Mine 4 små virvelvinder
Hei
Måtte bare sende dere et par bilder av mine små virvelvinder som nå reiser fra meg. Den første reiser på onsdag og så to på fredag og den siste neste uke. Å det er like fryktelig vær gang når dem skal reise. Men det er vel derfor at en blir så veldig glad i disse virvelvindene som fyker rund her.
Så her kommer det første. Det er Kybele og Karma som ligger på radioen

Å så er det Kurami og Kylie som sitter å se på falmmene i ovn.

Så dette blir vel de siste bilden fra meg om disse små her. Men jeg håper på at det blir ikke så lenge til neste kommer.
Jag känner med dig. Det är hemskt att skiljas från de små. Så vackra de är…
Man får försöka tänka på vilket bra jobb man gjort och hur bra hem man har valt. Hur mycket kattungeköparen längtar efter sin katt och hur lycklig du gör henne/honom när du lämnar över ungen. Men visst är det svårt ändå.
Vi hoppas att du får massor av fina bilder under ungarnas uppväxt och att du visar upp dem här! Vi väntar spänt på att få höra hur det går för dem.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Tusen takk skal du ha. Ja en tenker på alt mulig. Ja jeg vet at dem venter med lengsel og smerte på sine små nøster.

Gud vilka fina bebisar. Nej de gör verkligen ont när de packar väskan och flytta men ändå glädjs man så med den nya familjen lite dubbelt så. Lycka till så beisar kalas fina små du födit upp
Tusen takk skal du ha. Ja jeg vet at alle 4 får gode hjem. Men ei kommer hit å henter den ene og de to andre skal jeg følge til Oslo for å møte deres nye familie der nede. Og den siste blir hentet her hjemme. Hun siste reiser ikke så langt. Men de tre andre dem skal et stykke men ikke tilhelt til Italia som den fra RarozSia skulle.
Nydelige smånøster ;)
Takk skal du ha. Ho er så fin den ny din også.