Min gamle påskepynt Bluebell av Ramithi (N)
Hei
Her kommer min påskepynt og det er ingen ringere enn Bluebell av Ramithi (N) BAL g hun er søster til vår Balder. De er 8 år gamle og de er fra vårt 2 kull. hun flyttet hjem til oss pga hun hadde det ikke så godt der hun bodde. Men her ser hun ut til å trives. Har hatt litt arbeid med hennes pels pga hun hadde så mye underpels som dem ikke skal ha. Men nå ser det ut som jeg har fått til pelsen hennes. Men det er mye som står igjen på henne. Og det er pga hun har ikke fått skikkelig mat tror vi. Men ei riktig god jente er ho. Hun er ikke kastrert.

Ser hun ligner sin kjekke bror,Balder. Kjempesøt. Men oi,har hun vært avlskatt,siden hun ikke er kastrert?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Tusen takk skal du ha Veena. Nei det har hun ikke. Hun ligner mest på moren til Tine.

Gratis Randi med fin påskepynt . Ja ho er ligner sin mor ser jeg, det er vel bare ho igjen med Tine sine linjer nå. Så skal du prøve å få et kull .eller er ho for gamel for å få kull.
Er det noe alder på slikt tro

Det er vel ikke alder på slikt, men er en katt 8 år uten å aldri ha hatt et kull, er livmoren ganske "ubrukelig".
Bekkenet stivner allerede ved ca 2 års alder, og det å ha en førstegansfødene ved så høy alder er ikke bra i det hele tatt. Og kan rett og slett gå ganske galt, siden bekkenet ikke er like tøyelig lenger
Har hun vært fertil i 8 år uten å ha et kull, burde hun absolutt få leve sine eldre dager som lat kastrat
Kjempefin påskepynt Randi :)
#3 Hun er ikke så lik Tine sin mor Brit, men hun er mere lik Tine's mamma My. Ja det er nok hun som har de linjene etter Tine og Peppe. De to første baline vi hadde.
#4 Først tusen takk Heidi. Men om vi skal ha et kull på henne blir det i kontakt med vetrinæren min. Og oppfølging fra han. Han har undersøkt henne veldig godt å han finner ikke noe galt på henne så han mente at hun kunne få et kull. Men det kommer helt ann på om hun får løpetid eller ikke. Så det får tiden vise.