Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 621 ggr
HeidiK
0

Sivert - og litt annet :o)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jeg må bare legge inn noen nye bilder av min elskede siameser Sivert Kyss  (N) Puzzy Galore's Scaramanga - SIA c

Vår lykkelige kastrat som jeg er så utrolig glad i og som er verdens mest sjarmerende pusegutt :o)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=3084698b-1144-4d7b-a7bd-3066ffbbf3f2&Filename=Kattene 013.jpg)

Også må jeg legge ved et av vår Frost - det ble så flott bilde Kyss

Attacks
0

Frost er så nydelig på det bildet der.Kyss  Hva er det Sivert har rusa seg på nederste bildet da haha Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HeidiK
0

Hehe - ja du kan så si hva han har snusa på der Räcka ut tungan

Ja, det ble virkelig et nydelig bilde av Frosti-frøkna :o)

ossilian
0

Siverts noskuddar är alldeles underbara!! Jag vill pussa honom! Och så fint han verkar ta hand om dina honor Generad

Juliette-
0

Gud vilken vacker katt.. Helt underbar

Nilla
0

Sivert är en riktig snygging! Jag börjar faktiskt få lite koll på medlemmarnas katter nu och Sivert hör definitivt till mina favoriter. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Kanskje en verdig månedens kastrat da Räcka ut tungan

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Nilla
0

Ja, jag har snokat runt på samtliga medlemmars hemsidor de senaste dagarna…

Tanken var att det skulle bli en kastrat denna gång, men jag har hittat en fertil katt som bara MÅSTE bli "Månadens personlighet"!!!

Jag försöker välja så rättvist som möjligt. Kastrat blir det i April, jag lovar på heder och samvete!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

Så fin han er Heidi og Frost er kjempevakker.Jeg har vært så heldig å få kose med Sivert jeg Räcka ut tungan Han er god og stor han.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus