M&M
Nei altså nå er det lenge siden jeg har lagt ut noen bilder av Knoll og Tott her. Mus og Messi henger sammen i tykt og tynt. Alt gjør de sammen. Spiser,drikker,sover og leker. Nå har de lagt seg til en ny vane begge to.
Hver morgen er dette rutinen her hos oss : Begge raser rundt i sengen,mens jeg prøver å stable min trøtte kropp opp av sengen.Kos oppover hvert eneste trappetrinn.Inn på kjøkkenet i en fei. Der sitter de pent og venter mens jeg skal lage matpakke til barna og skolen.Første brødskive ligger på benken.. vips..borte er den og Mus stikker av med den i munnen.Da er hun fornøyd! Messi derimot venter til smøret er kommet frem og smurt på brødskiva..nam..nam..Det tar litt tid å smøre matpakker her i huset.
Venter på smøret:

Er det noe snadder på benken i dag da mon tro?

Nå er vi sultne

Mus stikker av med en kylling

Messi dreper en kylling 

Sisters in crime

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Mina favorit bebisar!
Tycker du att de är för jobbiga så kan Messi flytta hit. Odin säger att han gärna dejtar henne då hon blir stor…
/Elisa

Vilka underbara busungar!! 
Och mycket vackra
!
(Varifrån kommer det fina 'lek-huset' de sitter i på sista bilden? Kanske vore något för mina missar också..)
Ser ut att vara ett Kattens Nr1 klösträd.
/Elisa

Åh! Det är ju exakt ett sådant klösträd jag har!
Men har inte sett det där runda 'huset' förut. Det ser väldigt skoj ut, med alla katter i!
De är helt underbara båda två! 

Väldigt söta!

Åhh vilket härligt klösträd och vilka fina katter!
Mina två favorit M&M's!!!
Mus 

SuperSöta!! 
De är välkomna hit också :-)
Klätterställningen läcker för att inte tala om dina Supersöta katter.
Rithwa

Heter hun faktisk Mus, eller har dere bare ikke funnet et nytt navn til henne enda? Jeg synes Mus er et supersøtt navn, sånn forresten.
Underbara katter och läcker klätterställning!
Underbara bilder. De är SÅ vackra bägge två! Mina katter vill också ha ett sånt klösträd!!!
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Tusen takk alle. Ja det klatrestativet var en god investering og kattene elsker det.
#12 Hehe ja hun heter det. Vi tenkte på å finne et annet navn til henne,men så minner hun så om en mus også. Hun spiser alt hun kommer over og ingenting er nei mat i hennes øyne. Så da ble det Mus alikevel

Så bra, for det er det søteste navnet :) Dessuten er hun en fin padde, sånn som Messi, og jeg som ikke så alt for glad i padder engang.
Haha nei det var ikke jeg heller. Skulle iallefall ikke ha flere padder enn Josefine.Men jeg endret visst mening gitt.

Jaaa, men hverken Messi eller Mus ser så veldig padde ut, hvertfall ikke på bilder. Men Mus mer enn Messi. Jeg kunne tenke meg en "symmetrisk" padde, men alle siamesere er jo forsåvidt fine. Men det er helt sikkert at jeg skal ha en havanna, en eller annen gang. (Nå stjal jeg tråden din)
Hvertfall, de er så fine begge to!

Se på skjønnisene da! 
Jeg har tapt mitt hjerte til Messi, men det vet du vel :o)
Gleder meg til å hilse på rampeungene en gang snart :D
Se på Tuppen og Lillemor da 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/