Fyra prickiga

Jättefina allihopa…
Tyvärr är jag dålig på att stoppa tider…
Är alla tingade? Ska du behålla tjejen?
/Elisa

Nämen gud vilka söta!!
Nä du, om jag visste hur man kunde stoppa tiden så skulle jag praktisera det flitigt själv
Minns när min förra kattunge flyttade, det var hemskt, men jag lyckades i alla fall hålla tillbaka tårarna medan de var här och hämtade honom… Nu förtränger jag effektivt alla såna tankar när mina små bara är 4 veckor 

Två pojkar tingade, en pojke är reserverad, flickan till salu. Nej jag ska inte behålla flickan eller nog inte ska jag kanske säga. Hade verkligen inte tänkt det men nu har sambon blivit kär i henne, springer omkring med henne i famnen dygnet runt… så vi får väl se om han kan skiljas från henne. Han, sambon alltså, fyller år om några veckor, kanske ska jag packa in lilla Glitter och ge honom :-)

# 5 - Hålla tillbaka tårar är ju en omöjlighet… hur gör man? Jag är nog en riktig lipsill… har gråtit varje gång jag har lämnat en liten till sitt nya hem…
Fullstendig herlige alle sammen.
Han lille kanelprikken var så skjønn der han sitter på første bildet: hallo..er det ingen som ser på meg da her jeg sitter i bakgrunnen 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilka härliga bilder!

Stakkars Mandel som har slike linselus til søsken.Man ser jo glatt at lille Glitter trives godt i sentrum eller vil være der:

Sjekk det oppsynet på dette bildet da.
Nei disse var supersøte og de falt jeg helt for hele gjengen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilka sötnosar du har Kapusta! Pussa på dem från mig!!

Vilka charmörer du har, de verkar ju verkligen vilja vara med på bild. Mina brukar blunda eller hitta på annat när kameran kommer fram. Förstår att det känns jobbigt att skiljas ifrån dem, jag hade turen att iallafall ha kontakt med 2 st från förra kullen, men de andra har jag inte hört ett ljud ifrån. Man undrar ju hur de mår och har det trots att de har nya familjer.

Dom är verkligen ursöta! Vill ha allihopa!
Gud vilka godingar! Puss på dem :D
Var bor du? Jag funderar på en kattnappning här…av hela bunten.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Jag har haft turen att få träffa "de prickiga" i verkligheten!! De är verkligen ljuvliga allihop. Charmiga små rackare. Pussa dem från mig!
Självklart ska han få Glitter i present!
/Elisa

Puss från farmor & pappa Tikka
!

Så utrolig flotte bilder av kattungene!
De var flotte alle sammen
Kjempeherlige!

TACK ska ni ha allihopa!

Oj oj oj så fina! Och den lilla linslusen inte bara linslus, charmör också!!? …kanel-killen ååhhh, och sovpojken på första bilden, mmm, och fin-fin glitter-flicka i blått
!!
Prikke bebiser er alltid noe for seg selv.Skjønne var dem.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/