Jeg klarte ikke å få til dette med å legge til bilder, men omsider-ved god hjelp fra Nilla - fikk jeg det til.
Dette er NRRs årets Katt, kastrat, 2007 nr 1, GIP (N)Wikrita's Double Dragon
.
Gratulerer
En nydelig katt og flott bilde
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Takk.
Det er så morsomt at hun har klart det, for hun er hjertesyk og lever muligens ikke året ut…
Grattis Wivian DD är en mycket vacker katt som du verkligen kan vara stolt över.
Rithwa
Grattis!
Vacker katt…
Hoppas att hon får leva länge. Trots dåligt hjärta.
/Elisa
#3 Å nei,så fryktelig trist
. Ja da forstår jeg at det føles veldig spesielt for deg.
Håper hun klarer seg lenge enda.

Grattis! En mycket vacker katt. Hoppas hjärtat orkar länge till
Mycket vacker!!! Men är det DD på bägge bilderna? Det ser ut som en brunmaskad och en bruntabby? Eller är det jag som är trög?
Ja, klockan är ju över tio. För en som nattamatar är tio sent…natti natti.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#9, Nei Nilla, WW'02, SW'04.'02, EC/IP (N)Wikrita's Double Diamond som kalles DD (uttales Didi) er bruntabbymasket og senior, Dragon heter også Double, men vi bruker ikke det ordet på henne, bare Dragon, hun er brunmasket.
jaJa du wivian jag kom på lite senare att jag skrev om fel katt men so what även Dragon är tjusig men jag skrev fel i hastigheten
Rithwa
#10 - Det förklarar ju det hela. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Grattis Randi och Balder
Rithwa
Takk skal du ha Rithwa.
#13 Gratulerer til Balder som ble nr 2 på seniorlista, Randi.
For ukjente lesere bør vi kanskje presisere at vi her snakker om en kastratliste for alle kastrater i kat IV, uansett alder, mens seniorlista er for alle kat IV katter som er fra 7-10 år.
Fra mai av kan jeg stille vår fertile hannkatt marilljos Poka Yoke som senior også. Han er Dragons pappa.
Gratulerer til flotte Balder også Randi 
Tusen takk skal dere ha. Ja Line jeg vet at Balder er din kan hende. Hadde både Tine (mor til Balder) og Beatrix (søster til Balder) levd så hadde jeg stillt en veteran og en senior til jeg også, men det blir vel ikke så lenge før vår Bess kommer etter, men hun liker seg ikke på utstilling, men ei slik god jente.
Det blir spennende å se han Wivian. Lykke til med han.

Fina kissar här…
Gratulerer Caroline ikke mere å si om det.
Takk til Caroline!