Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 861 ggr
Connie
0

Harriet, snart ett år

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla tjocksmocka, (N) OffBeat Harriet, blir ett år den här månaden, närmare bestämt den 27 mars. Hon har alltid varit ganska marig att fotografera, men i dag fick jag några bilder på henne där hon inte ser fullt så knäpp ut…

Hon brukar vanligtvis se ut som en galen häst i sken, eller en envis get som vill stånga dig. :-)

Connie
0

Jøss! Jag fick till att lägga in bilden direkt i meddelandet!

Fast det blev lite stort, ser jag.

Hur bred skall bilden vara? Den jag lade in var 600 pixlar bred. Kanske håller med 450 pixlar?

Connie
0

Nytt försök. Harriet igen.

Connie
0

Hihi! Jag kan, jag kan!!!

AFamosa
0

en bredd på 380 max är väl ganska lagom ;) …men är det en kalaspingla som Harriet på elefantbilden så spelar det absolut ingen roll för min del :-)))))

Avions
0

vacker kisse!Skrattande

Juliette-
0

Hon är så läcker

Attacks
0

Gratulerer med snart 1 års dag,Harriet. Tiden flyr av sted. Tenk at det ble nettopp henne,når det bare kom en bebis. Hvis hun ikke har arvet kamera gleden,så har hun nok det også fra sin pappa,men hun var blitt skikkelig pen.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Connie
0

#7:

Jeg visste at jeg ville få et bra hode og siam-look da jeg lånte Secret til Dixie. Av og til får man bare en sånn magefølelse…

I tillegg har Harriet arvet Secrets fantastiske temperament. Hun maler og koser og elsker alle. Fra sin mor har hun arvet en viss evne til manipulasjon, men også mye av Dixies evne til å elske sine mennesker. Nesten så det kan bli litt for mye av det gode, av og til.

Harriet har heldigvis ikke arvet Dixies neuroser! :)))

SacredSouls
0

Super nydelig frøken KyssDet er så deilig når de har et så herlig gemytt.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Vilken söt fröken! GRATTIS på 1-års dagen Kyss

MijmuPix
0

Vilken snygging Harriet är!  Skrattande Men så är ju pappa Secret också en såå himla trevlig och stilig katt…!

Attacks
0

Pappa Secret hilser Skrattande Her opptrådde han som akt modell,og bildet er gammelt.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Connie
0

#12:

Utrolig så mange likheter Harriet har med pappaen sin?

Neste trinn nå blir å få Harriet til å føde kattunger med kort pels! :)

#9:

Gemytt er vel noe av det viktigste (bortsett fra helse, som stiller på lik linje med gemytt), synes jeg.

Redde og sure katter er det ikke noe hyggelig å bo sammen med.

HeidiK
0

Gratulerer med 1 årsdagen Harriet! :o)

Hun er veldig skjønn syns jeg. Veldig artig med Susie sin halvsøster også Kyss