Siames iFokus

Siames

Etikett: avel
Läst 1720 ggr
Rovardotters
0

DNA test - hur ska man tolka resultatet?

Jag har DNA testat 5 katter och nu har resultatet kommit. Det är bara en massa bokstäver och siffror och ingen tolkningsmanual medföljde. Testet är gjort i Texas USA. Är det någon här som har DNA testat och som kan tolka resultatet?

Maila mig gärna på marielogrell@hotmail.com eller ring 019-201669 om du kan hjälpa mig.

ossilian
0

Kan tyvärr inte vara dig behjälplig, men blir nyfiken på testen. Vad är det du har testat? Mönster- och färganlag? Annat? Vad kostade de?

Rovardotters
0

Kolla på den här länken: http://www.catgenes.org/dna-tests.html

Tyvärr kom det bara tabeller med bokstäver och siffror som jag inte alls förstår mig på. Ingen kommentar och ingen förklaring.

Nilla
0

#1-Rövardotters madrass är säkerligen tunn och hård. Det kostade nog flera lakan också… 

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

BareEssentials
0

Jag har mailat dig

Rovardotters
0

#4 Jag har svarat dig, hoppas du kan tolka resultaten. 

# 3 Än så länge är madrassen mjuk, det kostade 1200 för 5 katter om jag inte minns fel. Synd bara att de måste skriva resultaten så kryptiskt.

Nilla
0

#5 -Aha! Men det var inte så farligt. Hoppas du får hjälp att tyda resultaten.

(Har ni sett, nu har iFokus redan snokat upp att vi talar om DNA och fäller in reklam om billiga DNA-test. Smärtfritt och endast 1995 kr… Fundersam)

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

#6 Jag var faktiskt lite putt över att vi fick reklam i våra trådar, men i ärlighetens namn så bryr jag mej inte nu. Jag läser dem aldrig. Ser dem knappt. Fast nu kollade jag ju förstås…he he…Glad