Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1088 ggr
Tordine
0

min lille prinsesse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lille prinsesse

Legger ved et bilde av min lille prinsesse Velvet Brown som reiser hjemmefra nu til helga. Hennes bror Black Elvis blir hjemme en god stund til

Tordine
0

Dette er Velvets bror Black Elvis. Skulle gjerne ha beholdt begge to.

AFamosa
0

Så du bjuder på lite natt-godis :-) Vilka vackra barn du har!!!

Louise

Tordine
0

Takk skal du ha Louise

kalindas
0

Underbart vackra!Kyss
Fantastisk ögonfärg har de också!

/Elisa

SacredSouls
0

Utrolig vakre KyssKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Connie
0

#4:

Tordines orientalere har så å si alltid fantastiske øyefarge. Ikke bare farge, øynene har perfekt orientalsk mandelform også.

Artig å se nytt bilde av Elvis. Han ser ut til å ha utviklet seg i meget korrekt retning. :)

Hele det kullet har bare vært fantastisk. Veldig moro å se.

karitzy
0

Kjempevakre barn GladKyss

Karitzy(。❤‿❤。)

Attacks
0

Jeg har alltid hatt lyst på ticket,og endelig har jeg det selv også. Så morro å se hvor forskjellig dem egentlig er i fargenyansen med eller uten sølv. Men dem er kjempeflotte begge to.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Helenaf76
0

Så vackra! Kyss

[hakkapelitta]
0

Underbara, helt enkelt underbara!! Black Elvis är en silvertickad dröm! Jag är så förtjust i dina orientaler Tordine :D

kalindas
0

Black Elivis hade varit en perfekt dejt till min lilla Skata. Öronplacering och längderna är vad som behövs förbättras på henne…

Tänk en svartsilvertickad och vit och med en fantastisk grön ögonfärg…*dräglar*

/Elisa

Tordine
0

Takk alle sammen.

Det kan jo hende det blir flere silvertickede og sjokoladesølvspotted her med tid og stund.

tuska
0

Hej Tordine ! Har du någon hemsida,  jag skulle Villja se mer bilder på " Silver Elvis"

Tordine
0

her er adressen: www.feliselegance.net

tuska
0

Jädrans va fina katter du hadde, nu ligger din hemsida på mina favoriter.  Jag har sagt att inte silver i en oriental  men nu har jag ändrat mej ikväll tack vare dina fina katter. Å vilka gröna ögon dom hadde

Avenacattery
0

Detta är katter som jag gillar! Är helt galet såld på denna kull. Jag gillar tickat i massor har jag upptäckt. Och blev väldigt kär i kullen när jag såg dem första gången. Den har också givit mig massor av inspiration ;)

HeidiK
0

Velvet er bare utrolig lekker! Elsker looket, fargen, mønsteret.. Ja ALT Kyss

Gemstone
0

Nydelige katter begge to   Kyss Elsker uttrykket på Black Elvis.

Tordine
0

Hørte noen små tykter fra Trønderkatt utstilling om at Svarta Bjørn hadde blitt BIR i går, men vet ikke alt. I dag har jeg ikke hørt hvordan det gikk. Svarta Bjørn er søster til resten av kullet her hjemme.

karitzy
0

Grattis!

BIR betyr egentlig mer enn BIS om man vurdere mulighetene rett Kyss

Karitzy(。❤‿❤。)

yahtzeecats
0

Fantastiskt fina ungar dessa, med GRÖÖÖNA ögon - som det ska vara Räcka ut tungan

BIR står för bäst i ras, tas ut inofficiellt ibland på vissa utställningar (förr gjordes detta regelmässigt inom FIFe).

Best in show betyder mer än BIR eftersom BIS tas ut i tävlan mellan flera raser (SIA, OSH osv). 

BIS ungdjur i Trondheim igår rapporteras komma från Caelitus fina kull! "Bestemor" är så stolt, så stolt! Caelitus har säkert mer att berätta senare - GRATTIS alla! Skrattande

Tordine
0

Må jo skrive litt mere.Fikk nettopp melding fra Trondheim om at Svarta Bjørn blev BIS i dag. Er så stolt av den lille jentepusen min  Gratulerer til alle andre også

Attacks
0

Grattis med flotte resultater!

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Connie
0

Gratulerer med BIR ene dagen og BIS andre dagen! Jeg må innrømme at jeg er litt stolt jeg også, siden Noah er pappaen og Mogens er oldefar, eller noe slikt?

Uansett, hele det kullet er et meget jevnt og bra kull.

karitzy
0

#21…de fleste utstillere vet nok at BIS er høyere utmerkelse, dog kan man oppnå denne BIS'tittelen ved å være alene i klassen. mht BIV og BIR kan man ikke det:o)))))))))

Kjempe grattis til katt, eier og oppdretter!

Karitzy(。❤‿❤。)

kalindas
0

#21 BIS på en IDP utställning slår ännu högre. Detta eftersom katten vinner över ALLA utställningens katter…

Grattis till BIS och BIR på dina vackra katter…Skrattande

/Elisa

Caroline22
0

SB ble BIS 3/6 idag;-)) Og Leopold ble BIS kastrat. Det er hva jeg vet fra idag;-))

Caroline

Tordine
0

Takk alle sammen. Det er jo morro at kattenes avkom gjør det bra på en utstilling.

Rovardotters
0

Jag gratulerar Tordine till Svarta Björns framgångar Glad och vill samtidigt hälsa från Anne-Lill att även S*Rovardotters Presley OSH n (hennes kompis) gjorde bra ifrån sig på denna utställning: två capib, två nom och ett BIS. Vi är förstås glada över hans framgångar i vårt grannland och glada över att han är så förtjust i sin fina tjejkompis.Kyss

Tordine
0

Hei Marie og Rovardottirs fine katter.  Gratulerer til dere også!!  Var inne å tittet på dine  katter og syns de er nydelig.. Lykke til videre

Connie
0

#29:

Grattis till dig också, Rovardotters! Och tack för bilden! Två vackra katter. Jag har sett Presley flera gånger på utställningar. Elegant katt.

Rovardotters
0

# 30 och # 31 Tack, tack! Glad Lycka till ni också.

Caelitus
0

Jeg vil si at en BIR henger høyere enn en BIS slik som ting er nå. BIR blir jo plukket ut blandt alle Siameserene på utstillingen, mens en BIS står mellom feks alle fertile kat 4 hunner…..

I allefall så ble (N)Caelitus Darkwizard SIAn BIS 3-6 og BIR på lørdag, søndag ble svarta Bjørn BIS 3-6. 

Både Darkwizard og svarta BJørn ble BIR i sine raser og det synes jeg er bra av to slike små…..:-)

Tordine
0

Takk for forklaringen Caelitus.   Legger ved et bilde av Svarta Bjørns bror.