Siames iFokus

Siames

Etikett: utställning
Läst 1395 ggr
Wikrita
0

GIP (N)Wikrita's Double Dragon, Årets Kastrat07NRR

Wikrita
0

Jeg klarte ikke å få til dette med å legge til bilder, men omsider-ved god hjelp fra Nilla - fikk jeg det til.

Dette er NRRs årets Katt, kastrat, 2007 nr 1, GIP (N)Wikrita's Double Dragon

.

SacredSouls
0

Gratulerer Glad En nydelig katt og flott bilde

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Wikrita
0

Takk.Glad

Det er så morsomt at hun har klart det, for hun er hjertesyk og lever muligens ikke året ut…Ledsen

Rithwa
0

Grattis Wivian DD är en mycket vacker katt som du verkligen kan vara stolt över.

kalindas
0

Grattis!
Vacker katt…Kyss
Hoppas att hon får leva länge. Trots dåligt hjärta.

/Elisa

SacredSouls
0

#3 Å nei,så fryktelig trist Gråter. Ja da forstår jeg at det føles veldig spesielt for deg.

Håper hun klarer seg lenge enda.

Wikrita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 ja, Rihtwa, DiDi begynner å bli en gammel dame, og har i år blitt Årets Katt, Senior, kat IV i NRR.,

Helenaf76
0

Grattis! En mycket vacker katt. Hoppas hjärtat orkar länge till

Nilla
0

Mycket vacker!!! Men är det DD på bägge bilderna? Det ser ut som en brunmaskad och en bruntabby? Eller är det jag som är trög? 

Ja, klockan är ju över tio. För en som nattamatar är tio sent…natti natti.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Wikrita
0

#9, Nei Nilla, WW'02, SW'04.'02, EC/IP (N)Wikrita's Double Diamond som kalles DD (uttales Didi) er bruntabbymasket og senior, Dragon heter også Double, men vi bruker ikke det ordet på henne, bare Dragon, hun er brunmasket.

Rithwa
0

jaJa du wivian jag kom på lite senare att jag skrev om fel katt men so what även Dragon är tjusig men jag skrev fel i hastigheten

Nilla
0

#10 - Det förklarar ju det hela. Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

ramithi
0

Der har vi ho som ble nr 1 katstrat NRR gratulerer Wivian. Og her har vi han på delt nr 2 Balder av Ramithi (N)

Rithwa
0

Grattis Randi och Balder

ramithi
0

Takk skal du ha Rithwa.

Wikrita
0

#13 Gratulerer til Balder som ble nr 2 på seniorlista, Randi.

For ukjente lesere bør vi kanskje presisere at vi her snakker om en kastratliste for alle kastrater i kat IV, uansett alder, mens seniorlista er for alle kat IV katter som er  fra 7-10 år.

Fra mai av kan jeg stille vår fertile hannkatt marilljos Poka Yoke som senior også. Han er Dragons pappa.

SacredSouls
0

Gratulerer til flotte Balder også Randi Glad

ramithi
0

Tusen takk skal dere ha. Ja Line jeg vet at Balder er din kan hende. Hadde både Tine (mor til Balder) og Beatrix (søster til Balder) levd så hadde jeg stillt en veteran og en senior til jeg også, men det blir vel ikke så lenge før vår Bess kommer etter, men hun liker seg ikke på utstilling, men ei slik god jente.

Det blir spennende å se han Wivian. Lykke til med han.

Caroline22
0

Grattis til dere med Årets kastrat.

Jeg er så heldig og få beste voksen og totalt vinner i kat 4 med en svensk katt;-))

Eur Ch Splendid`s Zavanna Girl JW. Hunn var årets katt ifjord også, men ble slått på totalen av min egen oppdrettet Coco Chanel`s Constantin.

Caroline

Rovardotters
0

Fina kissar här…Glad

ramithi
0

Gratulerer Caroline ikke mere å si om det.

Wikrita
0

Takk til Caroline!Glad