Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1261 ggr
Mockfjardingen
0

Presentation

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara presentera lilla Fritte, 4 veckor i morgon. Han är ett riktigt busfrö och jag fattar inte hur jag ska kunna sälja denna lilla filur! Han har redan lindat mig runt sin lilla svans!

Tror att han blir chokladtabby, trodde att han var brun först men nu verkar det mer som om han blir choklad.

Mockfjardingen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild till! (försökte med att klistra in bilden men lyckades inte..)

Rovardotters
0

Kyss Jättefin!

Avions
0

Men så fin!KyssGrattis till det lilla underverket och jaaaa…hur sjutton ska du kunna sälja den lilla guldklimpen!Räcka ut tungan

Juliette-
0

men gud så söt varför visar du honom.. oj blir helt kär förstår han bara inte går att sälja

MalinL
0

Oj så fin Kyss.

Helenaf76
0

Vilken läckerbit! Mums!! Kyss

iafia
0

Sötnos!!
Han är halvsyskon till mina små va?

tuska
0

Han va fin.      Den måste du behålla

Stoppa i fickan bra att ha…..Är det inte så man säjer    =)

Mockfjardingen
0

#8 Säg inte så! Jag behöver ingen uppmuntran ;) Det blir svårt  att sälja det lilla barnet..! Men, kan inte behålla… Vill helst hitta någon som vill ha en sällskapskatt, han är som gjord för det! Fast han är defektfri..

Nonimonos
0

Jag vill ha….. men du får könsändra först - jag har alldeles för gott om gosiga sällskapspojkar redan.

kalindas
0

#10 Säger detsamma…:-)

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Han var så god den lille klumpen der.Skjønner godt at det er vanskelig å selge.Den søte lille tjukke magen da,som skapt til å pusses på.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

For en hærlig kattunge. Han blir det nok hardt å selge. Men han virker mer solid for mine øyne da.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HeidiK
0

Han er kjempesøt!

Var inne å tittet på han her om dagen Kyss

Syns også han ser solid ut jeg også. Jeg hadde sjokoladetabby nå i mitt siste kull og de var mye mer lysere enn din gutt :)

Link til et bilde av mine 5 uker gamle: http://www.siamese-orientals.com/longitudes/img/baby/gruppe5uk.jpg

Connie
0

Oooh, for et lite sjarmtroll du har! Forstår virkelig at det kan bli følelsesmessig belastende å selge ham… Han ser bare så utrolig god ut.

AFamosa
0

Oj en så söt liten fritte!!Kyss

bergbackens
0

Grattis till en fin chokladpudding!

Mockfjardingen
0

Jag tycker också att han verkar solid om man tittar framifrån, men svansen är svagt randig! Kan han vara solid ändå? Har inte haft några kattungar med mönster förut… Inte heller någon choklad… Är det spökmarkeringar? Är inte så vidare bra på detta har jag märkt ;)

#14 Dina katter har verkligen mycket ljusare öron! Frittes är mycket mörkare…

Ska försöka ta en bild på svansen… Hade hoppats att det skulle bli en med ränder så när jag såg några blev jag så glad!

Biames
0

Tycker att din lilla kille är helt underbar, fast jag tror nog att han är solid. Här är en bild på min nya kille som är SIAb21 när han var 4 veckor och tycker att han inte är lik din kille i färgen men det kan ju vara olika. Vi ses i Jönköping.

Attacks
0

Ja,din har mye mørkere ører på innersiden,som gjorde meg ganske sikker på å tippe solid. Syns du er heldig jeg.Skulle gjort masse for å få en solid bebis jeg,det er det evigheter siden jeg har hatt sist.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Mockfjardingen
0

Har försökt att få en bild på svansen men det blev inte bra. Har istället surfat runt och tittat på en massa bebisbilder (mycket trevligt!) och har nog också kommit underfund med att han är solid. Ja, ja det är väl inte heller så illa, får väl hoppas på mönster i en annan kull!

Attacks
0

Mønster får du helt sikkert hos Strøssel,når hun skal i avl.Det gleder jeg meg masse til.

Mockfjardingen
0

Ja, där blir det säkert en hel del mönster;) Jag ser också fram emot när det blir dax för henne, har tänkt att hon ska bli ett år först. Hon är väldigt mycket kattunge än..

MijmuPix
0

Oj vilken gosebebbe! En sån fin och rund mage den lille filuren har! Skrattande