Siames iFokus

Siames

Etiketthumor
Läst 1274 ggr
SacredSouls
0

Vi fikk en gave

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jeg må fortelle noe som hendte her i dag. Knut kom hjem fra jobb og hadde med seg en gave til Messi. En som jobber sammen med han hadde sett bilder av Messi med klær på og hun hadde syntes Messi var så fin at hun hadde satt seg ned å heklet.

Jeg holdt på å dø av latter da jeg åpnet pakken.SkrattandeSkrattande

Jeg vet ikke om hun lagde den kun for morro skyld eller om hun faktisk tror at jeg bruker bikini på mine katter.Skrattande Den var veldig søt da og det var jo utrolig snilt gjort. Trusen er med hull til halen og super som løpstruse.

Vi måtte jo ta bilde av Messi for å vise henne så her er snuppa med truse på.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Caelitus
0

Hehe holdt på å le meg i hjel. Kjempestilig bikini. Vi må jo få se bilde av henne med hele på Skrattande

HeidiK
0

Haha - guri nå flirer jeg meg skakk her! :o)

Vi må jo se Messi-frøken i hele utstyret da Skrattande

Attacks
0

Herregud haha Skrattande Altså det var en pen tanke,og et veldig pent stykke håndarbeide….. og greit nok at Messi har 1stk rumpe,men hun har vel mer enn bare 1 par med pupper? Må nok si til den gavemilde hun må sette igang med hekle flere overdeler Skrattande (Ja,vet arbeids plassen til mannen din,var bare en spøk)

Messi bare ruler,tenk deg  henne på catwalken for å vise bademoten for 2009 Cool

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

Haha 2 min så kommer det bilde av toppen også.

Ja altså det var en "normal" dame som hadde heklet det.En abeidskollega Skrattande (Han jobber på en bolig for psykose/sterkt psykisk syke mennesker)

tuska
0

Nu fick jag ett gott skratt innan jag går och lägger mej.

SacredSouls
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Her er med toppen Skrattande

Litt stor så hun har plass til å vokse litt oventilRäcka ut tungan

Hehe huff stakkars Messi hva hun må gjennomgå.

RarozSia
0

Hihihhiiiiihii Jeg ler så jeg gråter, og det der siste bildet av henne med toppen på det var bare helt TOPPEN!! 

Raymond 

www.rarozsia.com

Attacks
0

Messi ser ut som hun stortrives med bikinien hun Skrattande Men aha,om det var en normal dame,så syns jeg mannen din kan gå tilbake til kollegaen og spørre om der ikke følger med noen overdeler til,ellers kan det bli mange griser som glor på stranden til sommeren hehe.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

#8 Haha ja litt rart hun ikke tenkte på det.Knut får spørre ;) Tror det må være den morsomste gaven jeg noensinne har fått.

Messi bryr seg ikke det døyt om slikt.Hun stod bare stille mens jeg tok på bikini overdelen her nå isted og så er det full fart ut i lek igjen med bikini på.Skrattande

Himmeltinden
0

Hihi…Nå ble PiaMia sjalu…for hun har noe å putte i den overdelen, siden hun enda har patter etter fødselen…Og  så var den i tillegg rosaSkrattande PiaMia vil ha hehe…

Morsomme bilder, og jeg lo godt!!!

Ziamizzimo
0

Nei så søt hun er ! med fiiiiiiiin bikini. Den var super søt. Håper det blir en varm og god sommer for da kan hun jo bruke den når hun skal ta seg et solbad……. Glad En sånn en kunne jeg tenke meg til Fancy også….

Canoodles
0

Vad härlig hon ser ut i sin fina bikini!!! Hon bara lyser av självförtroende den tösen!! Messi är helt övertygad om att hon är snyggast av alla :-))

Bokskogens
0

Superläcker blev hon! *S*
Hon är verkligen jättefin!

SacredSouls
0

#12 Hehe ja Messi har en ekstrem selvtillit og mener nok at hun er den vakreste engelen på denne jord,det er jo jeg såklart enig i Kyss

#10 Stakkars PiaMia,store patter og ingenting å gjemme dem bak, så de dingler til alles beskuelse. Du får nok sette deg ned å hekle litt Aino Räcka ut tungan

AFamosa
0

Veckans PlayMate! Vilken liten pin-up girl :-)))

Louise

Nilla
0

Underbara bilder på en alldeles underbar katt. Ett inlägg som man blir riktigt glad av! Då passar det ju bra med den där lilla rosa badkappan jag föreslog!!! Skrattande

http://www.tradera.com/Lyxig_och_mjuk_badrock_till_hund_eller_katt  _Princess_m-auktion-58075556

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

Skrattande Ja den rosa badekåpen hadde vært super til ;)

Snusan
0

Vilken söt badnymf Kyss

Rokkur
0

Ha ha, helt underbart! vilken sötnosKyss

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

[hakkapelitta]
0

WOW vilken puma!! ;)

kalindas
0

Jättesöt!
Men tycker nog hon är vackrast i bara sin päls…Kyss

/Elisa