Fodervärd sökes!
Fodervärd sökes!
Till paddeluringen och busfröet S* Mijmu Pix Molli Minttu, SIA f, söker jag en fodervärd. Ni bör bo i eller i närheten av stor-Stockholm. Det är ett stort ansvar och engagemang som efterfrågas, och jag vill därför att ni som fodervärdar har mycket god kattvana och erfarenhet av katter sedan tidigare!
Om ni dessutom är intresserade av utställning är det ett extra plus, men inget krav!
Molli är född i november 2007 och är knappt 4 månader gammal. Hon är en busig och påhittig liten dam med massor med action i tasarna! Mamma katt heter CH S* SeeSoo Soulmate, SIA f, och pappa katt är Firousi Undercoversecret, SIA d 21.
Mollis stamtavla, bilder på henne själv och syskonen samt på föräldrakatterna finns på min hemsida: www.mijmupix.se
Om ni är seriöst intresserade av fodervärdskap så är ni varmt välkomna att kontakta mig för mer info. Skicka gärna ett mail (info@mijmupix.se) och berätta om er själva och det hem ni kan erbjuda!
Hälsningar & Mjaou! från Emma & Molli
Jag har haft äran att träffa denna lilla rara fröken! En riktig buspadda med massa spring i benen må jag säga, och ljuvligt söt och lovande 
Å sukk
Jeg bor ikke så veldig langt fra deg da,ikke om en måler avstand i cm på kartet
Håper du finner den perfekte forvert til en paddelure som har den perfekte jente barten som finnes (mustasj)
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Skicka ner henne till Skaraborg!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Åh Molli. Hon är mitt hjärtas gullekatt! Jag älskar paddor helt enkelt, och spralligaste Molli är siamespadda #1!! :D
Så har hon ju världens sötaste namn också! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus