Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 534 ggr
RarozSia
0

Emmis nya hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Er så lykkelig for at Emmi er kommet til et godt hjem. Emmi var den eneste jenta i E kullet. Hun reiste til Italia til DaisyChain Cattery. Der bor hun på landet sammen med 6 andre katter. Hun har også vært på sin første utstilling. De nye eierne er så fornøyd med henne. Hun fikk veldig gode kritikker av både dommere og andre oppdrettere. 

Hun ble nomminert i konkuranse mot mange andre 3-6 mnd, og tapte såvidt BIS tittelen mot en anne siameser, som senere også ble best of the best av alle raser.

Veldig artig for meg dette, at resultatene etter denne parringen ble så bra. Alle de nye eierne er kjempefornøyde. Av dette kullet på fire går to videre i avl.

Her et et bilde av Emmi som jeg har fått fra DaisyChain for noen dager siden.

www.rarozsia.com

Caroline22
0

Emmis ser flott ut;-)) Grattis med gode utstillingsresultate.

Mvh

Caroline

Nilla
0

Emmi är verkligen vacker. Ja,det är så roligt att höra ifrån sina små. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Connie
0

Husker Emmi fra bilder du viste da kullet var yngre. Hun skilte seg ut, hvis jeg ikke husker feil?

Det må føles veldig bra å ha eksportert en katt som gjør det bra på utstilling i sitt nye hjemland. Grattis!

Attacks
0

Å,endelig ble det røpet hvor hun reiste.Har grublet meg grønn på det der. Hun har blitt veldig pen.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

Virkelig skjønn frøken Kyss Ekstra gøy når det går så bra og man blir jo litt stolt.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus