Nemesis :)
Attacks efterlyste en egen bildtråd med Nemesis gröna ögon… så jag får väl inte vara den som är den och låta bli att lägga upp massa grönögda bilder på min nyblivne kastratpojke
Och NEJ - till alla som tror det, bilderna är ICKE photoshopade. Han har de mest fantastiska gröna ögon, och det kan nog flera forumister som träffat honom live intyga

Den här bilden är nog det som kommer närmast den färg han har till vardags. Erkänn er imponerade!
Nemesis är den som får stå mall för allt jag vill ha ifråga om ögonfärg hos orientaler!
Nemesis igen, här syns verkligen smoken tydligt och klart :D
Nemesis liten, bara sju månader tror jag :D
Det var i den här åldern, när han var kring 4 månader och fortfarande hade helt baby ögonfärg som jag började misstänka att det skulle sluta väldigt, väldigt lyckligt :D
Och det får jag väl ändå påstå att det gjorde, slutade lyckligt menar jag!
Nu kanske ni förstår varför det kändes så förtvivlat förjävligt att kastrera honom utan att veta om senaste parningen tagit eller inte :(

Man blir ju så avundsjuk
på dig som lyckats med att få så fin grön ögonfärg på dina kissar, tänker på Kiku då med. Det är så vackert!

Imponerad - JA!
De är så vackra hans ögon!
/Elisa
Vi är så stolta över honom. Nu när han är kastrerad så blir han min sambos fullt ut, det har alltid varit 'hans' katt och de två hör ihop.
Nydelig!!!

Utrolig vakre øyne på Nemesis :o)

Hade varit roligt att fota dom där vackra ögonen. :)
Å,nå ble jeg glad for du laget en egen bilde tråd av han. De øynene er bare så utrolig fantastiske. One of a kind!!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Han har verkligen en helt otrolig ögonfärg! Andra bilden i ditt inlägg är så himla fin med den svarta katten och svarta bakgrunden och de härligt gröna ögonen!
#10 Ja, han är faktiskt riktigt fin mot svart bakgrund :)
Jag bestämde mig för att proffsfotografera honom i ett slags storhetsvansinnesinfall när han blev nominerad till panel på sin första utställning :D

Han är vacker och har stil Nemesis!! Förstår att det känns surt att behöva kastrera honom. Har han nån kull på g nu?
Han har jo uten tvil de mest fantastiske grønne øyne jeg har sett. Utrolig flotte
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Ja, mycket snyggt med svart bakgrund. Hans ögonfärg kommer verkligen till sin rätt. Läckert.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#12 Vi hoppas på att han lyckades få till det med en svartvit varianttjej! Hon har också utan tvivel fina gröna ögon så jag hoppas det ska bli vackra långhårsbebisar - och roligt vore det ju om han nu efter alla motgångar blev pappa till Sveriges första långhårsvitfläckar :D
#8 Jamen bor du inte i Umeå?
Du får väl komma hit och ställa ut i Sundsvall i juni - han kommer dit då ;-)

Han är så fin din kille härlig mystisk färg (ja den blir så härlig för på skogisen är det inte lika "hemligt" med smoke utan syns så tydligt oftast med Nemesis får man studera och titta en stund) hans ögon är wow men det vet vi ju redan ser fram emot att träffa killen live sen nu när han är trygg och lugn kastrat med.

#16 Hade velat men inte lätt att hitta någon att samåka med ibland. :/

#17 Jeg drømte faktisk om en svartsmoke skogis. De er så fine, den fineste fargen nesten. Men smoke generellt syns jeg er veldig fint.
#18 Äsch, attans då!
Vi ska ev. till Ö-vik också, jag och Nemesis ;-)

Han är jättefin, Nemesis!!