Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 2887 ggr
Mia-
0

Balines hona!!

Jag är så glad!! Snart kommer en ny liten Balines N hona att flytta hem till mig!!! Hon är underbar!!! Vem det är väntar jag med att berätta ett tag till…….

Juliette-
0

Grattis ser fram emot bilder på skönheten

Nilla
0

Får man gissa på att namnet börjar med bokstaven V? Du behöver inte svara!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Mia-
0

Det kommer bilder!!

Juliette-
0

#2 sådär får du ju inte säga nu vart jag nyfiken *sätter mig och kollar runt på ballisar*

Mia-
0

#2 Nej det börjar inte på V. tror jag vet vilka du syftar på.

Nilla
0

Nähä, inte det. Den lilla pluttan hade jag själv gärna velat ha. Ja, nu blir jag riktigt nyfiken!!!

Mia-
0

#6vinga eller vem pratar vi om??

SacredSouls
0

Oj grattis!!!! Kan vi ikke få en liten smakebit da.. En bit av en pote,hale etc så kan vi få gjette Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

#7 Jaa, V som i Vinga i den uuuuuunderbara kullen från Vildbackens! Det var vad jag gissade på, men tji fick jag! Skrattande

Mia-
0

#9 Jag har tittat på dem oxå, men alla va tyvärr tingade.

Men sen fick jag köpa en (efter mycket övertalning och tjat) som uppfödaren egentligen skulle behålla.

Nilla
0

Oj då! Hur länge tänker du hålla oss på sträckbänken? Här inne är vi "kattungelösa" giiiiiiiiiiriga efter läckra kattungebilder!

Fast…om ca 2 veckor har jag egna. Jag är spänd av förväntan. Ocicatbebbar…

tuska
0

Som du vet Nilla, Jag kan inte se mej mätt på Oci katter. Jag längtar till du visar upp de små. Det är inte bara SIA OSH som får mitt katthjärta att slå  // Inger

Nilla
0

Samma här, Inger. Jag är galen i Ocicats! Ja, jag får väl försöka smyga in mina småttingar här sen i ett liiiiiitet, liiiiiitet inlägg…

Vi kan ju göra ett byte du och jag…Miss Kosmos mot Ocibebbe! Skrattande

tuska
0

Min Kosmos är ju en flicka sen igår  =)  Hon är med stor sannolikhet tingad flyttar lååååångt bort. Å det är mycket hemligt vart hon drar  // Inger

Nilla
0

Jaa, jag skrev ju Miss Kosmos!!! Skrattande

Juliette-
0

Ja Nilla vi får njuta av våra små hemma. Jag får förhoppningsvis om ca4v norska skogkattbebisar här hemma.. Tur de så kattabstinensen lägger sig Skrattande

Nilla
0

Då vill vi allt se bilder på dem här också! Jo jo, jag vet att detta är ett Siamesforum, men medlemmarnas kattungar kan man väl få kika på lite…även om de inte är Siames?

Juliette-
0

#17 Klart jag gärna visar upp mina stoltheter med och att du skall visa upp dina. Kattungar är alltid kattungar och jag tror väl ingen kan ha inväningar mot att se andra sötsaker med Skrattande
Vem vet vi kanske kan få nån att ramla dit även här *hihi*

Nu vill vi veta vem den söta BAL honan är.. Jätte nyfiken.
Färg kan du väl säga i alla fall. Jag tror hon är hmm.. BAL f hihi ingen aning om de finns nån sån till salu hehe

Attacks
0

Nei altså,jeg liker ikke sånne hemligheter. Jeg er enig med Line at du kan jo vise ihvertfall et øre,nesen,kinnene,haken…. eller egentlig hele katten Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Mia-
0

Mia-
0

Ett smakprov på min lilla goding….

Juliette-
0

Ja är de den Jerrmiaz skulle behålla? (stavas katteriet så)

Mia-
0

#22 Japp

Juliette-
0

Kalas söt tjej. Kommer nog bli en riktig snygging. Roligt med en långhår i familjen.. Jag tycker hennes OLH svarta hanen är så döfin ja.. Lycka till med gottlänningen

Mia-
0

Ja den svarta är jätte fin. Så i framtiden så blir det väl långhårs kattungar här oxå.

Attacks
0

Nei,er det henne,så gøy.Hva blir dette for noe da?"Oldebarnet mitt"? Du får ta et sving om med kamera og riktig "spamme" når du får henne hjem.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Mia-
0

#26 Får hem henne i slutet av februari och då åker kameran fram.. Ska ställas ut i februari också.

SacredSouls
0

#20 Å der fikk vi se litt jo.Hun var helt herllig.Kyss Gratulerer masse med henne. Balinesere er så søte med de pels tustene på ørene. Ser så gode og fluffy ut.

Nilla
0

Ja, Balinesungar är verkligen något alldeles extra. Räcka ut tungan

Mia-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en lite nyare bild på Nikki!

AFamosa
0

Nämen! Ollilollilooooo vad söt :-))

SacredSouls
0

#30 Kyss Hun ser sånn herlig overlegen ut. Jeg vet hva jeg vil her i livet look.

Når er det du får henne hjem?

MalinL
0

Jättesöt!

SacredSouls
0

#32 Nå så jeg at du hadde skrevet slutten av februar. Det er jo ikke så lenge til.Glad

Helenaf76
0

SötnosKyss

Biames
0

Skall hon ställas ut i Nyköping? I så fall skall jag kolla in henne, kommer själv att hämta min lilla gosse där då även han skall ställas ut där.

Mia-
0

#36 Ja Mari ska ställa ut henne där. Vad är det för gosse du ska hämta hem?

Biames
0

Är lite hemligt fortfarande, så vem han kommer ifrån vill jag inte avslöja än men vi lär träffas det är jag säker på.

Mia-
0

Ok hoppas att vi ses då så jag får se den nya killen!!! kan du betätta vilken färg han har? Fast det kanske avslöjar för mycket.

Biames
0

Kan avslöja att det är en siames färgen får du se när vi är där.

Mvh Maria

Mia-
0

Vi ses där!! Otroligt nyfiken!!!

Mia-
0

Nikki

Biames
0

Hon är jätte söt. Har du listat ut vilken katt jag skall ha? Pratade med Marie i Örebro och hon sa att du var väldigt nyfiken, om inget annat så får du ju reda på vem det är om 3 veckor.

SacredSouls
0

Så fin hun erKyss. Nå er det ikke lenge igjen.

Mia-
0

#43 ska du ha någon av Mari….

Biames
0

#Hm, nej det ska jag inte, fast hon har väldigt fina katter.

Snusan
0

Vilken liten söt tös Skrattande Väntar själv hem en liten balinestös i februari Hemlis

Mia-
0

#47 Vad heter den lilla tösen?

AFamosa
0

# 42 GULLIG!!!!!!

# 47…oj oj oj vet du hur lycklig du är egentligen?!! :-)))) Har du sagt A…så antas du bjuda också på B - kom igen nu!

Louise

Snusan
0

Här kommer en liten bild ,inte jättebra men ändå ett foto på henne .

kalindas
0

Nu vet jag din hemlighet. Kanske ska PM:a de på IDP forumet som de önskar….*retas*

/Elisa

Snusan
0

Här kommer en ännu bättre bild på vår lila balines .

AFamosa
0

# 50 OH JA! Den krabaten känner jag igen även om bilden tycks ha genomgått nåt slags "filter" :-))
Så söt så söt!!!!

karitzy
0

#52 Grattis!
Søt pus, tipper på at den kommer fra Norge og er fra RamithiSkrattande

Karitzy(。❤‿❤。)

SacredSouls
0

#52  Gratulerer så masse. Ja den lille snuppa der så ut som en Ramithi bebis Kyss

ramithi
0

Jo jeg kan vel ikke si noe annet enn at hun kommer fra meg. Hennes navn er Karma av Ramithi (N) og hun er lillamasket. Dere skal få litt å holde styr på Snusan. Men om ikke mange dagene så har dere ho lille fante jenta.

Biames
0

Mia. Tänkte att jag kunde avslöja att min lilla gosse kommer att ha Marit Peltonen som domare i Nyköping och att uppfödaren är kompis med Marie. Nu måste du nästan veta vem min lilla kille kommer ifrån, annars så skickar jag en bild till dig innan utställningen..

Ps. Din lilla tjej ser verkligen fin ut.

Mia-
0

#57 Då vet jag vilken det ärSkrattande Han är jätte fin. Hade mina aningar att det va den kattungen

Biames
0

Tänkte väl att du skulle lista ut det. Det är fortfarande lite hemligt så säg det inte till någon. Vi ses snart.

Mia-
0

#59 säger inget. kul att se honom live. ska även systern ställas ut då?

Biames
0

Ja det ska hon, tyvärrHemlis så man vet ju nästan hur det kommer att gå fast det gör ju inget.

SacredSouls
0

#58-61 Skrattande Så morsomme dere er med deres hemmeligheter da.. pøh ikke la noen andre få ta del i den.

For jeg finnes ikke nysgjerrig Räcka ut tungan

ramithi
0

Du har vel dine hemmeligheter du også Line ellerSkrattandeVi har vel alle våre små og store hemmeligheter.

Attacks
0

Men jeg vet!!

SacredSouls
0

#63Skrattande Nå er det fristende å si :Neeei har aldri hatt en hemmelighet jeg.Pappan min lærte meg at man alltid skal være ærlig og åpen Räcka ut tungan 

Haha,men joda jeg har vel en eller to på lager jeg også.

Attacks
0

Er det da man skal si,jeg tror jeg vet dem også Skrattande Ihvertfall 1 tror jeg jeg vet.

Så siden jeg vet så mye,så er jeg også full av hemligheter Skrattande

SacredSouls
0

#66 Haha nei nå mente jeg faktisk ikke at jeg hadde noen hemmeligheter akkurat nå Skrattande Jeg klarer aldri holde tyst om mine egne planer/ting som skjer her,da bobler jeg over etter å fortelle om det.

Men du må gjerne dele dine Attacks Räcka ut tungan

Biames
0

#62. Lovar att berätta hemligeheten snart.

SacredSouls
0

#68 Takk Räcka ut tungan

Biames
0

#62 Nu är det snart dax att avslöja min hemlighet. Kommer att hämta honom imorgon och lovar att jag berättar hemlisen på söndag så fort jag har vaknat. Startar en ny tråd, så jag hoppas att du kan stilla din nyfikenhet 35 timmar till.

SacredSouls
0

#70 Ja det er såvidt da SkrattandeRäcka ut tungan