Inbjudan FHK, Halmstad 8-9 mars 2008
Föreningen Hallandskatten inbjuder till utställning. Det blir en 2 certsutställning samt att man kan ta ett norskt certifikat. Inbjudan finns här
Bra att du lade upp den här..
Hade glömt det.
Lite kul med denna utställning, då flera av de inbjudna domarna aldrig varit i Sverige innan.
/Elisa

Ny domare till utställningen: Galina Tsaryova, Ukraina
Av de sex domarna är nästan alla är nya och aldrig varit i sverige. Mycket spännande tycker jag.
putt..:-)
/Elisa
Är det några som kommer utav er här på forumet?
Jag har med mig Kalindas Saga och Zandrinos Odin.
/Elisa
NEHEJ DU Elisa du blir inte insläppt om du inte har SKATAN med dej….:-))))
Eller är det skatan du har med dej … ursäkta i så fall , för du får du ju självklart komma in hihihiih…..
Skatan är inte med..*s*
Hoppas att hon i den vevan ska ha dejtat Odin och kanske vänta Skatbarn
Fast vi får se när den lille killen listar ut vad tjejer är till för.
Men jag kommer ändå. För jag är med i styrelsen så jag bestämmer…
(bara suppleant, men det vet ju ingen om…)*ops!* Nu sa jag det ju…

/Elisa
Jaha då hoppas jag att lille Odin kanske sticker ut och träffar någon annan liten söt kattflicka, och blir kär och inte vill svika henne… Kandu inte öppna ett fönster eller en dörr,lite på glänt bara, så att han kan bege sig ut på ett Rendesvous, på egen hand och hitta kärleken ,tänk vad härligt för honon. Så, se så öppna ett fönster lite åtminstone…. JAG VILL TRÄFFA SKATAN PÅ UTSTÄLLNIGEN I MARS SÅ DET SÅ…..:-)))))) HAhaha
Jaha Lotta. kör du hem då eller… jag kan inte sova när jag har druckit vin… men man kan ha skit kul ändå, och du Mimmi får stanna hemma , jag frågade henne i går , men hon ville inte sa hon , hon tycker inte att gamla tanter ska ut och åka bil och speciellt inte till utsällningar nej fy vale sa Mimmi… Dosan och du får åka själva…så det gör vi Dosan du och jag och Tingen och Lotus, men varför inte Tuss också ,hon är ju så SSÖÖÖTTT….:-))))
Kul!
Nu får ju Tingeling träffa sin blivande pojkvän (Odin) samtidigt…
/Elisa
#11 Visst kör jag hem! Inga problem. Men nu får du vakna till lite Anja, Tuss och Lotus är samma katt. Förkortning du vet. Kärt barn har många namn. =)
#12 Vi får väl se om kärlek uppstår. 
Ja förlåt jag var nog lite för trött i går kväll , jag läste tuss och tänkte varför ska hon ta med lando för och inte tuss, men då är det ju precis det du hade tänkt…..
Jaha, på lördag är det dax! Det ska verkligen bli skitkul att åka på utställning igen. Jag har bytt ut Lotus mot Smilla. Min plan var ju att Smilla skulle vara dräktig nu så därför anmälde jag henne inte. Nu har jag ändrat mej och ska vänta med att para henne och Tingeling till sensommaren istället. Så nu blir det utställning och båda tävlar i öppen klass för första gången. Kul!
Jo det ska bli kul. Måste fixa Sagas öron vilka är halvklippta och Odin har fått en riskpa tvärs över näsan. Troligtvis av hans blivande burkompis… ;-)
Men det ska nog går bra…:-)
/Elisa
Försökte trimma Smillas öron idag och den damen är inte lätt att ha att göra med när hon inte vill. Inte så att hon blir arg, men hon har så förbannat mycket krångel i kroppen!
Vi får väl fortsätta bråka i morgon…..
Släktdrag det där med viljan kanske.
Det enda sättet att få något gjort på Spidde är att antingen söva honom eller fjäska med honom.
Vill han inte så går ingeting!
Saga är lättare, men det viljestarka finns där…
Nu ska jag sova. Ska upp tidigt och fixa så det blir en utställning.
/Elisa
Jaha då synes vi på utsällningen då , men Dosan vill inte klippa sig i öronen och hon vill inte bada och bli rengjord i ögonen… så vi får se i vilket skick Dosan och jag kommer att vara tills i morgon, jag hopps att jag vågar att visa mej för folk att jag inte har alltför mycket riv och bitmärken på mej…… det är ju försent att åka till vetten och söva henne nu….fjäska biter inte…. jag får väl vänta till hon har somnat och smyga mej på henne då i stället….:-))))