Gröna ögon
Ja,da må jeg vise Decibell. Den kjæreste lille frøken her hjemme som er høyt og lavt,så nysgjerrig at ørene alltid står rett opp 

Og en av hennes døtre:

Hmm,øyenfargen kom ikke helt frem der,Bildet kan sees stort her:
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Här kommer en bild på Zilla, nu snart 4 år gammal. På bilden diar hon några ungar ur sin senaste kull som hon fick i december, (hon ligger mitt i starkt dagsljus, färgen är starkare i verkligheten). Hon är tyvärr svår att fotografera, så fort man tar fram kameran brukar hon blunda, så det här är en av de få bilder man kan urskilja ögonfärgen på. Fortfarande grönögd. Hennes ungar blir också grönögda. Bifogar en bild på en av hennes döttrar här nedan.

Nemesis,
Han har otroligt gröna ögon,
Såhär gröna är de i starkt solljus: http://cupcakes.se/bilder/PICT0053.jpg
Jag hoppas han kommer lämna några andra gröngölingar efter sig. Man blir otroligt bortskämd med en såhär grönögd oriental, jag kommer säkert inte ha någon som har denna otroliga grönfärg mer.

Det är så himla vackert med gröna ögon!

Vilken härlig ögonfärg ni har på era katter !!!
Vacker katt.
Hittade vilken katt du skulle importera. Hon såg jättefin ut..:-)
/Elisa

Hur får man in bilderna i texten? Kan någon förklara det för mig?

Hon är jättefin Asnees! Henne och många fler lyckades jag missa i Lund :). Fin teckning har hon också!
Ang. hur man lägger in bilder. Finns de på nätet redan så räcker det att högerklicka och välja kopiera. Sen klistrar du bara in bilden när du skriver meddelandet.
Alternativt så laddar du upp bilden som vanligt och sparar meddelandet.
Öppna bilden, högerklickar och väljer kopiera.
Sen klickar du på handtera/redigera som syns under ditt namn.
Klistrar sedan in bilden under meddelandet.
Se till att bilden inte är för stor!
/Elisa

Tack för hälpen Kalindas! Då fattar jag (jag är inte så bra på datorer), det är ungefär som med gästboksinlägg när folk lägger in bilder?
#18 Jo men här kopierar du själva bilden och inte koden. Tog en stund innan jag fattade också.
/Elisa
#19 *klintrilprillpling pling*
- polleten trillade ner 

Titta vad jag kan!
*mutter* det funkar inte för mig? hur gör man när man har firefox?
Man byter till Microsoft och sponsrar det stackars fattiga företaget..
/Elisa
Så masse flotte bilder og nydelige grønnfarger på øynene.
#21 Oj… hvilken skjønnhet det var.
Der falt jeg helt.
(Min kjære sin store drøm er en OSH b)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

# 25. Kul att du gillar henne! Ja, choklad är fiiiint, men inte lika fint som kanel ;).
Ha ha! Vad roliga ni är! Känns så skönt att det inte bara är jag som är tappad bakom en vagn när det gäller datorer! Tack Kalindas! Nu vet jag också!
#13 Jag tror jag är kär i denna pojke (det blev rätt kön nu va?)
#0 Och Spidde! Vad härlig han ser ut! Vilka ögon, han är nog den finaste bicolour jag sett (hittills bör väl tilläggas)!

# 13. Ja, nu blev det rätt kön
! Kul att du gillar Spidde också, han är ju inte min längre men han har växt upp hemma hos min mamma så jag har pussat mycket på honom när han var bebis!
#16 ja, jag missade också många katter i Lund tyckte att det va rörigt.Helt plötsligt fick jag skrutta över till den andra domaren som hade siameserna.Sen hade de ju ingen paus någonstans.
Vilka fina katter alla har
.

Men gud så fina, ska försöka få fram min sketna kamera o prestera något….

Härlig ögonfärg på den katten..
/Elisa

Upptäkte en sak nu när jag tittade på bilder på min gamle vite Oriental Spokie.
Tog nog nästan alla bilder på honom med blixt.
Jag har inte ett enda foto på honom där ögonen är oranga eller gula! De blir bara ljusare gröna med blixten!

Tala om att den killen hade en fantastisk ögonfärg!
/Elisa

.jpg)