DNA test - hur ska man tolka resultatet?
Jag har DNA testat 5 katter och nu har resultatet kommit. Det är bara en massa bokstäver och siffror och ingen tolkningsmanual medföljde. Testet är gjort i Texas USA. Är det någon här som har DNA testat och som kan tolka resultatet?
Maila mig gärna på marielogrell@hotmail.com eller ring 019-201669 om du kan hjälpa mig.

Kan tyvärr inte vara dig behjälplig, men blir nyfiken på testen. Vad är det du har testat? Mönster- och färganlag? Annat? Vad kostade de?

Kolla på den här länken: http://www.catgenes.org/dna-tests.html
Tyvärr kom det bara tabeller med bokstäver och siffror som jag inte alls förstår mig på. Ingen kommentar och ingen förklaring.
#1-Rövardotters madrass är säkerligen tunn och hård. Det kostade nog flera lakan också…

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jag har mailat dig

#4 Jag har svarat dig, hoppas du kan tolka resultaten.
# 3 Än så länge är madrassen mjuk, det kostade 1200 för 5 katter om jag inte minns fel. Synd bara att de måste skriva resultaten så kryptiskt.
#6 Jag var faktiskt lite putt över att vi fick reklam i våra trådar, men i ärlighetens namn så bryr jag mej inte nu. Jag läser dem aldrig. Ser dem knappt. Fast nu kollade jag ju förstås…he he…
)