Balines & Siames Var f.2007-11-15

Riktiga läckerbitar! Vad roligt med så många olika färger!
Underbara vill ha dom allihop
nospussar till dom alla , men Dosan och med kompisar säger: FRÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSS……
Helt underbara ungar!!! 

De er vakre. Jeg er stolt av at min Unizetta er pappa Nikolais mormor
Karitzy(。❤‿❤。)
Hehe, jeg trodde aldri bildene skulle ta slutt. Vakre er dem,og nydelig øyefarge på dem alle sammen,
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Vilka härliga bebisar!!! Riktigt roligt med färgutfallet!

…å Hawker av Karitzy er jo selvsagt pappa,n til Nikolai på :))
Karitzy(。❤‿❤。)
Så helt vidunderlige vakre alle sammen 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag säger bara.. denna vackra dam! 
/Elisa

For noen flotte bebiser du har 

Vilken underbar kull med många snygga bebisar 
MVH/Suzan

Tack allesammans för goa kommentarer :-)))
Sol, jag hoppas att du gillar det du ser….att vi "förvaltar pundet väl" Den här kombinationen var helt ny- ett oskrivet blad. Verkligen roligt!
Såg att bilderna blev inklistrade också, tack!….vilket jag inte orkade göra själv :-))…förminskades hela bilden eller trycktes den bara ihop på bredden….nyllena ser lite avlånga ut plötsligt 

Kalinda, du är svag för paddor du (minner hon dig om någon speciell tro?)
Jo jag är förälskad i paddor..:-)
Kan inte säga att hon liknar någon annan katt. Men tycker om hennes teckning och uttrycket i hennes blick..:-)
/Elisa

De er alle vakre Louise, men min favoritt er #7 lillaskilpadda. Hun ser ut til å ha beste øyenformen, utrykket , bredde i hodet + beste øreplasseringen og øreform… nydelig!
Send henne veldig gjerne til meg 
Karitzy(。❤‿❤。)

Fantastiska…….. kanske särskilt de två paddaflickorna. Hade nöjet bära pappsen på utställningen i Örebro förra lördagen. Om de små bara har hälften så mysigt temperament som sin far, så är de helt underbara! 

Nu blir jag helt förvirrad
Hur många kullar har du A_famosa? Dessa var i alla fall också helt underbara!!

Väldigt vackra ungar
Oj oj oj, ännu en superfin A-Famosa kull! Jag blir lite extra knäsvag av #4, paddafröken. Så söööt! :-)

De är jätte fina, speciellt paddan!!!!
Så flotte kattunger! Jeg likte spesielt godt den tabbymaskede balinesergutten din! Han skulle jeg gjerne hatt er hjemme!

Vilka bilder!
Och vilka fina katter!