Siames iFokus

Siames

Etiketthumor
Läst 801 ggr
AFamosa
0

Och snön föll på Java

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

:-)) vi skall väl hålla aktiviteten på topp här, eller hur ?

Vad sägs om ett bildbevis på att snö föll på Java för ett par år sedan.
Näää knappast :-))
En tidig vårdag så trodde mina javor att sommaren var kommen, det var varmt i vårsolen och dagsmeja och de svartas gäng traskade ut en liten stund- en mkt kort prommis men skaren testades- den höll:-))

Liljekatten
0

Vilken härlig bild! Glad Med tanke på hur frusna mina katter är här hemma så är jag impad över att dina ville ge sig ut i snön trots solsken.

Connie
0

Snö? Vi har bara haft snö några få dagar den här vintern, och nu är det vår i luften.

Så vintern kommer väl till Fredrikstad i april i år?

AFamosa
0

#2…bilden är inte års-färsk. Här har vi inte heller haft någon direkt vinter i år….än så länge (är bäst att tillägga)

Louise

karitzy
0

Herlig foto Louise. Disse java'ne forsto tegningen dengang…for sommeren i nord varer og varer - brungrønn, men dogFlört

Her hos oss har det i "vinter" kun vært snø noen få dager ved årskiftetCool

Karitzy(。❤‿❤。)

ossilian
0

Jag tycker det är något väldigt exotiskt eller malplacerat över bilden. Som när jag var barn och mötte tre elefanter från Skansen på vårpromenad på Karlavägen i Stockholm ;-))

Kattass
0

Black & white Cool Hade det inte varit för skuggorna kunde det nästan varit inklippta pappfigurer!! Kul!

AFamosa
0

#5- eller hur :-)) i söndags var det något speciellt i luften…kanske inte ljumt men ändå skönt och det luktade så gott från skogen. Jag och sonen tog med oss kaffe o filtar och kurade skymning på ett litet berg på tomten….katterna trallade med och var helt galet spralliga, Kristoffer sa något i stil med att dom såg "fel" ut i miljön…dom stämmer inte in riktigt…som sjövilda lemurer, surikater eller "nåt" :-)))- siameserna alltså, orientalerna var superkamouflerade i skumrasket.

[hakkapelitta]
0

Bilden är verkligen superhärlig, WOW!
Den vill jag ha, i mailkorgen ;-)