Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1424 ggr
hecajon
0

Utställning 23/2 Nyköping

Några här från sajten som ställer ut i Nyköping den 23/2?

Det vore jättekul att träffas!

Jag har min kastrathona Moa med mig för att försöka få sista certet till IP, Mamma har brorsan Fernando med sig. Hemmaplan för oss, skönt att bara ha 15min resväg dit för en gång skull/ Helena

Biames
0

Som vanligt kommer jag att dyka upp med min oriental hona, då kanske vi äntligen kan träffas i verkligheten. Skall bli kul att träffa din mamma igen det var ett tag sedan. Jag längtar som bara den till utställningen dels för att jag tycker att det är kul med utställningar men även för att jag skall äntligen få hem min nya lilla gosse som gör sin debut på utställningen och där efter skall han få följa med mig hem.

hecajon
0

Oj vad roligt! Ser fram emot att träffa dig IRL. Det måste vara spännande att se och ställa ut din nya kille och samtidigt få hem honom, lite nyfiken på vem det är? Helena

Biames
0

Det får du se nästa lördag.

hecajon
0

#3 Är fortfarande nyfiken på att se honom men har dock hört lite rykten vem han kommer ifrånOskyldig, vi syns på lördag.

kattfantast
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lycka till allihopa hoppas det går bra för er, själv kommer jag inte dit, min nästa utställning med Dumle blir SK på söndagen.

(Dumle är ju son till Fernando)

hecajon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Det var synd att du inte kommer, jag blev lite smått förälskad i din Dumle när vi var i Arlandastad, han är så snyggKyss

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=84d8256e-04bc-46fc-b089-8f6b3e059525&Filename=bilder från nya kameran 028.jpg)

Biames
0

Ja det är ju synd att han är VARIANT, gissa om jag blev besviken. #5 vi ses på SK har nu bestämmt mig för att åka då min hona inte är dräktig denna gång i heller.

#4 Vem har skvallrat? Om du skickar mig ett mali om vem du tror att det är så kanske jag säger det, annars får du vänta tills på lördag.

kattfantast
0

Tack för det man blir så glad när man får läsa sådant. #6

#7 Synd att hon inte är dräktig ,men då får jag ju e henne på SK istället ;-)

Biames
0

#8 Jag kommer inte ta med henne utan Gucci. Var osäker på om jag skulle åka om Siamesen var dräktig då det var beräknat att hon skulle födda runt den helgen men eftersom det inte blev så, så kommer jag att åka med den nya och Gucci.

Vi ses då

kattfantast
0

#9 ok då vet jag det var ju synd men jag få ju se den nya iallafall.

hecajon
0

#10 Jag har fått sett det nya underverket, jättefin liten kille, hur det gick för honom och vem det är får matte berätta självHemlis

#1 Jättekul och så trevligt att äntligen få ett ansikte på den man brukar prata med på sajten, hoppas resan hem gick bra och att introduktionen av den nya killen fungerar.

Själv så är jag helnöjd över dagen, Moa fick sitt cert och är nu både IC och IPGlad. Brorsan Fernando blev BIV och BIS kastrathane.

En jättetrevlig utställning tycker jag det var, ett stort plus till att det var stora utrymmen framför domarborden. Skönt att utställningen var klar redan ca 16.00, pgav att kat 2 ställer imorgon.

SacredSouls
0

#11 Gratulerer. Så bra du hadde en fin dag og er fornøyd.

Aha! Da vet jeg at Biames har kjøpt seg en gutt iallefall. Skrattande Men siden hun har jenter fra før av så var vel ikke det så stor bombe.Da gleder jeg meg til en presentasjon av pusen senere.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

hecajon
0

#11 att det var en gosse avslöjade hon redan på svar #1, därför tror jag inte det är så hemligt. Hon kommer nog gladerligen och stolt inom det snarast berätta vem det är för alla på sajten.

SacredSouls
0

Skrattande haha ja så sant så sant, Men det er så lenge siden så det husket jo ikke jeg.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Biames
0

#11. Det var jätte kul att få träffa dig också. Resan hem gick bra, Laban ville dock inte sitta i transporten utan spelade pajas helat tiden och kastade sig fram och tillbaka och gjorde kullerbyttor i buren, så det slutade med att han fick ligga och sova i min famn. Oj oj oj, vad jag är nöjd med denna dag, fin bedömning på Gucci, fick äntligen träffa min lilla kille och så gick han och blev BIS till råga på allt. Nu är jag så slut körd så jag får fortsätta och sväva på moln imorgon. Hoppas vi ses snart igen.

Maria