Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 817 ggr
Attacks
0

Hva skal barnet hete?

Når dere finner på navn til kattungene,hvordan gjør dere det da?

Går det i alfabetet? Eller alfabetisk tema,eller kun i tema? Eller er det magefølelsen? Og hvor finner dere navnene?

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Juliette-
0

Mina bebisar heter efter olika teman. Det har blivit teman vad jag känner och får för mig just då. Sen kan jag ha bestämt och så blir det något helt annat för det passar bättre just då. Jag tycker det är roligt med teman för det är bara fantasin som sätter stopp

SacredSouls
0

Her er det tema som jeg synes passer eller et tema Knut får trumfet gjennom (han må jo få velge noe han også stakkars) Jeg har allerede navntema klart for neste kull og enig med Juliette. Det er så utrolig mye å velge mellom. Litt stopper det seg jo med mitt "jomfruelige" stamnavn SkrattandeMen jeg skal nok klare å finne tema som passer alikevel.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Connie
0

Jeg velger navn til kattungene etter hvilken personlighet de viser. Jeg innser at det kan bli kaotisk hvis man satser på oppdrett i stor skala, eller vil holde på med oppdrett i mange, mange år.

Jeg har ikke tenkt å holde på så lenge, så jeg har ikke noe behov for å holde "orden" på kullene mine.

Med maks to kull pr år, noe jeg egentlig synes er ett kull for mye men har man to fertile hunnkatter så må det vel bli slik, og bare noen år til, kanskje bare ett år til? så trenger jeg verken bokstav-orden eller tema for navn.

Attacks
0

Jeg holder meg til tema. Til nå har jeg hatt :

Aristokattene,Vodka litter,Fashion litter,Secret litter,Lucky,Rock litter,Pizza litter og disse små denne gangen skal få litt anderledes parfyme navn.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[hakkapelitta]
0

Jag kommer ha teman som hör ihop med stamnamnet och katternas färger! ;-)

Cupcakes Creamy Vanilly (cremebicolour)
Lavender Lace - lila, Chunks in Gravy (chokladpadda m. vitt)

Och så alla dessa:
S*Cupcakes Shimmy Shimmy Ya
S*Cupcakes Peppermint Crunch
S*Cupcakes Coco Berry
S*Cupcakes Swirly whirly
S*Cupcakes Cranberry Muffins
S*Cupcakes Boysenberry Pie
S*Cupcakes Cherry Treats

HeidiK
0

Vi velger tema - jeg liker ikke å være bundet til en spesiell bokstav og ikke finne noe som jeg føler passer Räcka ut tungan

Hovedsaklig musikk-tema har vi hos oss :o)

Avions
0

Jag tar efter alfabetet, ofta med tema. Så har jag gjort med hundvalpar och huskattkullarSkrattandeSå lär det nog bli nu med när dom framtida siamesbebisarna tittar fram. Sneglar redan på Systemets katalogCool