Hills uppfödarklubb
Jag har hört från flera håll att Hills har en uppfödarklubb där man får rabatt på inköpt foder, kattungepaket mm, men var tusan hittar man information om denna klubb??? Har kollat deras hemsida flera gånger, men hittar inget. Jag har mailat Hills och frågat, men har inte fått nåt svar.
Någon som vet eller själva är medlemmar här? Länk vore mycket tacksamt!

Finner du en mail adresse på Hills sine sider? husker ikke hvem jeg brukte for å ta kontakt med dem. Eller du kan snakke med de på utstillinger.
Man får kattungepakker ja, og rabatt på mat. Her i Norge er det iallefall nå sånn at vi får rabattkort i posten og der er det slik at man kjøper 4 stk med mat (tørrfôr eller våtfôr) også får man den 5 gratis. Da sponser de den minste.
Før var det slik at man måtte kjøpe et visst anntall kilo samtidig for å få denne rabatten, slik er det ikke lenger.
Jag har ju mailat dem, men de svarar inte. Och Hills kommer aldrig på IDP-utställningar så det blir svårt att prata med dem där. Jag får väl ringa till kundtjänst och fråga.
Du får som uppfödare 5:e säcken gratis hos Hills. Detta gäller även veterinärfoder.
Har haft ett helsike att få ut rabattkuponger från dem. Ringt till Hills och fått papper att skicka in, inget hände…
När jag till sist fick tag i det så var det via en säljare som stod på Hunduställningen i Göteborg.
Hills kommer troligtvis till Halmstad. Där kommer jag fortsätta tjata på större förpackningar av Hills d/d…;-)
/Elisa

Jag är medlem hos deras uppfödarklubb och de ger ett ok kattungepacke och kort med rabatt som HeidiK skriver. Det blir upp 25 % rabatt.
Jag sänder dig ett PM med kontaktuppgifter till deras Breeder kontaktperson. :)
#3 Toppenbra om de kommer dit, då kan jag ju prata med dem direkt. Konstigt att de är så onåbara. Vill de inte sälja???
#4 Tack för uppgifterna! Nu har jag adresser om jag inte får fatt på dem i Halmstad.
Även RC har uppfödarklubb. Vet att Hills kräver att du skickar in ditt uppfödarbevis för att du skall kunna bli medlemm. Hos RC får du 10% rabbat på alla kattmatsköp som är på mat över 2kg. När du sedan har sparat ihop 10 kvitton så skickar du detta till dem och får hem en check på 10% av den summan du har handlat för, gjorde detta i höstast och det tog bara 3 dagar innan jag fick hem checken så de är snabba.
Jo, jag har varit medlem hos RC i många år så jag vet hur det fungerar där, men jag funderar på att byta foder här hemma. Dessutom måste jag ju ge min njursjuka katt Hills k/d och någon sa att man även fick rabatt på den. Tack för upplysningen ändå!
Har fått höra att Hills har get vissa katter diarre, så var försiktig om du har katter som är känsliga.
Jeg har nettopp handlet inn Hills,og kjøper stort inn av gangen,fordi jeg trenger noen med bil for å få det med meg. Kjøpte 4 stk 10 kg sekker,og fikk med 10 kg gratis.
Jeg har ingen problemer med Hills. Ble hel bytte til Hills da Secret brakk seg daglig av maten,da spiste han Royal Canin Beauty and Fit. B&F har nå gått ut av produksjon,men jeg har ikke gått over til RC igjen,unntatt kitten og baby kittens. Ingen av mine har dårlige mager utenom på Hills og RC.
Men Eukanuba og IAMS derimot,da fikk jeg diare,oppkast eller tonnevis ekstra med bæsj.
Så tror ikke Hills er spesiellt ikke-magevennlig.Kommer nok an på katten(e). Er jo mange katter enkelte for fungerer bedre på enn andre igjen,så det er nok veldig individuellt.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Her i Norge får man vel 20 eller 25 % på all RC uansett størrelse.
Men da får vi ikke en sånn tilgodesjekk som dere gjør når dere sender inn kvitteringene.