Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1205 ggr
Himmeltinden
0

Ny pusegutt

Nå har jeg endelig funnet lillegutten som skal gi meg noen flotte orientalerkull i fremtiden….Dette er en byttehandel med en oppdretter jeg i mange år har beundrett kattene til…

Lykkelig er jeg som har fått Bel Canto, OSH c

Ziamizzimo
0

Ååå….. :-) så heldig du er. Han er er vakker. Vet også at han har en fantastik stamtavle. Gratulere så mye..mye.. mye.. Glad

Liljekatten
0

Grattis till en jättevacker kille! Han är verkligen söt! Kyss

Bokskogens
0

Grattis så mycket!
Lila… vacker färg som man ser för sällan tycker jag.
Lycka till med killen!

Helenaf76
0

Ohhhh, så läcker! Ser fram emot att följa bilderna på honom. Kyss

Juliette-
0

Grattis till skönheten.. oj så go och mysig han ser ut sån vill jag ha

SacredSouls
0

Gratulerer så masse med lillegutten.Spennende og vakker farge.Du må oppdatere oss med bilder ettersom han vokser til.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Gratulerer med vakkergutten! Det blir veldig spennende når han vokser til og se hvordan han utvikler seg!

Connie
0

Gratulerer med enda en ny katt, Aino! Men du kan da adskillig bedre selv? :-)

Avions
0

Ser himla stilig ut. KyssLäcker färg…

[hakkapelitta]
0

Men åh, vilken charmör!
Jag kan ställa mig i kö på att få låna honom till två honor när han blivit stor Kyss

kalindas
0

Lila är så vackert!

/Elisa

Himmeltinden
0

#8 - det å få fine katter selv, er å bruke en katt som Bel Canto, som har en utrolig flott stamtavle. Han er oppdrettet av en oppdretter som kan sette sammen en god stamtavle. Og som jeg har nevnt før,  har jeg beundrett denne oppdretteren i årevis, for de resultater hun har fått med disse linjene. Så Bel Canto blir en viktig brikke i hvitflekk og orientaleravlen her hos meg uansett utseende.Flört

Ziamizzimo
0

Skjønner godt at du har bestemt deg for denne katten. Vet om stamtavlen på katten og den er mer enn god.

Connie
0

Det har du såklart rätt i. En stamtavla som nästan inga andra har, och som består av ett otal snygga katter, är mycket bra som utgångspunkt för avel. :-)

Och det är väl en sådan stamtavla han har då, lille Bel Canto.

Dessutom kan han ju bli nästan lika vacker som din chokladmaskade kille när han väl blivit stor, sånt vet man ju aldrig.

Fast jag kommer i håg bilderna av Sony och Shessy som kattungar… Underbara, helt enkelt. :-)

Rithwa
0

Grattis Aino till en vackar kisse.

Men jag känner mig väldig offline nu, Var kommer han ifrån? Vilket katteri?

Caroline22
0

Grattis med ny pus..Regner med at denne er fra Nora, og at den har samme pappa som min Paris;-))

Ny linjer er det vel ikke!?? Men pen blir han sikkert!!

Caroline

Himmeltinden
0

Tusen takk til alle;)

#16 - ikke nye linjer, men gode linjer…syns nå jeg. Og for meg som er i nordnorge, er dette nye linjer. Og linjer ingen av de andre her har. Som igjen gjør at jeg slipper høy innavlsprosent.

Connie
0

#17:

Ja, det er deilig å ha en katt du kan parre med omtrent hva som helst, uten å få problemer med høy innavlsprosent.

Jeg har mer enn en gang priset meg lykkelig over at jeg i sin tid falt for to hunnkatter som begge hadde stamtavler med katter ingen andre hadde her i Norden.

Dermed har jeg kunnet velge hannkatt etter mitt eget hode, og valgt ut fra hva jeg har trodd ville passe mine hunnkatter best med tanke på egenskaper jeg ville ha videreutviklet eller kompensert for.

Fliris
0

Han var kjempefin, lilla er så fint på orientalere. Hvor er han fra? siden alle snakker om den flotte stamtavlen hans.

ossilian
0

Sötnos Kyss Lila är en fascinerande färg!

Det var väldans vad med åsikter det var runt din nya kille och hans linjer…

Himmeltinden
0

Lillegutten heter Intermezzo`s Bell Canto.

Bell Canto betyr: en beiler. En som spiller og synger vakkert til sin utkårede.  Passer godt til en gutt som skal synge for mange damer håper jeg;)

Ziamizzimo
0

Det var et Flott navn, som passer på en vakker katt. Skjønner du gleder deg til og få den lille prinsen nordover.Glad

Himmeltinden
0

Og det som er kjempemorro med dette, er jo at Intermezzo med tid og stunder har himmelpus hos seg..Føler meg beæret…

Ziamizzimo
0

Kjenner Intermezzo oppdrettet. Og vet at hun som driver det er en kjempehyggelig dame. Som det står respekt av. Hun har flotte katter og tar godt vare på kattungekjøperne sine.