Bildbombe på puser.

Han er vel skjønn!!!
Men du,den bulken til Marie ble jeg litt bekymret over. Er det varmere der når du holder hånden over? For i såfall så er det betent og hvordan er fargen i forhold til ellers på magen? Fikk hun antibiotika og har du tatt hele kuren?
Ble mange spørsmål det her,men jeg synes den så litt skummel ut. Da Lizzie tok keisersnitt første gang så ble det betennelse.Veterinæren mente ikke vi trengte antibiotika
ja og noen få dager etter keisersnittet så var det glovarmt , mørkt i fargen og betent.Så vi endte på Synulox.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Den er samme fargen som resten av magen og ikke noe varmere enn resten av kroppen. Hun har ikke fått noe antibiotika eller noe for det. Hun ble bare sendt hjem med mye smertestillende og ikke noe mer som jeg skulle gi henne. Hun fikk forresten innvendige sting også.
ok,det høres bra ut.(at det ikke er varmt mener jeg)Men ring i morgen du for sikkerhets skyld.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Ja tenkte det, og jeg må uansett inn med pusene igjen snart for å skjekke øynene og da kan han jo skjekke det også. Jeg får sikkert noe for det. Tenkte kanskje jeg skulle ta en ormekur på begge også for det skal visstnok kanskje hjelpe litt med hoste og litt synelig blinkhinner på Berlioz, og ikke minst magetrøbbel.
Berlioz ser ut att vara en väldigt mysig gosse! 
Jag hoppas att det inte är någon fara med Maries sår, och att veterinären kan titta på det i morgon för säkerhets skull. Du får gärna visa fler bilder på Marie! 

Men, sist så fikk jeg jo beskjed om å vise fler av Berlioz :P
Skal se hva jeg finner av bilder på Marie etterpå.

Ormekur = avmaskning? Hosta och synliga blinkhinnor är vanliga symptom vid maskangrepp. Tycker absolut du ska köra en kur på dem.
Berlioz ser alldeles underbar ut! Han är kan jag tänka mig, en njutningens man!

Ja, jeg fikk en antibiotika kur på de for litt siden fordi de hostet og nøys litt, og da det ikke funket så fikk jeg tips fra et annet forum. Litt rart at de skulle ha mask for de fikk ormekur hos oppdretter og katten jeg passet over nyttår fikk ormekur to uker før den kom hit, men jeg får jo bare prøve. Og ja, Berlioz er en mann som vet å nyte, eller han er vel kanskje ikke helt mann enda men han er VELDIG interessert i Marie sin bakende :P
Om såret inte är varmt eller verkat vätska sig så kan du nog ta det lugnt.
Ett par av mina honor har blivit svullna på samma vis.
Hur längesedan var det hon blev kastrerad nu? Är det över 10 dagar så har såret läkt nu.
Men det kan ta ett tag innan svullnaden försvinner.
Är du orolig så kontakta veterinär och låt de titta på henne.
/Elisa

Det er ti dager siden i morgen og det væsker ikke heller. Det er bittelitt skorpe igjen på såret, men ellers ser det fint ut. Hvor lang tid tok det før det gikk ned hos dine hunner?

Tog nog en till två veckor. Minns inte så noga.
/Elisa

Jättefina båda två!
/Elisa

Ja, men jeg er jo litt objektiv. Jeg ringer til vetrinæren i morgen ang. Marie og om det ikke er noe farlig så får vi håpe at det har gått helt ned og hun har fått litt hår på magen før utstilling i April.

En liten oppdatering: Jeg ringte vetrinæren i dag og han sa at det var helt vanlig når det sys med innvendige sting. De har bare ikke oppløst seg helt enda og kulen burde gå ned innen et par uker. Håper den er nede til utstillingen i april.