Foto i burken
Det är så jätte kul att se på foton på allas fina, fina katter!!!
Så jag fortsätter bidra lite med min Xanthos. Hittade en bortglömd en bild i datorn där jag tycker han ser riktigt stilig ut
.
(Krympte först bilden för den skulle passa i inlägget, men den tappade massor i kvalitet? Så jag la tillbaka den så man får öppna den i ett nytt fönster.)
Han är en så tjusig kille :D
En riktig charmör!
Jädrans så grann han va. Oj Oj Oj
Jag håller med ovanstående…"jädrans grann"! Ett praktexemplar till katt.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jag säger bara MUMS!

Gullegosse!
Vacker!
/Elisa

Vilken snygging!
Härlig trekant! 

Han er utrolig flott! 
Du er jammen heldig som har en så vakker katt i hus :o)

*dräglar* Vilken läckerbit!! 
Så vakker gutt
Likte øynene hans så godt.Han ser så veldig snill og god ut.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tenk han der har omvendt Heidi til å like tabby på enkelte katter,kanskje den kjekke pusen kan omvende SacredSouls også.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#11 Det var tabby jeg opprinnelig falt for og ville ha…men så kom jeg over en svensk side som het so gruppen med et bilde av en rød gutt og falt pladask
(Min herlige Jöback) og tabby ble strøket av ønskelisten.
Men han her var utrolig lekker,vakreste tabby jeg har sett tror jeg.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Tack! Det var då väldigt så många fina komplimanger… Vi blir ju alldeles generade här.
Xanthos är för övrigt en väldigt kul katt, en efterhängsen klumpeduns, en liten bebis, envis, tjatig, kelen och humoristisk. Tror aldrig han varit på dåligt humör, någonsinn.
Han fullkomligt älskar (förutom mig, och godis
) sin kompis som är en stor lugn och vänlig cornish rex. Rexen tolerererar i det närmast all skit den 'lille' hittar på, vilket jag är mycket tacksam över…
Xanthos är min första, och enda siames. Jag hade aldrig tänkt jag skulle ha en siames, hade för mig det var elaka katter… -men ACK så FEL jag hade!!!

snygg