Tusen takk
Nå er jeg kommet meg etter tapet av PiaMia - kullet. Men det mye takket være snille og omtenksomme venner.
Jeg var helt sønderknust, da PiaMia babyene døde rett forran øynene på meg. Dem kunne jo ha overlevd. Så alt ble til den sørgeligste opplevelse jeg har hatt som oppdretter. Hadde nesten lyst å gi opp som oppdretter.
Min kjærre venninne av Ziamizzimo, trøstet så godt hun kunne. Og mer enn det. Hun gav meg verdens fineste trøstegave. Med noenlunne de samme linjene som min PiaMia. Jeg mente jo ikke det var nødvendig å gi den fra seg helt gratis. Men ziamizzimo mente at penger ikke er alt i verden, så hun vil ikke ha noen betaling for lillepusen. For dette og er blir en trøstegave mente hun.
Jeg er Ziamizzimo evig takknemelig, fordi hun virkelig har gitt meg trøst og nytt håp som oppdretter;) Du er bare helt unik.

ShineaLight av Ziamizzimo (N) Min nye lille vakkerpus. Og Tanteongen til PiaMia..

Oh, vilken god vän du har! Blir så rörd! Och vilken liten sötnos! Ska bli spännande att följa snyggingen. 
Grattis till en otroligt vacker liten gåva..
/Elisa
Sådana vänner växer inte på träd! Vilken underbar gåva du fick. Jag gläds verkligen med dig. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Alldeles tårögd är jag med… Underbart att ha såna vänner!
Grattis till lilltjejen :) och god fortsättning som uppfödare!

Det kan man kalla en vän! Underbart att höra

En väldigt vacker gåva du fick!
Grattis till det lilla knytet och lycka till!

Som jeg alt har sagt. Penger er ikke det som skaper evig lykke. Gode venner er med på og gjøre evigheten lykkelig. :-) Du har jo også vært en god venn, igjennom tykt og tynt i mange år…… :-) Så dette gjør jeg med glede.
Slike venner må en ta vare på. For som flere her sier venner vokser ikke på treer. Lykke til med den lille søte kattungen

Gud jag har tittat på henne och varit så sugen men allt som händer mig i kat4 får mig lite fundersam om de faktiskt är meningen jag ska ha någon. De är en vacker tjej och vilken vän du har som ger dig en sådan gåva. Såndanna människor skulle de finnas flera av. Skulle du tröttna kan hon komma till mig.
Jag förstår de efter Piamia måste kännas fruktansvärt jag hade även jag hopp på en liten i den magen som du vet men så vart de inte. Lycka till med din nya och grattis choklad OSH är ju helt underbara. Kramar
Var glad för att du har en sån fin kamrat, och lycka till med det lilla kolasnöret, hon ser ljuvlig ut.
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
#9 - du skulle bare ha vist hvor lei meg jeg er på dine vegne… Men vi skal nå prøve på nytt med PiaMia..håper da på bedre hell..
Det er så utrolig godt å ha sånne venner som bryr seg så mye om en
. En nydelig gave du fikk Aino.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#11 Ja tyvärr är de ju sånt som händer och inget man kan göra åt. Hoppas de går bra nästa gång med PiaMia