Kattungar födda 10/12 -07
Vi har kattungar till slau!
Far: DK*Nissen's Niro, SIA n
Mor: CH S*Tomalis Xena, BAL f 21
Troligen är alla honor i färgerna brunmaskat och bruntabby samt brunsköldpaddsmaskat.
Fölr mer info gå in på www.coralreegs.se
3 veckors bilder på dom små

Åhhh, man nästan dör ju när man ser dessa små knyten….Bedårande!!! Grattis till så vackra bebbar!
grattis till de bedårande söta småtingarna
Rithwa

Vilka läckerbitar!!
Riktiga godingar!
Javisst, är dessa små bakelser värda en egen tråd! Ska bli intressant att få följa dem. Slurp…

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Sötnosar!
Var sugen för nåt års sedan att använda deras pappa till Smilla. Men så köpte jag Jackson och då rann det ut i sanden…
/Elisa

Tack alla! Vad glada vi blir här hemma!
Ja, pappan är fin..min favorit faktiskt! Han har dessutom lysande blå ögon..har aldrig sett så blå ögon faktiskt.

Ny uppdatering med 4-veckors bilder=)
Dessutom har småttingarna fått sina namn!
S*Coral Reef's Ibiza

S*Coral Reef's Isolde

S*Coral Reef's Indiana

S*Coral Reef's Indonesian Girl

Ska du förpesta de här forumet också *suck* jag dör hon är så UNDERBAR.. Skänkes till behövande
eller nått hörde jag fel *skrattar*
Vi är många "behövande" här. Ja, jag tycker definitivt du ska skänka bort dem till oss stackars behövande! Jag tar alla fyra.

#9 men tänk på mig jag som inte änns äger nån kat4 mig är de synd om
Vi kan dela på dem då. Men Isolde är min.

Jag paxar Ibiza! Mums filibabba!

Nej ibiza har jag paxat sen länge så du får ta en annan
Har du några bevis på det? Va? Ställ dej i kö!

#14 Kolla katter.nu har tjatat där i flera dagar så tyst med dig haha
Endast detta forum gills. Pilutta dej! 

#16 haha säkert

Men hallå tjejer! nu ska vi inte bråka här! Man kan faktiskt klona dom så slipper ni dela
alla kan få var sin Isolde eller var sin Ibiza! *nu var jag smart*

Jag nöjer mig bara med orginal så Liljekattens får kloningen 
Är inte de dyrt hehehe

Ingen aning om vad det kostar men är bebisarna så söta som ni påstår så kan väl inte priset hindra er??? =))
Jag viker mej. Jag har ju ändå tre underbara sia/sys här hemma och stackars Juliette har ju ingen. Det borde vara varje människas rättighet att få äga minst 1 Kat IV-katt. Så skippa kloningen och leverera orginalet till Juliette. 

#21 Japp låter bra.. falskregga mamma med så de inte är nån variant som kommer på posten.. kalas då kan jag sluta leta nu då hihi

Så herlige jentene dine er! 
Knallfine bilder også :)
Å næmmen,de var like nydelige hele gjengen 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Så underbart fina allihopa! Men jag håller fast vid min outsider Indonesian Girl.

Oh så underbara!
Ser fram emot fler bilder 

#25 Varför ska du alltid vara så udda!? Haha..nej men Indonesian Girl är urmysig i sättet, spinnmaskin och riktigt gullig…gosigaste av dom alla för tillfället även om hon inte är den snyggaste

Har hört rykten en jag känner ev skall sno min katt *muttrar och inser hon kommer närmare om jag skulle vilja sno henne* 

Fast iofs vet jag ju inte vilken av paddorna hon mena 

#27 Vänta du bara, Indonesian är bara lite sen i utvecklingen ;-) Du ser väl på hennes pose att hon redan vet att hon är den snyggaste bönan!

#29 Det är Indiana hon har reserverat men vi får de vad hon tycker om dom live då det står mellan Ibiza och Indiana=)
Indiana är snygg men gör sig inte på bild=)
Är det du som ska följa med som resesällskap?

#27 Haha.. ja du är rolig du men vem vet…du kanske har rätt=)) Den snyggaste bönan hoho!

#31 nej tyvärr är de inte jag skulle jätte gärna hängt med men vill ju inte be om de hehe om hon nu redan har ressällskap med hehe

Fast jag fick stränga order jag inte får köpa Ibiza om nu hon köper syrran..
Nej de förstår jag sa jag du vill ju inte ha stryk jämt haha.. 

Haha…ja, lite trist kanske med två exakt lakadana honor i färg i alla fall. Typmässigt är dom nog ganska lika också men jag tror ändå att Indiana blir den som blir bäst…jag vet att hon ser inte klok ut på foton men hon är jättesnygg i verkligehten…henne lägger man märke till och hon är inte lika "grov" som Ibiza utna mer finlämmad så ja…även om öronen är något högre upp idag så komemr dom trilla ner då hon har en jättefin topp!
Kan förstå att du du gärna vill hänga med och kattnappa mina bebisar=))

#35 japp akta dig jag tar Ibiza direkt. Tyvärr kan jag erkänna jag dras till de grövre.. har ju fallit för så mycket hanar så jag tycker honorna skall se ut så med hahaha.. Svaghet jag har men så föder jag också upp skogkatt när folk sa Alfons hade bra benstomme undra jag vad de såg med.. Nu förstår jag dock han har de men mot hanen han bor med som är en grov skogkatthane kan vi inte tala om mycket benstomme hos Alfons haha
Kan ju säga de är Alfons "fel" du får besök på lördag han visste hur man charma han och nu skall hon bli med SIA jätte skoj

Ibiza verkar poppis=) Det är den första alla frågar på.
Så…då får vi se om din kompis blir med SIA eller inte…
Själv tycker jag det ska bli trevligt med besök och det tycker nog mina bebisar också eftersom dom redan har blivit riktiga klängapor!

Nu har dom varit här och oj vilka trevliga människor! Fick en jättefin kalender med kattbilder i som dom säljer i deras kattklubb och en häftig kattleksak..ett slags spö som jag inte har sett tidigare=)
Indiana fjäskade så klart och somnade i famnen på hennes kanske framtida matte=) Ett gott omen!
Och så finns hon tydligen här..på detta forum! Hmm*kliar mig i huvudet* undrar under vilket Nick….

Ja jag förstår du gilla dom.. Ingen kan tycka illa om dom.. Sällskapet vet jag finns på forumet (på norsk skogkatt såklart då de är hennes ras) Indianas blivande matte vet jag bara finns på de andra forumet.. Bra kattklubb vi har här uppe va 

Ja men det har jag erfarnehet av tidigare då jag blev trevligt bemött via en mail faktiskt=)
Vi hade jätteskoj tycker i alla fall jag och munnarna gick på oss alla i ett hihi…undrar vad min gubbe tänkte om oss tre då han satt här i storarumemt i soffan medans vi var med ungarna i köket…"galningar haha…äntligen har kärringen träffat på två som är som henne=))"
#38 Juliette vet sikkert hvem det er.Hun er slik en luring 
#40 Så koselig det hørtes ut. Ingenting er som å sitte skravle katt med likesinnede.

Ja precis=) Normalt när någon kommer hit får jag sitta och förklara massa saker men i det här fallet fanns det redan en hel del kunskap vilket gjorde att man kunde diskutera djupare vilket man annars sällan får

#42 Vad roligt verkar som Alfons lurade henne att skaffa SIA.. jätte skoj med en SIA i klubben vi har lite ebb på KAT4.. Å är så glad för hennes skull hon gör verkligen ett bra val och en söt prinsessa får hon med.. bara jag vinner på KM:et över henne får hon ha vilket katt hon vill *skratt*
*fortsätter jakten efter min blivande tjej*

Än så länge är inget bestämt=) så det är inte säkert att hon ska ha en kisse men vi får väl se inom kort…
Indiana blir nog en riktig snygging ska du se bara hon "tappar" öronen lite så ha inga förhoppningar på utställningarna hehe…
Det som verkligen är skoj är att vi får en långhårsuppfödare till vilket verkligen behövs!

Fick nyss mail med massa bilder från dagen..Vilken pärla hon är hon kommer bli kalas.. De är en riktig liten skönhet.. Hoppas hon får komma hit upp nu bara så jag får njuta av henne live

Fick med lite bilder inatt=)) haha…en del ser roliga ut men den kameran vill jag HA.
Fick du den söta bilden där Indiana somnat på *** arm?

Ny uppdatering med 5 veckorsbilder

Oj så fina vad de växer.. Jag står dock fast vid min favorit helt klart. 

Din favorit blev "tagen" idag och kommer bli sambo med S*Coral Reef's Having Fun från förra kullen!

#49 Vad roligt med en buskompis. Dom gjorde ett bra val 

Jag bestämde mig för att "komma i kapp" gm att gräva lite i arkivet här på sajten- kat.4 är en fertil och aktiv rasgrupp ;))
Grattis till din fina variantkull!!!!!!!!!
Många hälsningar
Louise
De er kjempeflotte alle sammen.Tabby nr 2 var jo ekstra søt da.

Dom små växer och växer och växer! Nu har dom hunnit bli 6 veckor!

Men himmel och plättar! De är ju bara helt underbara! Är det Ibiza överst?

Jättegulliga, så söta

#54 Japp, det är Ibiza=)
Under Indiana sen Isolde och sen Indonesian Girl

Kors i jösse namn! Såna underbara små saker!

Oh vilka godingar!!

Åh vad fina dom är och min favorit består.. jag gillar henne skarpt även fast fröken västerås kommer bli mer feminin och troligen bättre så men oj Ibiza är läcker.. en paddhane *hihi*

Jag är kär i Isolde!!

Nu är bebisarna 7 veckor och bara Indonesian Girl kvar till salu dock har hon spekulanter därav dom första kommer imorgon och tittar på henne!

Indiana

Isolde

Ibiza

Indonesian Girl

/Elisa

Dom är helt underbara
Instämmer med föregående talare…helt UNDERBARA ungar! Så vackert med tabby! 
Nydelige 

Står fast vid min tidigare favorit; Indonesian!!! Hon har "det".

#67 Haha du är rolig! Men du har rätt..hon är faktiskt en väldigt trevlig katt och väldigt söt även om hon inte blir någon utställningsstjärna=) Dock har hon spekulanter som bara vill ha en kisse till sällskap, inga utställningar och ingen avel och det passar henne alldeles utmärkt=)

Lite nya bilder?
Här kommer 8 veckors busar!

Har du en hemmelig oppskrift på hvordan du klarer å ta så flotte bilder,og at kattungene faktisk står pent å poeserer til fotograferingen er over?
Vondt å se på sånne kattungetråder,det kribler i vil også være kattebestemor snart her. Du har ikke lyst å flytte til Norge i uke 10 å bli her i 12 uker frem?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Njae…Flytta till Norge locakr inte…..hade du kunnat erbjuda sol. hav och bad samt tropiskt värme hade jag kommit omedelbums=) Sen hade du fått kasta ut mig..haha.
Ja, att ta bilder är inte lätt…knepet är tålamod. Antingen tar man en trött kattunge och fotograferar innan den piggnar till eller så tar man kattungen busar och leker med den och samtidigt ta bilder=) Många bilder…

#71 Jag vet nog att du tvingar din karl att stå och hålla i bygglampor - i timmar! 
Tjejerna är underbara!!!

#71 Hehe…ja man håller sig med en väluppfostrad gubbe=) Han ska vara glad att han slipper hålla i kameran och kräla runt på golvet och göra sig till för att få kattungarnas uppmärksamhet…Jag se det som en ren prioritet att hålla i en bygglampa och få sig en show samtidigt
Skulle vilja säga att digitalkameran är en av årtiondets bästa uppfinning..:-)
/Elisa

Gud vad fina dom är oj.. jag vill med ha

Vilka läckerbitar!! :-)
Blir bebishungrig!!

#74 Ja, utan det hade det varit katastrof….räkna med ca 50 bilder i snitt per unge * 4 ungar * nyfödda+12 veckor dvs 13 tillfällen dvs 2600 foton på en 4 bebisars kull! Inte illa!

# 74 Vi har två digitalkameror, men vad hjälper det ;-))
Så super nydelig gjeng 
Ja du tar virkelig flotte bilder og mannen er nok godt dressert med den lampen 

Dags för lite bilduppdatering=)
Bebisarna har även fått sin första vaccination vilket gick bra…dom började med att rymma..dvs bröt sig ut ut buren i bilen på vägen dit och hade nog ganska kul i baksätet under dom 3 milen som vi körde till vetten.

Hysch….Akta så att inte Nilla får reda på att du haft lösa katter i bilen…schhh……
….(skojar bara,Nilla)
Underbara rymlingar!

Växer o frodas fint :-))
Är det en speciell fåtölj du använder vid fotografering…låda ell. nåt klädd med ullet? Dämpad bra bakgrund är det i alla fall.
Louise
#80 -Ähum…

#82 Det är ett tygstycke som jag köpt speciellt för fotografering för att få renare bilder. Det lägger jag bara i soffan =)
Konstapel Siames överväger att tvångsomhänderta samtliga balinuttsmåttingar…speciellt nr 1.

#85 och gärna bura in dom på livstid eller? Med med tanke på att dom är sådana duktiga rymlingar är det inte stor chans att att du lyckas hålla dom innanför gallren särskilt länge =) så det är lika bra dom stannar här 

Gud vad fina dom är.. ojoj jag står fast vid vem jag gillar mest oj så fin hon är