Koppleriverksamhet?
Vackra thailändska kvinnor söker utländska män för sann kärlek!
Denna reklam har dykt upp i en tråd. Är det på denna nivå reklamen på iFokus kommer att lägga sig så vill inte jag vara medlem längre.

Nej fy! Det vill jag inte stödja heller.
Nei fysj. Det burde jo kunne gjøres noe med.
Edit : Virker som reklamen bytter.For nå var det noe helt annet i den.Det er vel slik at det automatisk blir plukket opp ord i tråden,og at reklamen relateres til det tror jeg. Desverre!!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jag vill absolut inte se sånt
Jag håller med er och har passat frågan vidare till ledningen.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jag har fått svaret att reklamen styrs av innehållet i trådarna. Just denna adress är förhoppningvis blockerad, men det betyder inte att liknande reklam inte kommer dyka upp i framtiden.
Det har inga filter för att sålla bort oseriös reklam från Google.
Men nå er det jo plutselig flust av merkelige reklamer her.
I denne tråden er det om man er sexy eller ei. I Maja sin babytråd er det om gud elsker deg. Synes bare det virket som om de var mer useriøse nå enn før.

Jag trodde också först att du reagerade på att de flesta pratade om RC i ett inlägg, men nu förstår jag vad du reagerade på. Självklart borde vi slippa se reklam för något som inte berör oss, och samtidigt gör många upprörda. Tycker att det är mer okej med AGRIA mm( kom inte på fler eftersom jag inte läst dem) reklamen som handlar om vad vi kattmänniskor är intresserade av. Men jag har kommit på mig själv att jag bara hoppar över reklamen utan att läsa den, det blev inte så illa som jag trodde när det först kom upp på tal att det skulle införas reklam. Det lät mer som att popup bilder skulle dyka upp mitt i allt när man satt och läste, skrev eller svarade på inlägg, det hade varit retligt värre.
Jag "ser" inte heller reklamen.

Konstigt att det bara visar sig för vissa?

#10 I den aktuella tråden har reklamen bytts till en annan. Vad Nilla menar med att hon inte ser den är, antar, jag att hon inte läser innehållet utan bara hoppar över den. Så gör i alla fall jag.

Wow nu ser jag.
Asian Girls are Cexy!
Meet them here! 100% Free
Asian Dating
DateInAsia.com
Men det är inte olagligt och reklam är reklam vare sig jag gillar produkten eller inte. Kunde lika gärna varit ngt så harmlöst som tubsockor om ni frågar mig. Annars ser jag heller aldrig på reklamen men bara för denna tråden tittade jag lite extra!
Det kanske är något som berör oss illa - men andra kanske nappar..! och just därför borde sån här reklam sållas bort, tycker jag.
#12 Va? Jag passar din upptäckt vidare till ledningen. Usch och fy.

#14 Jag tror Avenacattery bjuder oss på lite manlig ironi ;-) Alltså, ingen riktig annons. Hoppas jag…
Kan nog vara en äkta annons det också som #12 skrivit av. Massa knäppa annonser här.
Läser dem inte…
Men många är absolut osmakliga..:-(
/Elisa

Jag kollar aldrig på reklamen rullar bara förbi som om den inte finns men hmmm är det sådann reklam det har så blir jag fundersam. Å reklamen styrs av det i trådarna var sjutton var detta för tråd?

Blev lite att fundersam när någon av mina "Maja" inlägg kunde kopplas till denna osmakliga reklam, vad törs man skriva om i framtiden
Nei jeg ser som regel ikke på reklamen jeg heller. Men så er det de gangene hvor den virkelig blir smakløs da f eks som #12 skriver over her. Synes ikke de er noe særlige.
Det burde ha vært et filter på hva slags reklamer som kom inn. feks. reklamer som inneholder ordet sexy. Siden jeg skrev det nå så har vi vel en snart en gjeng med tanter fra kenya som skal ha seg ektemenn også i tråden 
#18 ja ikke sant. Det er sikkert fordi du hadde ordet födda i overskriften.Det passer jo sammen med Gud og Jesus.

#20 Född=, Gud och Jesus. hmmm. Kanske det.
Jo annonsen var sann. Kan man inte sätta ett porrfilter snart. Min arbetsplatts och min sambo (hon är redan lite fundersam över vilka alla "katt-tanter"det är som jag "chattar" med) kommer nog att stänga av denna sajten snart ;) !
Problemet är djupare än att vi upprörs över detta. Att pengar styr kärlek är inget nytt. Det fungerar så enkelt hos söta bror i Sverige och hos oss i Norge. Kändisskap och kapital har altid varit attraktivt och tyvärr ännu mer idag. Jag tycker personligen väldigt illa om det, utan att gå djupare in i debatten än så ty den är inte enbart enkel. MEN "taiflickor" eller vanlig svenska som söker uppmärksamhet är ingen skillnad. Snarare har jag en större förståelse i visst fal en annat. Nog om detta. Dålig smak med sådanhär reklam är det.
Håll koll på reklamen, gott folk! Ser ni något liknande igen, skicka mig ett pm eller skriv i denna tråd.