Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 735 ggr
Biames
0

Min underbara "hemlighet"

I dag hämtade jag hem min nya siames gosse, S*Tammee´s Everlasting For Labolina. Det blev en helt underbara dag, började med att köra upp till utställningen i Nyköping då jag skullet ta med honom hem efter det att han ställts ut, hans uppfödare hade anmält honom till utställningen. Själv hade jag med mig min lilla prick som fin en kanon bedömning av Kristian Rautio, då hon sa att Guccis pälskvalite var den bästa hon sett denna dag. Min lilla kille fick en kanon fin bedömning han med av Marit Peltonen som även nominerade honom och det hela slutade med att Laban blev BIS, gissa om jag har svävat på moln hela vägen hem från Nyköping, kan ha en bättre dag än så här? Här kommer en bild på det lilla vid undret som är tagen av Patrik Palm, på bliden är Laban 10 veckor

MalinL
0

Vilken jättefin kille! Grattis!

HeidiK
0

Gratulerer med den flotte gutten Skrattande

Attacks
0

Gratulerer Skrattande Endelig er han ingen hemliss lenger. Nydelig gutt.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Rithwa
0

Grattis grattis

Caroline22
0

Stor grattis!! Super flott gutt dette. og grattis med BIS, ikke dårlig;-))

Caroline

Juliette-
0

Stort Grattis till nya killen

ossilian
0

Grattis till en fin kille!!

Biames
0

Upptäckte ett litet fel i mitt första inlägg, det skall vara Marti Peltonen och inte Marit. Jag får skylla på att jag inte hade sovit sedan i fredags och då varit uppe i 36 timmar när jag skrev inlägget.

Helenaf76
0

GRATTIS!! till både fina killen och BIS :-)

Ser fram emot fler bilder sen :-)

Avions
0

Stort Grattis!!!Skrattande

kalindas
0

Jättefin kille!

/Elisa

Nilla
0

Gratulationer i massor! Hoppas att du har fått sova lite i natt nu och vaknar som världens lyckligaste idag. Underbart söt liten kisse!

Kristian Rautio…är han månne släkt med Kristina? Förlåt mig, men Marit och Kristian…

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kattfantast
0

Grattis Grattis

Vad kul!!

Lycka till i fortsättningen……

Biames
0

#12 Som sagt, jag var jättetrött när jag skrev inlägget men jag hade ju lovat att jag skulle avslöja min lilla hemlighet igår där av att jag skrev inlägget under denna extrama trötthet. Så det skall vara Kristina Rautio och Marti Peltonen . Vet inte du att det fult att reta trötta människor?*finiss*

Nilla
0

#14 -Jag fick dagens första skratt. Joo, jag vet att det är fult att retas…men jag kunde inte låta bli. Flört

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Biames
0

#15 Jag förlåter dig.

[hakkapelitta]
0

Stoooort grattis till en fin kille! :D

Biames
0

Han verkar ha funnit sig till rätta redan.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=cbdd4c45-33e9-4d6d-b7e5-1de34792caec&Filename=Laban 24feb1.JPG)

[hakkapelitta]
0

#18 Jamen han är ju pojke, de är alltid så coola och tillfreds med läget :D

iafia
0

Åh! Vilken snyggig!

Mia-
0

Han är så fin lill killen!!!

Liljekatten
0

Grattis! Verkligen jättefin kille som flyttat till dej!

Attacks
0

Så pen han er på det neste bildet også du la inn. Håper du har fått sovet ut nå. Haha,jeg la ikke merke til skriveleifene dine før du selv gjorde oss oppmerksom på Kristian og Marit Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

Så nydelig han varKyss Gratulerer så mye Biames. Ser ut som han har funnet seg godt til rette i sengen din allerede.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Connie
0

Snygg liten pojke, grattis med honom!

Är han efter Mio eller Mios kullsyster?

ChatNoir
0

# 14 Kristiina och Martti tror jag till och med! Flört

Jättesöt kille! Ge honom en stor puss! Kyss

Biames
0

#25 Han är efter Mio och Blue-Iam´s LeeLee Tammee

# 26 Nu skall du inte vara så petig. Skall ge han en stor puss när han vaknar.

ChatNoir
0

# 27 Ska ju bli språklärare så jag kan inte hålla mig! Räcka ut tungan 

Mio är kastrat nu va?

Rovardotters
0

Grattis till en fin pojke!Kyss

Qetesh
0

Jättegrattis till en jättefin pojke!! Skrattande Hoppas man kommer få träffa honom på någon utställning framöver Glad

Biames
0

#28 Ja, Mio är kastrat nu, detta var hans sista kull.

#30 Du kommer säkert att få träffa honom, han är redan anmält till någon utställning i stockholm till våren & sommaren.

paivi
0

En jättefin lillkille :D

Mockfjardingen
0

Grattis till snyggingen! Han är jättefin! Ska bli roligt att se honom på utställningar!

MijmuPix
0

Vilken fin kille! Skrattande Och så har han ju ett så himla fint namn dessutom; Laban! (så hette en av katterna vi hade när jag var liten, så Laban är sedan dess ett favvo-namn!)