Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 396 ggr
Qetesh
0

Nu är det snart dags...

De är beräknade till söndag men jag håller superkoll på henne redan nu, som de bökar och stökar därinne verkar det som att de har väldigt bråttom att komma ut… Skrattande

SacredSouls
0

Så spennende det skal bli. Da må du holde oss oppdatert når det skjer noe.

Nydelig bilde av en vakker ventende mamma.Kyss

Lykke til!!

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Phu, vet hur det är att ha en bebis i taget i magen och det stökar runt. kan bara tänka mig hur "lilla" tjejen måste ha det med flera stycken. Phu!

Jätte söt är hon med sin stora mage! Håller tummarna att allt går bra!

Nilla
0

Snacka om snygg tjej! Hon har verkligen "det där" i blicken. Jag håller tummarna!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Canoodles
0

Vilken underbar mage!! Ska hålla tummarna att allt går vägen för er!

MicaelWendell
0

Gosh vilken mage:)

Juliette-
0

Å vilken vacker gravid tjej du har.. Spännade och se vad som gömmer sig där inne

HeidiK
0

Er det sånn Frøken Pære ser ut idag Räcka ut tungan

Gleder meg til å se hva hun bærer på :o))

flis
0

Söt mage på vacker katt. Det ser ut att ligga många däri. Lycka till med förlossningen.

Caelitus
0

Så spennende! Gleder meg til å se de små!

Avions
0

Oooiii vilken härlig mage!Förvånad

kalindas
0

Bamsemage…Kyss
Håller tummarna att allt går bra!

/Elisa

Qetesh
0

Tack alla! Skrattande Ja jag hoppas allt går bättre den här gången, hennes förra (vilket också var hennes första) förlossning var ganska lång och besvärlig. Så nu är det en nervös väntan…jag kommer med uppdatering när det händer något Glad

Attacks
0

Krysser fingrene for søndags bebiser og at alt går bra. Der er nødt å komme mange ser det ut som Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

ossilian
0

Härlig katta! Det kommer säkert att gå bara bra denna gång.

paivi
0

Lycka till med födseln!

ChatNoir
0

OJ vad hon är stor nu!! Skicka en Kyss från oss!

Juliette-
0

Inga små som vill hålla tiden och kommit idag?

ChatNoir
0

Inget hade hänt vid 16-17 snåret iallafall! Fundersam

Juliette-
0

#18 nej de ska alltid hålla oss på halsen de små liven. Aldrig kan de hålla sig till schemat hihi

Qetesh
0

Suck, nä inget har hänt ännu. Fast det ser ut som hon har en alien-invasion i magen ibland. Det blir ytterligare en orolig natt där jag sover med ena ögat öppet, eller ja, båda snarare… Fundersam

Attacks
0

Tirsdags natten er sikkert en fin dag å se verden på,dem vet å trekke det lengst mulig ut for bekymrede matmødre.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Biames
0

Har de inte kommit än!!!!!!!!

SacredSouls
0

Nå er det på tide med en oppdatering. Håper alt går bra.

Qetesh
0

Nu har de kommit! Skrattande Eller rättare sagt, de kom i onsdags. Jag skriver lite mer sen när jag fått huvudet på plats, har knappt sovit på tre nätter. Men det blev i alla fall tre småttingar, och vi tror att det är en flicka och två pojkar. Bilder på deras små rumpor kommer snart för bedömning Flört

Liten fråga till er mer erfarna uppfödare: Hur mycket flytningar brukar era honor ha efter förlossningen och hur länge?

AFamosa
0

#24 Grattis! Ta det lugnt så faller ditt huvud på plats snart, du behöver säkert sova.

Flytningar/efterbörd och hur länge….tja det tycker jag varierar lite precis som hos oss människor. Några dagar efter födsel så kan jag se små sammandragningar hos honan och även lite "spår" ibland- mina honor accepterar inte så mycket som en "prick" där de skall ligga med ungarna- är inte underlaget 100% rent så flyttar dom, rätt inställning tycker jag och tvättmaskinen går därför på högvarv :-)

SacredSouls
0

ÅÅ så deilig at det var gått bra. Var nesten nervøs her nå jeg. Gratulerer så masse Kyss

Om alle morkaker kom og katten virker i fin form/ingen vondt lukt eller rar farge så tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for. Min erfaring er fra en til et par-tre dager.Ganske mye utflod innimellom,såpass mye at man ble litt nervøs for om alt var bra.Sist gang så hadde hun stoppet å blø trodde vi men så begynte det litt igjen dagen etter.Hva som er normalen må nesten noen med lang erfaring svare på for det vet ikke jeg desverre.

Juliette-
0

Grattis Grattis till kullen. Ser fram emot att se massa rumpor. Min hona födde igår och jag tyckte inte hon hade mycket flytningar efter ändå. Fast de kanske är olika sen kolla jag väl inte efter så jätte noga

Biames
0

Äntligen. Grattis till de småGlad

Avions
0

Grattis!Skrattande Väntar nu med spänning på bilder.

Nilla
0

JÄTTEGRATTIS!!!Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

hecajon
0

Stort grattis till kullen, skönt att allt gick bra!

Helenaf76
0

Grattis!! Pussa på de små och den duktiga mamman!

Liljekatten
0

Grattis! Väntar ivrigt på bilder!

kalindas
0

Grattis!

/Elisa

Caelitus
0

Gratulerer så mye! Gleder meg til å se dem.

paivi
0

Grattis till bebbarna!

Rovardotters
0

Grattis till de små, jag ser fram emot bilder på dem!

hoffens
0

Grattis väntar oxå på bilder

Attacks
0

Gratulerer så masse.Deilig ha det overstått. Gleder meg til bilder av dem.

HeidiK
0

Gratulerer med bebisene! Gleder meg til å se bilder av de søte små :o)

ossilian
0

Stort grattis!

Qetesh
0

Tack så mycket alla!!  De är såååå söta Kyss Kommer bilder snart, jag lovar Glad