emmas katter är förtjusande!

#24 Intygas
Grattis, vilken påskpresent! Ser fram emot många fina Cupcakes-siameser i framtiden! 
Åh, tack Emma, det är du som ska ha tack för att vi får chansen att adoptera lilla Kiboko-bus 
Kiboko är tusen gånger finare i verkligheten än på bild!
Givetvis är alla Emmas katter underbara! I synnerhet Kingston hälsar Kiku
#25 Ja några lär det väl kanske bli? Jag som är så förtjust i siamesbebisar lär väl flytta in hos mamma då!

Jättesöt, lycka tiill!

Lycka till!! :-)
Louise