Siames iFokus

Siames

Etikettomröstning
Läst 763 ggr
Nilla
0

Undersökning tävlingar.

Skulle vara tacksam om ni alla ville tycka till om ämnet "tävling" på Siames i Fokus. Själv tycker jag tävlingar är ett trevligt inslag och kan tänka mig flera stycken under årets lopp.

Exempelvis:

• Påsktävling
  • Sommartävling
  • Hösttävling
  • Jultävling

Demokrati eller diktatur?

Vad tycker ni om upplägget på förra tävlingen? Är det bra att vi röstar tillsammans och kan följa resultatet eller föredrar ni att en jury avgör vem som vinner?

Priser?

I 2007 jultävling sponsrade S*Jackpott´s, Lucat´s Design och S*Marble & Silk´s med priser. Hur tycker ni vi ska göra i fortsättningen?

• Ska vi lägga ihop till en årlig vinstpott, exempelvis 10-20kr/person och år?

Vill tillägga att det rör sig om småpriser för en liten peng + porto. De som deltar i tävlingen, måste då ha betalt sin tjuga, vilket jag bockar av på en lista. Jag redovisar sedan prispotten några gånger/år.

• Ska vi istället annonsera på forumet efter sponsring, inför varje tävling? Den som vill och kan, bidrar med något?

Årets Påsktävling.

Det är snart dags för årets påsktävling och i den blir det endast ett förstapris, vilket jag står för själv denna gång. Men hur gör vi i fortsättningen?

Kom med förslag, önskemål och åsikter! Tycker ni inte att tävlingar är något vi ska lägga tid och möda på, tala gärna om det.

Förslag på tävlingsgrenar med tema katt, mottages också tacksamt. Påsktävlingen är redan inbokad och jag filar på detaljerna. Info kommer inom kort…Flört

Nilla

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus